XXL Nutrition

TRT vraag

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Ik zit aan de nebido eens paar 2 maanden en heb de laatste weken uit het niet last van opvliegers .. opgejaagd gevoel etc , kan dat hiermee te maken hebben ?
 
Ik zit aan de nebido eens paar 2 maanden en heb de laatste weken uit het niet last van opvliegers .. opgejaagd gevoel etc , kan dat hiermee te maken hebben ?
Klinkt als te veel oestrogeen.

Neem je een ai?
 
Ik zit aan de nebido eens paar 2 maanden en heb de laatste weken uit het niet last van opvliegers .. opgejaagd gevoel etc , kan dat hiermee te maken hebben ?
Waarom vraag je dat niet aan je dokter? Die neemt toch om een bepaalde tijd bloed om te zien of de dosis moet aangepast worden. Enkel een dokter kan weten door die bloedtest of je een AI nodig hebt. Over AI's wordt op dit forum veel geluld.
 
Waarom vraag je dat niet aan je dokter? Die neemt toch om een bepaalde tijd bloed om te zien of de dosis moet aangepast worden. Enkel een dokter kan weten door die bloedtest of je een AI nodig hebt. Over AI's wordt op dit forum veel geluld.
Het gaat via een internist , 1000 nebido per 2 maanden , maar het gaat niet zo best nu die uitgewerkt is...
 
Herkenbaar. Voel mij de laatste weken voor een injectie ook niet zo best. Acne, zweten In de nacht, brain foggy.

geloof persoonlijk niet dat oestrogeen de aanstichter is. Instabiele waarden across the board als gevolg van infrequente toediening lijkt mij meer het geval.
 
Herkenbaar. Voel mij de laatste weken voor een injectie ook niet zo best. Acne, zweten In de nacht, brain foggy.

geloof persoonlijk niet dat oestrogeen de aanstichter is. Instabiele waarden across the board als gevolg van infrequente toediening lijkt mij meer het geval.
Net toevallig een injectie gehad , hopen dat t beter gaat
 
Is eens per 2 maanden niet te weinig, als je kijkt naar de halfwaardetijd?
 
Is eens per 2 maanden niet te weinig, als je kijkt naar de halfwaardetijd?
Ik heb er totaal geen verstand van , dit gaat via mn internist
 
Nederlandse protocollen bij HRT zijn sowieso echt op te janken.
Ik heb even 1000 mg undecanoaat ester/8 weken geplot versus 125 mg enanthaatester/week.

Ervan uitgaande dat 125 mg enanthaat per week een wat gangbaarder protocol is die in andere landen best veel gehandhaafd wordt.
Hierin zie je dat je na een week of 5 na injectie van Nebido onder de laagste waarde van de enanthaatinjectie duikt.
1587120403289.png
 
Nederlandse protocollen bij HRT zijn sowieso echt op te janken.
Ik heb even 1000 mg undecanoaat ester/8 weken geplot versus 125 mg enanthaatester/week.

Ervan uitgaande dat 125 mg enanthaat per week een wat gangbaarder protocol is die in andere landen best veel gehandhaafd wordt.
Hierin zie je dat je na een week of 5 na injectie van Nebido onder de laagste waarde van de enanthaatinjectie duikt.
Bekijk bijlage 487684
Denk dat je gelijk hebt , naja mn testosteron stond een keer op 2 .. dat is overdreven laag .. Wat valt eraan te doen ? Hogere dosis aanvragen of?
 
Denk dat je gelijk hebt , naja mn testosteron stond een keer op 2 .. dat is overdreven laag .. Wat valt eraan te doen ? Hogere dosis aanvragen of?
Beste is om dit met je behandeld arts te bespreken, waarschijnlijk zal dan uit bloedonderzoek moeten blijken of de laatste weken inderdaad je testosteron te laag is.
Aan de hand van het bloedonderzoek zal dan de dosering en/of frequentie aangepast kunnen worden.
 
Beste is om dit met je behandeld arts te bespreken, waarschijnlijk zal dan uit bloedonderzoek moeten blijken of de laatste weken inderdaad je testosteron te laag is.
Aan de hand van het bloedonderzoek zal dan de dosering en/of frequentie aangepast kunnen worden.
Ok bedankt , maar wanneer is nou het best om mn bloed na te laten kijken in die 2 maanden ?
 
Ok bedankt , maar wanneer is nou het best om mn bloed na te laten kijken in die 2 maanden ?
Ik zou zelf zeggen in de week voor de volgende injectie, daar zal je testosteron het laagst zijn.
 
Ik zou zelf zeggen in de week voor de volgende injectie, daar zal je testosteron het laagst zijn.
Hmm vandaar , word meestal geprikt vlak na de injectie en dan is waarde wel normaal
 
Nederlandse protocollen bij HRT zijn sowieso echt op te janken.
Ik heb even 1000 mg undecanoaat ester/8 weken geplot versus 125 mg enanthaatester/week.

Ervan uitgaande dat 125 mg enanthaat per week een wat gangbaarder protocol is die in andere landen best veel gehandhaafd wordt.
Hierin zie je dat je na een week of 5 na injectie van Nebido onder de laagste waarde van de enanthaatinjectie duikt.
Bekijk bijlage 487684
Dit inderdaad. Wtf ik had niet eens gelezen dat hij om de 2 maanden zette!!!! Dat is wel heel rampzalig.
 
Dit inderdaad. Wtf ik had niet eens gelezen dat hij om de 2 maanden zette!!!! Dat is wel heel rampzalig.
1 keer per 2 maanden 1000 mg
 
mannen, standaardgebruik van Nebido is zelfs om de 10 à 14 weken . Net zo gemaakt door Nebido om minder te injecteren en zeer langzame afgifte (undecanoate esther) te krijgen zodat je die langere periode kan doormaken.

Ikzelf heb meteen gekozen om ook met UG Nebido tweewekelijks te injecteren (250mg )wat ook op 1000mg op 8 weken komt maar me altijd goede T waarden heeft opgeleverd (mits 1 malige frontload aan begin cyclus,) . Mits een goede frontload ga je ook met 8 wekelijkse injecties vrij goed komen vermoed ik. Alleen, zo'n internist zal daar wellicht weinig van af kennen.
 
Ok bedankt , maar wanneer is nou het best om mn bloed na te laten kijken in die 2 maanden ?
De laatste dag voor je volgende injectie om de juiste waarde te hebben na twee maanden. Een paar dagen vroeger zal nu ook wel geen verschil maken. Die waarde zou moeten bepalen of je misschien niet frequenter een injectie zou moeten krijgen. Bijvoorbeeld om de 6 weken. Maar dat zijn zaken die je internist zou moeten nakijken. Daarvoor dienen controlerende bloedonderzoeken. Ik heb nebido zelf nooit gebruikt. Ik heb er dus geen ervaring mee.
 
Dit inderdaad. Wtf ik had niet eens gelezen dat hij om de 2 maanden zette!!!! Dat is wel heel rampzalig.
Wat is dat voor een reactie! Normaal is de tweede spuit na 6 weken en daarna zelfs om de 12 weken. En dat werkt bij de meesten goed. Waarom zou om de 8 weken niet kunnen? Het is 1000mg test undecanoaat.
 
Back
Naar boven