- Waardering
- 40.804
- Topic Starter
AHC? Is dat iets in Nederland? 🫣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Optie toegevoegd (de vraag kan ik niet veranderen)Ik cruise op Test E en zet 3x per week, of anders 1x per 3 dagen.
TRT101 van Dave Lee. Hij is 1 van "De" pioneers in de wereld wat betreft TRT. Je kan zijn e-book hier downloaden.Iemand nog aanraders betreffende artikelen, essays of boeken over TRT?
Ik had het er met mijn leverancier over dat ik in het begin super vrolijk was de eerste en tweede dag NA injectie, en die verklaarde me voor gek 😅. Uitgaande dat je dat bedoelt met ups en downs.Elke 4de dag werkt prima voor mij zonder ups en downs
Test 250 e onder toezicht van freyr, al pak ik 175mg ipv de aanbevolen 150mgIk had het er met mijn leverancier over dat ik in het begin super vrolijk was de eerste en tweede dag NA injectie, en die verklaarde me voor gek 😅. Uitgaande dat je dat bedoelt met ups en downs.
Ikzelf injecteer iedere zondagmiddag en woensdagavond, het lijkt of ik iedere derde dag voel dat het uitgewerkt is. Weet niet hoe ik het anders moet formuleren 🤷♂️
Maa-Do injecterenIk had het er met mijn leverancier over dat ik in het begin super vrolijk was de eerste en tweede dag NA injectie, en die verklaarde me voor gek 😅. Uitgaande dat je dat bedoelt met ups en downs.
Ikzelf injecteer iedere zondagmiddag en woensdagavond, het lijkt of ik iedere derde dag voel dat het uitgewerkt is. Weet niet hoe ik het anders moet formuleren 🤷♂️
Dat blijft hetzelfde toch?
Als je sust gebruikt, en dit echt voelt doe je om de dag !
Ja is zo hoor heel normaal de ester zorgt er wel voor dat lange halfwaardetijd heeft maar je hebt dag 1 na injectie meer test in je lichaam dan op dag 3. Zoek even uit wat je carrier olie is dit maakt ook veel verschil druivenpitolie word langzamer opgenomen dan benzylbenzoaat dus werkt ook stabieler, als je 2x per week prikt en duidelijk piek merkt heb je wrs synthetische olie. Rood, zwelling, jeuk op injectie spot?Ik had het er met mijn leverancier over dat ik in het begin super vrolijk was de eerste en tweede dag NA injectie, en die verklaarde me voor gek 😅. Uitgaande dat je dat bedoelt met ups en downs.
BB is geen carrier oil 🤣Ja is zo hoor heel normaal de ester zorgt er wel voor dat lange halfwaardetijd heeft maar je hebt dag 1 na injectie meer test in je lichaam dan op dag 3. Zoek even uit wat je carrier olie is dit maakt ook veel verschil druivenpitolie word langzamer opgenomen dan benzylbenzoaat dus werkt ook stabieler, als je 2x per week prikt en duidelijk piek merkt heb je wrs synthetische olie. Rood, zwelling, jeuk op injectie spot?
(Ik injecteer ma, za - do, - di, zo - vr, wo. Dus 3 dagen niet 1 dag wel, beetje autistisch maar werkt voor mij)
0,4
Geen jeuk, niet rood, af en toe heel even een harde bult. Maar geen last van. Ik wissel ook altijd van bilJa is zo hoor heel normaal de ester zorgt er wel voor dat lange halfwaardetijd heeft maar je hebt dag 1 na injectie meer test in je lichaam dan op dag 3. Zoek even uit wat je carrier olie is dit maakt ook veel verschil druivenpitolie word langzamer opgenomen dan benzylbenzoaat dus werkt ook stabieler, als je 2x per week prikt en duidelijk piek merkt heb je wrs synthetische olie. Rood, zwelling, jeuk op injectie spot?
(Ik injecteer ma, za - do, - di, zo - vr, wo. Dus 3 dagen niet 1 dag wel, beetje autistisch maar werkt voor mij)