AndroidHealthClinic

Trt/Tvt Nebido of Enanthate? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal laat me even weten wat je van de info op het youtube kanaal vindt.
 
Ik krijg een beetje jeuk van die belg...
Waarom weet ik ook niet. Ziet er niet uit al alleen maar TRT
Niet helemaal mijn kanaal...

Ik heb veel informatie van t-nation.com gehaald.
Hier staan ook veel wetenschappelijk onderbouwde en bewezen artikelen
Voorbeeld:

Hier zie je hoe makkelijk het in Amerika gaat, en hoe gelukkig zijn vrouw er van wordt ;)

Verder vind ik de posts van Dr Rand McClain er oprecht, betrouwbaar en geen mooier verhaal dan het is. Hij verteld ook veel over TRT:


En wat ik daarnaast lastig vind is dat dit forum vol zit met ervaringsdeskundigen maar dat je niet mag vragen voor welk UG lab je het beste kan gaan om zo nog een goeie kwaliteit testosteron tot je te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Dr Rand McClain is ook regelmatig gast bij die Belg waar je jeuk van krijgt ;-)
Tnation check ik ook wel eens. Mijn ervaring met NL forum's is dat er veel gepapegaaid wordt. Maar zo nu en dan tref je mensen die wel ervaring hebben of een eigen mening hebben.
Ga ff die filmpjes bekijken.
Thnx weer.
 
Dr Rand McClain is ook regelmatig gast bij die Belg waar je jeuk van krijgt ;-)
Tnation check ik ook wel eens. Mijn ervaring met NL forum's is dat er veel gepapegaaid wordt. Maar zo nu en dan tref je mensen die wel ervaring hebben of een eigen mening hebben.
Ga ff die filmpjes bekijken.
Thnx weer.
En al een update?
 
He NicoBontebal,

Ik ben 37 en heb een testosteronwaarde van 12.1 nmol/L
Ik eet gezond en krijg genoeg vitamines, zink, magnesium etc binnen. Ik gebruik ook creatine.
Ik drink bijna geen alcohol (max 1xp maand paar glazen), rook niet en gebruik geen drugs.
Na jaren lang intentief krachttraining en HITT heb ik de waarde slechts kunnen opschroeven naar 12.8 nmol/L

Ik ben depressief, altijd vermoeid, slechte focus en mijn libido en erecties zijn veel minder tov van 5 jaar terug.

Ik kan na bij de Andros te zijn geweest met mijn klachten starten met Nebido.

Wat is op dit moment jouw status rondom je TRT cycle na bijna 5 jaar geleden te zijn gestart?
Nooit periodes mee moeten stoppen? Heb je de dosis inmiddels moeten verhogen?

Waarom heb je destijds enanthate e5d boven Nebido gekozen?
Merkte je dat je energie, libido en je bedprestaties aanzienlijk beter werden?
Enige bijwerkingen gehad?
 
Ik ben depressief, altijd vermoeid, slechte focus en mijn libido en erecties zijn veel minder tov van 5 jaar terug.
Herkenbaar. Goed dat je via de Andros mag starten met Nebido. Lijkt me een prima optie en vooral doen. Mijn test was net niet laag genoeg met 12 nMol voor de kliniek en ben dus zelf gaan dokteren. Waarschijnlijk zul je de Nebido niet helemaal vergoed krijgen van het ziekenfonds en moet je nog aardig bijleggen. Maar kan ook zijn dat the het volledig vergoed krijgt. Maar je zult je ongetwijfeld beter gaan voelen.
Wat is op dit moment jouw status rondom je TRT cycle na bijna 5 jaar geleden te zijn gestart?
Nooit periodes mee moeten stoppen? Heb je de dosis inmiddels moeten verhogen?
Nog steeds trt momenteel enanathate iedere e3d maar kleine dosis in schouder met insuline spuitje. Nog geen dag spijt van gehad en wekelijke dosis is hetzelfde gebleven.
Waarom heb je destijds enanthate e5d boven Nebido gekozen?
Ivm de kosten en er schijnt aan het eind een aardige dip te zitten met nebido sommige zeggen na 10 weken weer prikken maar de dokter zegt 12 weken. Daarnaast moet er in 1 keer behoorlijk wat ingespoten, 3 of 5 ml als ik me niet vergis, worden wat pijnlijk kan zijn. Ik doe het goed op kleine hoeveelheden e3d. Ik voel dat mijn waardes niet meer schommelen en zeer constant zijn.
Merkte je dat je energie, libido en je bedprestaties aanzienlijk beter werden?
Enige bijwerkingen gehad?
Energie is top. Ik woog 120 kilo en nu rond de 100 met een behoorlijke spiermassa. Begin al op mijn profiel foto te lijken. 😉
Behoorlijk wat energie erbij. Geen depressieve klachten meer of futloos. Sta weer sterk in het leven.

