AndroidHealthClinic

TRT en Aromasin

Bezoekers in dit topic

Dat is wel raar dat je last van lever hebt. Volgens mij is aroamsin helemaal niet zo;n zwaar middelen dacht ik.
 
Dat is wel raar dat je last van lever hebt. Volgens mij is aroamsin helemaal niet zo;n zwaar middelen dacht ik.

nee is idd raar ik weet het ook niet, ik had het ook met medrol en schrok me rot dus de dokter had aangeraden 2 mg ipv 4 te nemen om te testen maar de steken bleven daar

ik heb wel degelijk verminderde leverfunctie volgens mij, niet qua bloedwaarden maar qua symptomen allergieen, eczeem, ik heb ook candida anti lichamen over de range, en het feit dat ik te hoog oestradiol heb komt wellicht door mijn lever die niet in staat is de oestrogenen af te voeren of een te hoog gehalte beta glucuronidase door slechte darm functie (wat ook weer komt door candida)

ik heb ook verhoogde toxische waarden (hexaan xyleen etc) maar was wel genomen toen ik nog rookte

moet eens een liver flush oid proberen, een darmreiniging en een diepere darmreiniging er zijn verschillende soorten te krijgen

ik heb het wel eens getest door wapiti darmcapsules te nemen voor bed, ik ging de dag er na als een tierelier en voelde me ook lichter (standaard was 1 keer per 2 dagen ofzo na schildklier medicatie elke dag 1 keer) maar had wel het gevoel dat dit hielp

betere opname in de maag van de voedingsstoffen die je tot je neemt omdat je betere stoelgang hebt

nu geloof ik dat jullie bb-ers er minder last van hebben gezien de hoeveelheid water/vezel uit brood e.d. jullie binnenkrijgen en sommigen gaan 3x per dag standaard, maar ik heb dat nog niet voor elkaar

lastig allemaal maar goed we proberen het verder
 
Back
Naar boven