Fitness Seller

TRT

Bezoekers in dit topic

locosss

Novice
Lid geworden
13 sep 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Hallo dus ik ben van plan om met trt te beginnen en mijn vraag is wat dat ik nodig heb voor hoog oestriadol en prolactine, ben van plan om 2x75mg enanthate om de 3 dagen te gebruiken, bloedafname doe ik ook volgende week.
 
Trt neem je voor hogere test dan 8nmol/L
 
en wat raad jij mij aan om te kopen tijdens de trt zelf voor de oestriadol en prolactine?
 
Hoezo, is dat onder of boven referentiewaarden ?

zou liever eerst een uitgebreide bloedtest doen
 
ik doe de bloedtest volgende week maar ik was van plan al om alles te gaan kopen of is het beter om eerst testen te doen?
 
0,25mg Anastrozole op maandag, woensdag en vrijdag is wat mijn trt doc voorschrijft. Geen merkbare side effects en oestrogeen, waar ik gevoelig aan ben, perfect onder controle. Maar, neem het niet voor je een bloedproef afneemt. Eerst meten om te weten. Dan pas slikken zodat je kan vergelijken en de impact kan meten.
 
ik doe de bloedtest volgende week maar ik was van plan al om alles te gaan kopen of is het beter om eerst testen te doen?
Wacht maar eerst de waarden af voor je wat koopt od.

Hallo dus ik ben van plan om met trt te beginnen en mijn vraag is wat dat ik nodig heb voor hoog oestriadol en prolactine, ben van plan om 2x75mg enanthate om de 3 dagen te gebruiken, bloedafname doe ik ook volgende week.

Wat bedoel je hier eigenlijk mee, heb je hoog oestradiol en prolactine of wil je dat verhogen door TRT ?
Wat zijn je klachten dan ?
TRT dose kan prima met Test E/C 2x75mg EW. maar als je natuurlijke Test nog goed is zou ik dat niet zomaar doen
 
Back
Naar boven