Bedprestatie zijn in mijn hele leven nog niet zo goed geweest. Mijn relatie zat in het slop en onze liefdes relatie is nu sterker dan ooit. Mede door de sex.

De enige bijwerkingen die ik heb gehad is dat ik eerst enanthate had op een andere olie basis als ik nu heb en daar kreeg ik flinke puisten van. Nu geen probleem meer. En het eerste jaar wat humeur wisselingen en wat agressiever. Maar dit was weg nu dat ik dagelijks naar de sportschool ga en de waardes stabiel blijven. Ik laat jaarlijks mijn bloedwaarden controleren bij de huisarts. Die weet dat ik zelf dokter en TRT doe.
 
Herkenbaar. Goed dat je via de Andros mag starten met Nebido. Lijkt me een prima optie en vooral doen. Mijn test was net niet laag genoeg met 12 nMol voor de kliniek en ben dus zelf gaan dokteren. Waarschijnlijk zul je de Nebido niet helemaal vergoed krijgen van het ziekenfonds en moet je nog aardig bijleggen. Maar kan ook zijn dat the het volledig vergoed krijgt. Maar je zult je ongetwijfeld beter gaan voelen.

Nog steeds trt momenteel enanathate iedere e3d maar kleine dosis in schouder met insuline spuitje. Nog geen dag spijt van gehad en wekelijke dosis is hetzelfde gebleven.

Ivm de kosten en er schijnt aan het eind een aardige dip te zitten met nebido sommige zeggen na 10 weken weer prikken maar de dokter zegt 12 weken. Daarnaast moet er in 1 keer behoorlijk wat ingespoten, 3 of 5 ml als ik me niet vergis, worden wat pijnlijk kan zijn. Ik doe het goed op kleine hoeveelheden e3d. Ik voel dat mijn waardes niet meer schommelen en zeer constant zijn.

Energie is top. Ik woog 120 kilo en nu rond de 100 met een behoorlijke spiermassa. Begin al op mijn profiel foto te lijken. 😉
Behoorlijk wat energie erbij. Geen depressieve klachten meer of futloos. Sta weer sterk in het leven.

Bedprestatie zijn in mijn hele leven nog niet zo goed geweest. Mijn relatie zat in het slop en onze liefdes relatie is nu sterker dan ooit. Mede door de sex.

De enige bijwerkingen die ik heb gehad is dat ik eerst enanthate had op een andere olie basis als ik nu heb en daar kreeg ik flinke puisten van. Nu geen probleem meer. En het eerste jaar wat humeur wisselingen en wat agressiever. Maar dit was weg nu dat ik dagelijks naar de sportschool ga en de waardes stabiel blijven. Ik laat jaarlijks mijn bloedwaarden controleren bij de huisarts. Die weet dat ik zelf dokter en TRT doe.
Vind het behoorlijk interessant om persoonlijke verhalen te lezen over TRT aangezien ik daar ook interesse in zou hebben indien ik wat ouder ben. Goed om te lezen dat je geen spijt hebt en het een positieve toevoeging is aan je leven!
 
Hoi Nico, nogmaals dank voor je reactie.

Erg interessant wat voor effect dit heeft op mannen na hun 35e.

Had al gelezen alleen niet meer de tijd om te reageren. Ik denk dat ik ga starten met nebido. Maar wil toch andere middelen nog bespreken met de neuroloog van Andros.

