XXL Nutrition

TRT op eigen initiatief (week 8) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat dit erg persoonlijk is.

Als je kleine kinderen in huis hebt en allebei een fulltime baan dan is het druk. Dan moet je offers maken. Soms is dat de gym skippen en soms zelfs wel een keertje seks. Kan gebeuren, gaat ook weer over.

Jouw hele verhaal klinkt me toch meer als een depressie of zoiets. Kan je “lage” T niet een uitvlucht zijn om daar niet mee te hoeven dealen? Een burn-out of depressie kan vaak als een persoonlijk falen voelen, en dat is soms hard te verkroppen.

Ik zou toch eens kijken of er geen andere oplossingen zijn. Praat met je partner, praat erover met iemand ie je vertrouwd. Zoek eventueel professionele hulp.

Het gekke is dat ik niks te klagen heb in me leven. Zou kunnen dat ik nog steeds depressief ben, maar me partner zegt bijvoorbeeld dat ze daar sinds me trt veel minder van merkt. Nu ik gestopt ben is dat natuurlijk de grote vraag. Maar wat ik dus zeg ik boek eindelijk vooruitgang met een dieët en ben zeer gedisciplineerd en gemotiveerd bezig. Heb de afgelopen twee weken geen enkele chocola, koek, taart of iets aangeraakt. Dat heb ik nog nooit volgehouden in me leven :)

Dus ja het enige waar ik nog depri over klink is dat ik niet meer 10x op een dag kan seksen zoals een jaar of 7 geleden. Net wat je zegt, met kleine kinderen en beide een baan kan het gebeuren dat het minder is. En toch raakt het me meer dan een ander. Heel fucked up en onnodig.
 
Dus ja het enige waar ik nog depri over klink is dat ik niet meer 10x op een dag kan seksen zoals een jaar of 7 geleden.
Kom niet met die zever af. Nu begint het wel lachwekkend te worden. Allez, weer een topic dat we niet au serieus moeten nemen.
 
Kom niet met die zever af. Nu begint het wel lachwekkend te worden. Allez, weer een topic dat we niet au serieus moeten nemen.

Ik laat jou je laatste woord hebben kerel. Topic begint en eindigt met me TRT avontuur van 4 maanden. Autobiografie was en is bijzaak. Kom maar met je comeback, geniet ervan, drink een cola, en ga slapen.
 
Follow up na HPTA restart protocol: zie bijlage screenshot.

Me testosteron is hoger als voordat ik ooit begon aan anabolen! Is dit te wijten aan nolvadex?

Mijn HPTA restart was tot afgelopen zondag, over 4 weken opnieuw een bloedonderzoek om te kijken hoe me lichaam het zelfstandig doet zonder nolva.

20190612_114917.jpg
 
Ja, tamoxifen (Nolvadex) verhoogt het testosteron.
 
Back
Naar boven