MuscleMeat

Trt en vlieg vakantie

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Ik ga van de zomer, als de wereld het toelaat, naar Griekenland voor 11 dagen met het vliegtuig. Ik dokter zelf, onder controle van de huisarts, zelf trt met ug lab.

Hoe pak ik dit aan??? Dikke doses voor vertrek en dan 11 dagen uitzingen? Of gewoon meenemen en kijken wat de douane doet?

Ik weet niet of dit mag op het forum maar graag advies.
 
Ik ga van de zomer, als de wereld het toelaat, naar Griekenland voor 11 dagen met het vliegtuig. Ik dokter zelf, onder controle van de huisarts, zelf trt met ug lab.

Hoe pak ik dit aan??? Dikke doses voor vertrek en dan 11 dagen uitzingen? Of gewoon meenemen en kijken wat de douane doet?

Ik weet niet of dit mag op het forum maar graag advies.

Als je onder controlle van een huisarts doet kan je dan niet vragen of je huisarts een doktersverklaring maakt voor je? Dan kan je het gewoon mee nemen. En anders 1 ml zetten op dag van vertrek moet meer dan zat zijn voor 11 dagen. Op terugkomst weer trt dosis zetten.
 
Als je onder controlle van een huisarts doet kan je dan niet vragen of je huisarts een doktersverklaring maakt voor je? Dan kan je het gewoon mee nemen. En anders 1 ml zetten op dag van vertrek moet meer dan zat zijn voor 11 dagen. Op terugkomst weer trt dosis zetten.
Dokter verklaring op een ug lab merk lijkt me lastig. Dokter heeft ingestemd op bloedwerk ieder half jaar. Ug lab naar het buitenland nemen goedkeuren... ,🤔
 
Nee gaat hem niet worden dan. Dan gewoon 1 ml zetten op dag van vertrek en meteen weer zetten bij terugkomst
 
Ben je serieus de klos denk je als je met een vial test in je toilet tas vliegt? Douane checkt normale medicijnen toch ook meestal niet?
 
11 dagen, kan je gewoon 1x hogere dosis zetten. Ik ben ooit zonder TRT verklaring van dokter Nederland ingevlogen. Echter het was zo weinig dat de douane het niet in beslag nam. Ik had de pech dat ik gecontroleerd werd.
 
Ben je serieus de klos denk je als je met een vial test in je toilet tas vliegt? Douane checkt normale medicijnen toch ook meestal niet?
Vloeibare potjes vinden ze altijd heel erg interessant, vooral als er op een formulier staat dat er niks aan te geven valt.
 
Ik denk dat als je het in je koffer pakt dat het wel goed moet komen, zou niet in je handbagage doen, vooral die naalden worden dan hoogstwaarschijnlijk wel opgemerkt waardoor je je vial en dergelijke waarschijnlijk ook kwijt bent.
Maarja, als je pech hebt vissen ze hem ook uit je koffer. Niet dat je dan per se zo'n groot probleem hebt aangezien ze meestal niet zo moeilijk doen over van die kleine dingen, maar dan vernietigen ze het hoogstwaarschijnlijk wel.

Zou voor better safe than sorry gaan en inderdaad iets meer zetten voordat je gaat.
 
Laatst bewerkt:
Consumptie voor eigen gebruik is toegestaan en krijg je geen problemen mee. Word wel anders als je 4892 vials meeneemt.
 
Is het niet net als weed, een gedoogconstructie?( dacht ik gelezen te hebben)
 
Consumptie voor eigen gebruik is toegestaan en krijg je geen problemen mee. Word wel anders als je 4892 vials meeneemt.
Ik weet niet of het nu nog kan, maar zo'n 10 jaar geleden kwam collega terug van vakantie met koelbox vol, voor eigen gebruik. Gekocht bij gewone apotheek in Griekenland.
 
Ik weet niet of het nu nog kan, maar zo'n 10 jaar geleden kwam collega terug van vakantie met koelbox vol, voor eigen gebruik. Gekocht bij gewone apotheek in Griekenland.
In Turkije koop je het ook voor een kwart vd prijs hier, maar dat risico zou ik niet lopen. Een koelbox is niet voor eigen gebruik.
 
Ik ga van de zomer, als de wereld het toelaat, naar Griekenland voor 11 dagen met het vliegtuig. Ik dokter zelf, onder controle van de huisarts, zelf trt met ug lab.

Hoe pak ik dit aan??? Dikke doses voor vertrek en dan 11 dagen uitzingen? Of gewoon meenemen en kijken wat de douane doet?

Ik weet niet of dit mag op het forum maar graag advies.
Dat zou ik zeker doen dat maakt de vakantie wel zo relaxt en zeker als je uit de rij gehaald wordt om volledige random gecontroleerd te worden.
TRT haalt de 11 dagen wel toch.
 
Ik ga van de zomer, als de wereld het toelaat, naar Griekenland voor 11 dagen met het vliegtuig. Ik dokter zelf, onder controle van de huisarts, zelf trt met ug lab.

Hoe pak ik dit aan??? Dikke doses voor vertrek en dan 11 dagen uitzingen? Of gewoon meenemen en kijken wat de douane doet?

Ik weet niet of dit mag op het forum maar graag advies.

Begin van het jaar nog gevlogen en kan gewoon in je toilettas in je ruimbagage.
Had zelf 2 vials mee zou niet weten wat de toegestane hoeveelheid is.
Binnen de eu doen ze niet moelijk, of iig ik heb nog nooit gezeik gehad.
Niet te spannend maken.
 
In Griekenland kun je wel een ampul kopen 😉
 
En je kunt alles wat je wilt meenemen naar Griekenland. Ik ga al decennia naar Griekenland, heb nog nooit mijn koffer moeten openmaken daar. Van douane is zelden sprake. Alleen moet je even je CoVID appje laten zien tegenwoordig.
Een vial Test doen ze sowieso niet moeilijk over in Griekenland. Test kun je daar zonder recept gewoon in de apotheek verkrijgen.
 
Dag -1: je zet je dosis
Dag 12: je zet je dosis

Voila
 
  • Like
Waarderingen: Axl
Back
Naar boven