Fitness Seller

Trt en vlieg vakantie

Bezoekers in dit topic

Dag -1: je zet je dosis
Dag 12: je zet je dosis

Voila
Moet de vorige inject ook uitkomen 😉
ampul kun je meenemen in je toilettas, of in Griekenland zelf kopen.
 
Volgende week vertrek ik. Ik zal wel ff laten weten hoe het verloopt. Ik neem gewoon een halve vail mee met naalden.
Dank voor alle reacties.
 
Laatst bewerkt:
Brief van dokter waarin staat welk middel en incl. naalden en spuiten in Engels is voldoende. Bij mij staat er op:
Sustanon 250mg (including needles en syringens)

Als je vliegmaatschappij belt en voorlegt maken ze nog notitie ook op je gegevens. Waarschijnlijk niet eens nodig, de naalden waren belangrijker dan het medicijn.
 
Als je ruimbagage hebt gewoon daarin knallen, anders niet teveel naalden mee en je bent gewoon ready hoor
 
1e de beste Apotheek binnenlopen in Ελλάδα
 
Dit dus. Ik zou lekker een lading inslaan in Griekenland en dat per post opsturen naar jezelf in Nederland.

Laatste jaren is er een boel veranderd aan wet- en regelgeving in Griekenland, waardoor veel niet meer te krijgen is zonder recept (vaak verkopen ze dan gewoon UG, onder de toonbank). Maar volgens mij moet je wel nog steeds gewoon testosteron kunnen krijgen. Voor zolang als dat nog duurt.
 
Dat zou ik zeker doen dat maakt de vakantie wel zo relaxt en zeker als je uit de rij gehaald wordt om volledige random gecontroleerd te worden.
TRT haalt de 11 dagen wel toch.
Ik heb trt via de arts en krijg 1 sust elke 14 dagen ...11 dagen is dus makkelijk te doen op een hele ml
 
Back
Naar boven