Fitness Seller

Trt en kinderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
373
Waardering
156
Na 1.5 jaar blast cruise herstel ik niet meer.

Ben inmiddels een jaar verder en eindelijk doorverwijzing naar androskliniek, nu vroeg ik mij af gezien ik off ben gegaan ivm kinderwens wat jullie/trt artsen voorschrijven om vruchtbaar te blijven.

Nu weet ik dat hcg / hmg het beste is maar schrijven klinieken dit eigelijk ook voor.
 
Hoe weet je dat je niet hersteld?
Wat heb je gebruikt/ genomen om te herstellen?
 
Alles hcg hmg clomid en gewoon veel rust

Test blijft rond de 5mnol hangen
 
nu vroeg ik mij af gezien ik off ben gegaan ivm kinderwens wat jullie/trt artsen voorschrijven om vruchtbaar te blijven.
Sinds wanneer schrijven wij iets voor? En hier zitten geen TRT artsen op dit forum. En vertel eens wat meer? Hoelang ben je al off? Hoelang en hoeveel HCG heb je genomen? En clomid?
 
Vermoedelijk heb je HCG en Clomid via een UG source gebruikt. Ik denk dat je met HG gear een veel betere kans hebt alsnog te herstellen.

HCG en Clomid wordt nu eenmaal TE vaak gefaket/ondergedoseerd. Ga dus naar de androskliniek en luister welke therapie zij jou aanbevelen. Je kan eventueel zelf HCG en Clomid aanhalen.
 
Ja ga afwachten tot ik terrecht kan bij andros.

Heb 2 jaar blast cruise gedaan nu al 1 jaar off


Wel ug inderdaad maar 3 maanden 1500 iu 3xpw 25iuhmg en erna clomid

Na 6 maanden terug 500iu eod en 25 mg clomid erna voor paar weken zonder resultaat
 
Zou in deze inderdaad ook adviseren om alleen legitieme HG spullen te krijgen voor een dergelijk herstelproces. HMG, HCG + Clomid allen vanuit de apotheek. Denk dat het via de juiste klinieken zeker mogelijk moet zijn hier recepten voor te krijgen.
 
Ja ga afwachten tot ik terrecht kan bij andros.

Heb 2 jaar blast cruise gedaan nu al 1 jaar off


Wel ug inderdaad maar 3 maanden 1500 iu 3xpw 25iuhmg en erna clomid

Na 6 maanden terug 500iu eod en 25 mg clomid erna voor paar weken zonder resultaat

Hoe lang heb je in totaal Clomid genomen eigenlijk?
 
Geen idee meer precies dacht week of 6
 
Wat is de gouden regel voor een goed herstel?
 
1/3 van de kuur

Mijn oestrogeen was <0.04 ....waarom zou ik dat clomid verder slikken?

Fsh was bijna 14
Lh 6

En test bleef laag
 
1/3 van de kuur

Mijn oestrogeen was <0.04 ....waarom zou ik dat clomid verder slikken?

Fsh was bijna 14
Lh 6

En test bleef laag

Nee, hoe kom je daarbij? 1/3 van de kuur? Waar heb je dat gelezen dan en welke resultaten zijn ermee behaald?

En neem je Clomid vanwege zijn anti-oestrogene werking? Of voor de LH/FSH verhoging? 6 weken kan voor jou veel te kort zijn geweest in ieder geval.
 
Nee, hoe kom je daarbij? 1/3 van de kuur? Waar heb je dat gelezen dan en welke resultaten zijn ermee behaald?

En neem je Clomid vanwege zijn anti-oestrogene werking? Of voor de LH/FSH verhoging? 6 weken kan voor jou veel te kort zijn geweest in ieder geval.

Ik snap waarom je clomid neemt maar waarom clomid nemem terwijl je oestrogeen zo laag is dat deze niet meetbaar is <0.04 mnol en fsh 14 lh 6 en test 5.4?
 
Ik snap waarom je clomid neemt maar waarom clomid nemem terwijl je oestrogeen zo laag is dat deze niet meetbaar is <0.04 mnol en fsh 14 lh 6 en test 5.4?

Bijvoorbeeld vanwege het feit dat een verhoging van de LH- en FSH-secretie vaak uitblijft doordat er nog een kleine hoeveelheid AAS wordt afgegeven aan de circulatie vanuit het vetweefsel of nog vanuit het depot. Met name zeer potente AAS (e.g. trenbolon) of makkelijk veresterbaar, en daarmee opslaanbaar in vetweefsel (e.g. nandrolon), kunnen dit uitlokken.

Belangrijk om te weten wat je bloedwaarden dus voor aanvang Clomid en Hcg waren, heb je die ook?
 
hoe voel je je eigenlijk op 5nmol/l testosteron?
 
Ja voor aanvang hcg clomid was fsh lh 0.0


Op libido na voel ik mij redelijk goed
 
Ja voor aanvang hcg clomid was fsh lh 0.0

Op libido na voel ik mij redelijk goed

Het is goed dat je je hebt door laten verwijzen hoor, maar ik denk dat jouw eigen pogingen zeker alles behalve volledig zijn geweest (vooral in duur), dus daar zou ik zelf dan als ik jou was nog een traject aan wagen, desnoods ook proberen met Tamoxifen (Nolvadex). Het is alleszins goedkoper denk ik dan het traject in de kliniek?

Er zijn volgens mij zat verhalen van langdurige gebruikers die pas na een maand of 6-12 echt begonnen te herstellen. Feit dat je LH en FSH wel degelijk zijn gestegen geeft wel hoop.
 
Back
Naar boven