Ik wil starten voor energie, depri en sexdrive. Doe het ook niet voor mijn fysiek.. Al tevreden mee. 1.92, 96 kilo en onder de 10% vet. Merkte je wel dat je spiermassa aanzienlijk vooruit ging? Ik wil namelijk ook niet extreem groot worden. Luxeprobleem :)

Jij doet dus momenteel enanathate iedere e3d maar kleine dosis in schouder met insuline spuitje. Heb je naast puisten ooit bijwerkingen ervaren als verkleinde ballen, bitchnipples of andere ongemakken?

Valt e3d onder de noemer trt of is dit een agressiever middel?

En ben je al die jaren non-stop bezig geweest of heb je ook nog onderbrekingen gehad? Indien dit het geval was hoe was je status in deze fase?

Nuttig je ook gwoon nog weleens alcohol en een beetje drugs? En heeft dit nog negatief effect?
 
Ik wil starten voor energie, depri en sexdrive. Doe het ook niet voor mijn fysiek.. Al tevreden mee. 1.92, 96 kilo en onder de 10% vet. Merkte je wel dat je spiermassa aanzienlijk vooruit ging? Ik wil namelijk ook niet extreem groot worden. Luxeprobleem :)
Van alleen trt onder begeleiding zul je ook niet heel groot worden
Jij doet dus momenteel enanathate iedere e3d maar kleine dosis in schouder met insuline spuitje. Heb je naast puisten ooit bijwerkingen ervaren als verkleinde ballen, bitchnipples of andere ongemakken?
Kleine ballen, zeker. Zie dit niet als ongemak. Bitchnippels? Ik heb wel geregeld harde tepels maar ook geen last van. Verder geen ongemakken.
Valt e3d onder de noemer trt of is dit een agressiever middel?
Trt e3d is eerder wanneer je het neemt en zegt niets over de hoeveelheid.
En ben je al die jaren non-stop bezig geweest of heb je ook nog onderbrekingen gehad? Indien dit het geval was hoe was je status in deze fase?
Non stop. Trt stop je niet mee.
Nuttig je ook gwoon nog weleens alcohol en een beetje drugs? En heeft dit nog negatief effect?
Xtc, truffels, alcohol en wiet. Allemaal geen invloed. Alles met mate.
 
Erg interessant om te lezen dit.
Ik ben nu 46 en merk wat ongemakken mbt libido en een aantal andere kleine zaken.

Binnenkort wil ik eens langs mijn huisarts gaan om mijn test te meten.
Gewoon om te kijken hoe hoog die is en dan zien we wel.

Voor de rest sport ik gemiddeld 4 x pw en sta ik erg positief in het leven,..................maar dat libido ding..die ochtend erecties die afnemen...dat is wel een dingetje, maar ik weet ook dat dat erbij hoort als men ouder wordt.
En ook ik heb ervaring met Test E 500(8 jaar geleden), maar heb daar wel gyno aan over gehouden wat nu bijna weg is trouwens.

Wat ik mij dan afvraag is dat je dit eigenlijk de rest van je leven moet doen?
Want je kan er niet mee stoppen, want dan ben je weer terug bij af.
Dus iedere 5 dagen 100mg Test E?

En die Test E haal je niet bij de apotheek toch?:)(je mag mij hierover ook een pb sturen)
 
Erg interessant om te lezen dit.
Ik ben nu 46 en merk wat ongemakken mbt libido en een aantal andere kleine zaken.

Binnenkort wil ik eens langs mijn huisarts gaan om mijn test te meten.
Gewoon om te kijken hoe hoog die is en dan zien we wel.

Voor de rest sport ik gemiddeld 4 x pw en sta ik erg positief in het leven,..................maar dat libido ding..die ochtend erecties die afnemen...dat is wel een dingetje, maar ik weet ook dat dat erbij hoort als men ouder wordt.
En ook ik heb ervaring met Test E 500(8 jaar geleden), maar heb daar wel gyno aan over gehouden wat nu bijna weg is trouwens.

Wat ik mij dan afvraag is dat je dit eigenlijk de rest van je leven moet doen?
Want je kan er niet mee stoppen, want dan ben je weer terug bij af.
Dus iedere 5 dagen 100mg Test E?

En die Test E haal je niet bij de apotheek toch?:)(je mag mij hierover ook een pb sturen)
Als je al mijn posts terug leest heb je al je info.
 
Back
Naar boven