Fitness Seller

TRT en bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
975
Waardering
66
Lengte
1m73
Hoi

Ik was even door deze sectie aan het bladeren en vroeg me af wat dit eigenlijk met bodybuilding te maken heeft. Ook op andere bodybuildingfora maakt dit er ook deel van uit. Hoe komt dit?

Komt dat omdat vele bodybuilders hun endocriene stelsel verdoet hebben door te kuren?
Of zijn dit voornamelijk mensen die door het fitnessen (bv. teleurstellende resultaten) beseft hebben dat ze wel eens een te lage test hebben?

Bedankt!
 
Jaytjuh kom er maar in;)
 
Bodybuilders doen het omdat ze niet willen terug vallen en blijvend resultaat willen boeken, niet echt verstandig naar mijn mening, alleen als je er je geld mee verdient misschien.

Als je een lage testosteron hebt kan het wel handig zijn maar dan zou ik t sowieso in overleg met je dokter doen.
 
Constant bridgen is ook niet alles P;)
 
Je hoeft met bridgen niet continu een half jaar te wachten tot je eigen hormoonhuishouding hersteld is. Je kan ook nakuren en dan weer een kuur doen zoals velen doen, maar naar mijn idee is dat jezelf voor de gek houden.
Het gezondste zou zijn om na je kuur 4-6 maanden te herstellen, maar je zal dan ondanks goed eten en trainen toch aardig wat massa moeten inleveren.
 
Je hoeft met bridgen niet continu een half jaar te wachten tot je eigen hormoonhuishouding hersteld is. Je kan ook nakuren en dan weer een kuur doen zoals velen doen, maar naar mijn idee is dat jezelf voor de gek houden.
Het gezondste zou zijn om na je kuur 4-6 maanden te herstellen, maar je zal dan ondanks goed eten en trainen toch aardig wat massa moeten inleveren.
Maar ga jij ooit nog off dan ga je toch echt lang herstel hebben.
Of doe je op je eigen houtje trt met bloedtesten erbij de rest van je leven?
 
Maar ga jij ooit nog off dan ga je toch echt lang herstel hebben.
Of doe je op je eigen houtje trt met bloedtesten erbij de rest van je leven?

Voorlopig nog wel, maar ben wel van plan dit via de officiële weg te doen op een gegeven moment.
 
Wat er hier gebeurt is geen TRT maar bridge. Vervangings therapie is alleen voor hypogonadisme,heeft nix met atleten te maken die ff tijdje laag gaan zitten. Trt is for life.
 
Back
Naar boven