Fitness Seller

Trt in t buitenland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ray123

Cool Novice
Lid geworden
16 apr 2013
Berichten
164
Waardering
5
Hebben jullie ervaring met het meenemen van bijv sustanon en prikspullen naar t buitenland?

Ik ga nu zelf 16 dagen weg en zet de dag ervoor sust. Dus dat gaat nog net.
Maar wat nou als je 3/4 weken weggaat?
 
Hebben jullie ervaring met het meenemen van bijv sustanon en prikspullen naar t buitenland?

Ik ga nu zelf 16 dagen weg en zet de dag ervoor sust. Dus dat gaat nog net.
Maar wat nou als je 3/4 weken weggaat?

Beetje afhankelijk van je reisbestemming. Ik ken zat voorbeelden waarbij je na het landen niet eens door poortjes hoeft te lopen, waar je paspoort niet gecontroleerd wordt en je zo het land binnenwandelen kunt met koffers vol met drugs, of in deze AAS.

Spuiten en naalden zou ik niet zo snel meenemen, wat potjes gear en evt tabletten kan prima.
 
En als je nou een recept en medisch paspoort bij hebt? Dan kunnen ze toch niet zo heel moeilijk doen denk ik?

Moet ik toch eens goed navragen. Niet zon zin om dagen vast te zitten in mexico bijv :D
 
En als je nou een recept en medisch paspoort bij hebt? Dan kunnen ze toch niet zo heel moeilijk doen denk ik?

Moet ik toch eens goed navragen. Niet zon zin om dagen vast te zitten in mexico bijv :D

Medische Verklaring / Paspoort is inderdaad gewoon rechtsgeldig. Je gear moet wel legit zijn natuurlijk. Maar dan snap ik jouw vraag niet zo goed..
 
Nou je weet t nooit in die vreemde landen... zelfs met medisch paspoort zie ik ze er gerust voor aan dat je de verhoorkamer in kunt met naalden en spuiten in de koffer...
Maar zal wel meevallen dan
 
Nou je weet t nooit in die vreemde landen... zelfs met medisch paspoort zie ik ze er gerust voor aan dat je de verhoorkamer in kunt met naalden en spuiten in de koffer...
Maar zal wel meevallen dan

Denk dat het wel los zal lopen, mocht je je toch ernstig zorgen maken, dan kun je altijd even informeren bij het consulaat indien aanwezig.
 
En als je nou een recept en medisch paspoort bij hebt? Dan kunnen ze toch niet zo heel moeilijk doen denk ik?

Moet ik toch eens goed navragen. Niet zon zin om dagen vast te zitten in mexico bijv :D
In Mexico kan je dat toch gewoon bij de apotheek kopen. Waarom dan meenemen?
 
In Mexico kan je dat toch gewoon bij de apotheek kopen. Waarom dan meenemen?

De last place where HG Anavar is to be produced and found dacht ik.. Kost je wel een vermogen..
 
En als je nou een recept en medisch paspoort bij hebt? Dan kunnen ze toch niet zo heel moeilijk doen denk ik?

Moet ik toch eens goed navragen. Niet zon zin om dagen vast te zitten in mexico bijv :D
Doe eens een beetje normaal. Vast zitten voor een vial sustenon. Ze kunnen het hoogstens afnemen. En hoe denk je dat diabetespatiënten hun spullen meenemen. Met een medische verklaring en desnoods een kopij van hun voorschrift. Het zijn trouwens niet de toeristen, die met een chartervliegtuig naar een vakantiebestemming gaan, die ze goed gaan controleren wanneer ze binnenkomen.
 
Hij moet toch testosteron (sust) hebben.

Ja dat weet ik :D Maar in mijn zoektocht naar HG Anavar, kwam ik in Mexico uit.. Dus kon het niet laten..
 
Ja dat weet ik :D Maar in mijn zoektocht naar HG Anavar, kwam ik in Mexico uit.. Dus kon het niet laten..

en wat kost dat dan daar? wel benieuwd
 
Onbetaalbaar, gh is goedkoper
 
mag je geen prijs zeggen over HG stuff? is daar legaal, dus mag je de prijs wel noemen lijkt me
 
mag je geen prijs zeggen over HG stuff? is daar legaal, dus mag je de prijs wel noemen lijkt me
Ampoullekes met test of primo zullen daar geen reet kosten. Je moet gewoon bij apotheken vragen en vergelijken. Zo gaat dat in die landen.
 
Back
Naar boven