XXL Nutrition

Trt en vruchtbaarheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ray123

Cool Novice
Lid geworden
16 apr 2013
Berichten
164
Waardering
5
Vandaag langs uroloog geweest omdat ik weer wilde beginnen met trt. Bloedwaarden zitten laatste tijd namelijk altijd rond de 9...

Nou verwachtte ik een receptje sust en in mn hoofd was ik vanavond al aan het prikken :D maar ik kreeg een heel verhaal over de vruchtbaarheid en dat ik dan miss nooit meer kinderen kon krijgen ???

Ben al bij meer urologen en endricinologen geweest maar daar hebben ze het nog nooit over gehad...

Anyway, nu 25mg clomid gekregen om de dag. Schijnt beter te zijn dan nolva volgens de arts.
Maar heb al eens vaker clomid 2 maanden gebruikt en werd er nogal raar van. (Wel 50mg elke dag).

Is sust dan zo slecht voor de vruchtbaarheid?? Ken genoeg mensen die vrijwel nooit off zijn en die krijgen ook gewoon kids?
 
Gebruik je omdat het gezond is?
 
Jep
(te) lage testwaarden zijn ook niet gezond dus...
 
Laatst bewerkt:
Uhmmm pfff dit is lang geleden voor me.. Ik geloof na 2 weken ben je al onvruchtbaar en nadat je stopt duurt het 74 dagen totdat je weer vruchtbare zaadcellen tussen het prostaatvocht hebt zitten

Hcg laten meelopen tot het punt dat je geen kinderen meer wilt is het meest voorkomende
 
Sorry voor de onduidelijke uitleg. Heb me heel lang niet meer bezig gehouden met AS en heb ondertussen zelf een kind gekregen. Uit angst dat iemand haar uitvraagt op een date ben ik deze week weer begonnen met een kuur. Want hey... Ze is alweer bijna 1 jaar oud he :p
 
Back
Naar boven