XXL Nutrition

Sticky TRT en vruchtbaarheid

  • Topic starter Hungy
  • Startdatum
  • Reacties 175
  • Weergaven 47K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Snap dan nog steeds niet goed hoe vele Pro's 3-4 kerngezonde kinderen hebben rondhuppelen.
Ja precies hoe zit dat dan dat vraag ik me ook af...
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Follicle-stimulating_hormone (FSH)

Dit doet 15 mg dbol/dag met zaadcellen
http://www.ergogenics.org/julienbaker.html

Effect of long-term testosterone oenanthate administration on male reproductive function: clinical evaluation, serum FSH, LH, testosterone, and seminal fluid analyses in normal men.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1172906

The effect of follicle-stimulating hormone therapy on sperm quality: an ultrastructural mathematical evaluation
http://www.andrologyjournal.org/cgi/content/abstract/18/4/439
Dus 2/3 van de mensen die anabolen gebruikt heeft 10 x minder sperma? Dat maak ik er uit pp, maar heel gedetailleerd zijn ze niet.
 
TRT and hormone optimization Is een youtube kanaal van Dr steven devos een dermatoloog uit nieuwpoort die zelf al jaren lang traind en nu ook al jaren lang aan de trt zit hij heeft het erg uitgebreid over met zijn collegas uit de states zeker de moeite waard!!
 
TRT and hormone optimization Is een youtube kanaal van Dr steven devos een dermatoloog uit nieuwpoort die zelf al jaren lang traind en nu ook al jaren lang aan de trt zit hij heeft het erg uitgebreid over met zijn collegas uit de states zeker de moeite waard!!

Heb je ook een link?
Wat is de relevantie van het feit dat hij dermatoloog is eigenlijk? Voor een extra gezond voorhuidje ofzo?
 
Heb je ook een link?
Wat is de relevantie van het feit dat hij dermatoloog is eigenlijk? Voor een extra gezond voorhuidje ofzo?
Het feit dat hij dermatoloog is wil gewoon zeggen dat het geen Oen is. Hij ziet er zelf ook in top shape uit. Hij doet dit als Hobby hier is een van zijn videos bv

 
Het feit dat hij dermatoloog is wil gewoon zeggen dat het geen Oen is. Hij ziet er zelf ook in top shape uit. Hij doet dit als Hobby hier is een van zijn videos bv

Het merendeel van de artsen die op YouTube kletsen over TRT en dergelijke is wel degelijk vrij debiel in mijn ervaring.
 
Het feit dat hij dermatoloog is wil gewoon zeggen dat het geen Oen is. Hij ziet er zelf ook in top shape uit. Hij doet dit als Hobby hier is een van zijn videos bv


Ik ken (helaas) ontzettend veel academisch geschoolde mensen, die tegelijkertijd de grootste oenen zijn die ik maar ken. Dat je goed kunt leren of materie tot je kunt nemen, maakt je nog geen slim persoon. Het zegt enkel iets over je vermogen om iets tot je te nemen en daarvoor te slagen als je erover gevraagd wordt.
 
Het merendeel van de artsen die op YouTube kletsen over TRT en dergelijke is wel degelijk vrij debiel in mijn ervaring.
Dan zal ik verkeerd zitten heeft u een idee hoe ik mij het beste laat informeren ? Aangezien mijn huisartsen er nog minder over kennen.

Mvg
 
Ik ken (helaas) ontzettend veel academisch geschoolde mensen, die tegelijkertijd de grootste oenen zijn die ik maar ken. Dat je goed kunt leren of materie tot je kunt nemen, maakt je nog geen slim persoon. Het zegt enkel iets over je vermogen om iets tot je te nemen en daarvoor te slagen als je erover gevraagd wordt.
Daar heb je ook een punt. Hoe heb jij je kennis opgedaan ?

Mvg
 
Tijdens mijn TRT tijd (afgelopen jaren en still counting) ben ik onvruchtbaar geworden en gebleven. Alvorens ik begon aan TRT was de kwaliteit redelijk tot goed, tijdens TRT diverse malen getest waarbij ik altijd zo laag scoorde dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik een zwangerschap teweeg zou brengen." Praktijk ervaringen" hebben deze uitkomsten ondersteund, zover de klok reikt nog niemand zwanger gekregen.

Ter aanvulling: in de eerste jaren zette ik met regelmaat HCG, daar de resultaten niet echt verschil maakten ben ik na x jaren hiermee gestopt. Daarnaast neem ik al jaren niets naast de injects (bijv. Nolva, Clomid etc).
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tijdens mijn TRT tijd (afgelopen jaren en still counting) ben ik onvruchtbaar geworden en gebleven. Alvorens ik begon aan TRT was de kwaliteit redelijk tot goed, tijdens TRT diverse malen getest waarbij ik altijd zo laag scoorde dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik een zwangerschap teweeg zou brengen." Praktijk ervaringen" hebben deze uitkomsten ondersteund, zover de klok reikt nog niemand zwanger gekregen.

Ter aanvulling: in de eerste jaren zette ik met regelmaat HCG, daar de resultaten niet echt verschil maakten ben ik na x jaren hiermee gestopt. Daarnaast neem ik al jaren niets naast de injects (bijv. Nolva, Clomid etc).

Met het juiste protocol is er veel mogelijk, maar de meeste ug HCG is rommel en daar gaat het dan ook veelal fout.
 
Met het juiste protocol is er veel mogelijk, maar de meeste ug HCG is rommel en daar gaat het dan ook veelal fout.
Dit inderdaad. Met hCG krijg je de meeste mannen, als de onvruchtbaarheid door kuren komt, wel weer vruchtbaar. En anders lukt het vrijwel altijd wel met hMG/FSH erbij.
 
Met het juiste protocol is er veel mogelijk, maar de meeste ug HCG is rommel en daar gaat het dan ook veelal fout.

De kwaliteit van UG is natuurlijk discutabel. Hier deel ik slechts mijn eigen praktische ervaringen. Mijn doel is nooit geweest om vruchtbaar te blijven (integendeel).
 
Het feit dat hij dermatoloog is wil gewoon zeggen dat het geen Oen is. Hij ziet er zelf ook in top shape uit. Hij doet dit als Hobby hier is een van zijn videos bv

Zowat de standaard wat TRT betreft in de wereld. Ik zie steeds meer en meer endocrinologen zich bij hun facebookgroep aansluiten om hun kennis bij te schaven.
 
Back
Naar boven