MuscleMeat

Trt vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

darkknight189

Novice
Lid geworden
30 mrt 2023
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hoi ben nieuw hierop de bodybuilding forum en had toch een paar vragen.

Ik ben nu sinds 9 maanden op trt

Sust 125mg per week via de doktor dit bevalt me goed!

Geef om de 3-4 maanden bloed af bij de bloedbank en word gewoon in de gaten gehouden verder

Mijn bloed onderzoeken zijn 3 weken geleden binnen gekomen en deze waren perfect!

Stats momenteel

93kg 13.7% bodyfat

Wilde graag weten of het mogelijk is om langs deze trt een andere compound te zetten puur voor iets droger te worden en wat hardere look te krijgen dacht zelf aan mastron weet natuurlijk niet of dit wel mogelijk is heb wel al gekuurd in het verleden vandaar ook trt maar wil graag lage dosis houden omdat ik mezelf groot zat vind op 1.80m verder wil ik wel ooit nog is kuren maar zal dit pas over 1 jaar zijn

Wie ow wie heeft wat info!
 
Ja, primo, mast, tren,bold op lage dosis kan prima.
 
Jaa en hoeveel mg zou ik daarvan moeten pakken ivm ik laag zit op de sust wil deze wel verhogen naar 175mg om iets erbij kunnen zetten was ook hoger is als 125mg
 
En gaat je er iets van zien op deze lage dosis ik weet wel dat ik nooit meer heb gezet als 1ml kwa kuur en het altijd egt abnormaal goed werkte bij mij dus vandaar
 
Veel licht aan je voeding, niet alleen gear. 100-150mg kan prima. Zou je TestC/E dan zelf op 200mg zetten. Medische Sust bewaren. Dit heeft niks met TRT te maken btw
 
Back
Naar boven