AndroidHealthClinic

Peiling TRT: Hoe vaak PW injecteren?

1 of 2 maal?

• Totaal stemmers
    25
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Ja is zo hoor heel normaal de ester zorgt er wel voor dat lange halfwaardetijd heeft maar je hebt dag 1 na injectie meer test in je lichaam dan op dag 3. Zoek even uit wat je carrier olie is dit maakt ook veel verschil druivenpitolie word langzamer opgenomen dan benzylbenzoaat dus werkt ook stabieler, als je 2x per week prikt en duidelijk piek merkt heb je wrs synthetische olie. Rood, zwelling, jeuk op injectie spot?

(Ik injecteer ma, za - do, - di, zo - vr, wo. Dus 3 dagen niet 1 dag wel, beetje autistisch maar werkt voor mij)
Vol synthetisch 5W40. 🏎️
Denk dat je toevoeging Ehthyl oleate bedoeld

Dat is dan 100mg per keer = 200mg per week

Waarschijnlijk ervaar je een dopamine rush de eerste dagen. Je geeft al aan dat het de derde dag weg is. Dus zou je eens moeten proberen om elke ander dag te injecteren.
Veel hebben ook verlies, aan gear wat achter blijft in naald of spuit.
Maar dat beetje maakt weinig uit. Ook 175 of 200 maakt geen verschil

Dat is een toevoeging (1.5-2%)
Ja gewoonlijks wel ja gebruik die leverancier ook niet meer voor injectables, heb nog 1 flesje liggen carier oil benzyl alcohol en benzylbenzoaat
IMG_20240904_205012145~3.jpg

IMG_20240904_205004926~2.jpg

Idk of het op deze manier mag plaatsen zo niet bij voorbaat mijn excuses maar als je zoiets hebt als dit zoek gewoon iets anders.. je CRP word echt sky high hiervan

Ja gewoonlijks wel ja gebruik die leverancier ook niet meer voor injectables, heb nog 1 flesje liggen carier oil benzyl alcohol en benzylbenzoaat
IMG_20240904_205012145~3.jpg

IMG_20240904_205004926~2.jpg

Idk of het op deze manier mag plaatsen zo niet bij voorbaat mijn excuses maar als je zoiets hebt als dit zoek gewoon iets anders.. je CRP word echt sky high hiervan
Nee, dat is pharma carrier oil, met BA en BB !

Nee, dat is pharma carrier oil, met BA en BB !
Farma carrier olie waarvan? Is echt maar paar % BA / BB of..? Viel me tenminste op dat hele ml door 29g in seconde kon spuiten die ik nu heb ben ik dan wel een minuutje bezig maar geen pip meer bultjes jeuk pijn of irritatie op welke manier dan ook dus zitten wel grote verschillen in

Veel hebben ook verlies, aan gear wat achter blijft in naald of spuit.
Maar dat beetje maakt weinig uit. Ook 175 of 200 maakt geen verschil
In dat geval is het best om de airlock methode te gebruiken. Zo heb je niks dat achterblijft.
Ik vermoed zelfs dat PHS82 één van die uitzonderingen is die lichtjes meer nodig heeft dan die 200mg per week.

Farma carrier olie waarvan? Is echt maar paar % BA / BB of..? Viel me tenminste op dat hele ml door 29g in seconde kon spuiten die ik nu heb ben ik dan wel een minuutje bezig maar geen pip meer bultjes jeuk pijn of irritatie op welke manier dan ook dus zitten wel grote verschillen in
Dat staat er niet bij. Ugl kan ook alles opschrijven wat ze willen. Of het druivenpitolie is of Arachideolie of andere.

Eind van de maand even bloed testen, dan weten we weer waar we staan
Zou week of 8 wachten totaal, én bloed laten doen op de dag dat je 2e injectie moet doen.
In dat geval is het best om de airlock methode te gebruiken. Zo heb je niks dat achterblijft.
Ik vermoed zelfs dat PHS82 één van die uitzonderingen is die lichtjes meer nodig heeft dan die 200mg per week.
In de praktijk wordt nog steeds het meest lange naalden en 3-5ml spuit gebruikt. na optrekken spuit met naald omlaag bedoel je denk ik ?
Met insuline spuit en deze methode is er geen verlies, anders wel. en bij 2x is dat zo 2x 12.5mg, wat te verwaarlozen is. bij lage waarde, ga je meestal ook met 50mg EW verhogen, als met al zal er echt weinig verschil zijn met 175-200mg ew. Ook niet vergeten dat het eigen TRT is, en waarschijnlijk UGL gear.

als met al zal er echt weinig verschil zijn met 175-200mg ew. Ook niet vergeten dat het eigen TRT is, en waarschijnlijk UGL gear.
Gedeeltelijk mee eens. De adjustment dose in Trt is gewoonlijk 25mg/week. Het zou kunnen dat hij dat niet voelt maar iedereen is verschillend. Vergeet ook niet dat Ugl bij mijn weten gewoonlijk over gedoseerd is.

Een stukje dat ik in Dave Lee z'n handboek vond over test cyp/enanthaat.
In my experience dealing with hundreds of clients on these formulations,
as well as myself, most people have a spike on day 1 or 2 after an
injection, and begin to feel diminished effects shortly after, This varies
with the individual.

Dit is in lijn met PHS82 zijn ervaring. Daarom zijn meer frequente doseringen hier op zijn plaats. Het gevolg is dat zijn pieken lager gaan liggen. Vandaar mijn gevoel dat hij mogelijk een hogere wekelijkse dosis nodig heeft.

Zou week of 8 wachten totaal, én bloed laten doen op de dag dat je 2e injectie moet doen.
Dat is eind deze maand.

Gedeeltelijk mee eens. De adjustment dose in Trt is gewoonlijk 25mg/week. Het zou kunnen dat hij dat niet voelt maar iedereen is verschillend. Vergeet ook niet dat Ugl bij mijn weten gewoonlijk over gedoseerd is.

Een stukje dat ik in Dave Lee z'n handboek vond over test cyp/enanthaat.
In my experience dealing with hundreds of clients on these formulations,
as well as myself, most people have a spike on day 1 or 2 after an
injection, and begin to feel diminished effects shortly after, This varies
with the individual.

Dit is in lijn met PHS82 zijn ervaring. Daarom zijn meer frequente doseringen hier op zijn plaats. Het gevolg is dat zijn pieken lager gaan liggen. Vandaar mijn gevoel dat hij mogelijk een hogere wekelijkse dosis nodig heeft.
Klopt precies idd

Back
Naar boven