XXL Nutrition

TRT

Bezoekers in dit topic

In België krijg je eerder Androtardyl dan Sust, heb nog niet eerder gehoord dat zij daar sust voorschrijven.
Nee hoor, mijn endo werkt enkel met sustanon of nebido. Hij is geen fan van sustanon om de bekende redenen maar de prijs van nebido schijnt vrij hoog te zijn zonder terugbetaling terwijl er wel terugbetaling is van sustanon
 
Misschien kan ik ook iets bijdragen aan dit topic.

Na 2,5 jaar gekuurd te hebben tegen de lamp gelopen met het gerecht en bijgevolg is het gebruik van AAS aan het licht gekomen. Bijna 7 weken in voorhechtenis gezeten en sinds een dikke maand vrij onder voorwaarden waaronder verbod op gebruik van AAS, tenzij medisch noodzakelijk en onder toezicht van een arts.
Begin april in de gevangenis bloedwaarden laten bepalen, toen waren testosteronwaarden al gezakt tot 53 ng/dL met alle symptomen van low test aanwezig.

Zelf TRT opstarten is niet aan de orde gezien ik een doping test zal moeten ondergaan ergens in juli. Aanvankelijk wilden ze dit maandelijks maar ze beseften niet dat dit een paar honderd euro kost voor urine analyse alleen al. Waarschijnlijk zullen ze de carbon IRMS om te differentiëren tussen endogene en exogene test wel doen ongeacht T/E ratio. Wil alleszinds het risico niet nemen de voorwaarden te schenden ondanks het feit dat het nu al 3 maanden is sinds laatste inject. Libido gone, fysiek naar de kloten (zat in contest prep zelfs).

Andere optie is PCT maar ook daar weet ik niet of ze zullen testen op hCG of SERMS/AI. Risicovol.

België is een serieus anti-AAS land. En good luck om een dokter of endo te vinden die er verstand van heeft. Endo op Gasthuisberg in Leuven stelde nolva 20 mg/dag voor gedurende 3 weken en als dat niet werkt sustanon. Dacht ok dit wordt niks, zonder Pregnyl kan je geen PCT doen en Pregnyl is hier niet meer verkrijgbaar via apotheek. Dus ben ik op zoek gegaan naar iemand die direct injecties kon voorschrijven. Ben dan bij Vollon terechtgekomen. Was bereid maar wilde eerst proberen op 'natuurlijke' wijze testosteron waarden omhoog te krijgen en gaf mij een voorschrift voor 25 mg DHEA/dag. Volledig nutteloos in mijn ogen gezien DHEA ook weer HPTA onderdrukt. Zal nog eens bloed laten trekken maar denk niet dat er veel veranderd gaat zijn. Hij stond er ook op van mijn test levels slechts op te trekken naar het midden van de referentie waarden en niet meer. Vroeg niet eens wat mijn waarden waren voor ik begon met kuren. ???

Ben dan naar een endo in Hasselt geweest, Jamal Belkhouribchia. Ging mee in het DHEA verhaal maar zei van 75 mg te nemen per dag.

Dusja, men moet om hier iets te krijgen door veel hoepeltjes springen in de hoop dat dokters eindelijk gewoon test voorschrijven maar ondertussen ben ik wel hypogonadal AF en zit ik serieus te overwegen toch gewoon UGL hCG te beginnen zetten en de hele nakuur te doen.

Of bij nog een andere dokter nog eens te proberen maar eerst mijn LH en FSH wat omhoog te krijgen met clomid/emclomiphene zodat het lijkt alsof ik natural ben met low test levels.

Of misschien toch naar Hertoghe gaan maar dan enkel als ik zeker weet dat ik voor de €190 euro die hij vraagt dan ook buitenwandel met een voorschrift voor sustanon oid.

In ieder geval, hier is niemand die je snel gaat helpen met TRT als UGL geen optie is.
Hcg is wel nog te verkrijgen in de apotheker in België maar je gaat je blauw betalen. Vind het overigens niet raar dat je na drie maanden nog geen trt krijgt. Ik heb na 6 maanden hypogonadaal te zijn ook nog niets gekregen :o

Wel een voorschrift voor hcg maar daar zou ik nu maandelijks 500eu moeten voor betalen:o

Slik even de bittere pil zou ik zeggen tot je van het gerecht af ben. Hoe lang sta je ter beschikking? Zou persoonlijk niet zomaar nolvadex of clomid zonder voorschrift nemen als je nog getest gaat worden.
 
Hcg is wel nog te verkrijgen in de apotheker in België maar je gaat je blauw betalen. Vind het overigens niet raar dat je na drie maanden nog geen trt krijgt. Ik heb na 6 maanden hypogonadaal te zijn ook nog niets gekregen :o

Wel een voorschrift voor hcg maar daar zou ik nu maandelijks 500eu moeten voor betalen:o

Slik even de bittere pil zou ik zeggen tot je van het gerecht af ben. Hoe lang sta je ter beschikking? Zou persoonlijk niet zomaar nolvadex of clomid zonder voorschrift nemen als je nog getest gaat worden.
Ruk... tot 15 juli, de dopingcontrole zal ergens rond die periode vallen ook. Rond de 400 euro voor de urinetest, weet niet wat ze daar allemaal mee kunnen testen. Voor die prijs heb je denk ik geen volledig panel. Out of pocket natuurlijk.
Als het niet op voorschrift is neem ik het idd best niet.
Wat opvalt is dat ze iedereen willen pakken maar wat dan? De kennis onder de artsen hier op dit gebied is zeer beperkt. Velen geloven niet in PCT of hebben geen flauw benul hoe dat moet.
"Dat zal wel vanzelf herstellen na een tijd"
Gaan zoals je zegt echt maanden over. Maar dan krijg je die attitude van "dat heb je jezelf aangedaan"
 
Ruk... tot 15 juli, de dopingcontrole zal ergens rond die periode vallen ook. Rond de 400 euro voor de urinetest, weet niet wat ze daar allemaal mee kunnen testen. Voor die prijs heb je denk ik geen volledig panel. Out of pocket natuurlijk.
Als het niet op voorschrift is neem ik het idd best niet.
Wat opvalt is dat ze iedereen willen pakken maar wat dan? De kennis onder de artsen hier op dit gebied is zeer beperkt. Velen geloven niet in PCT of hebben geen flauw benul hoe dat moet.
"Dat zal wel vanzelf herstellen na een tijd"
Gaan zoals je zegt echt maanden over. Maar dan krijg je die attitude van "dat heb je jezelf aangedaan"
Uit de HAARLEM studie is idd gebleken dat pct niet nodig is
 
Niet te geloven wat een achterlijk land dat België :roflol:
 
johnyjordaan Hi Johnny, sorry to brother you, can you tell me pls which doctor could help u? I would like to go yo a doctor who take this serious. Thx in advance
 
Back
Naar boven