MuscleMeat

True mass - BSN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? True Mass bevat 4 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor sneller spieropbouw.

Doordat True Mass langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het perfect om voor het slapen te gebruiken. True Mass is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een training!

De vetten in True Mass, MCT en Zonnebloem Olie, zijn goede vetten. Dat wil zeggen dat ze niet of nauwelijks als lichaamsvet opgeslagen kunnen worden. Ze geven daarnaast wel extra energie en zijn goed voor je pezen en gewrichten.

Sporters hebben extra vitaminen en mineralen nodig. Ze bewegen immers veel meer dan niet sporters. Daarnaast is het lichaam voldoende bouwstoffen nodig om te kunnen groeien. Daarom bevat True Mass een flinke dosering van alle vitamines en mineralen die juist voor een sporter zo belangrijk zijn!

True Mass bevat geen creatine, schadelijke hormonen, cafeïne of aspartaam. Je kunt True Mass dus het hele jaar door gebruiken. Zo vaak je wilt.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? goed , vanilleWelke dosis heb je gebruikt? 3 Scoops (145 g)Waar heb je het supplement gekocht? http://www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €74,90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. eindelijk een gainer die echt werkt bij mij :)Mijn review:
toen ik ermee begon (met bulken) woog ik zo een 77kg nu een maand later wel in combinatie met een goed voedingsschema ben ik aan ongeveer 80 kg geraakt ik ben er tevreden over omdat ik reeds 2 maanden geen gewichtstoenamen had bereikt er zal ook wel wat vet bijzijn daar twijfel ik niet aan maar het werkt wel :o

het nadeel ervan vond ik de prijs bsn is niet bepaald een goedkoop merk. dat is de minpunt eraan

het shaked ook heel gemakkelijk geen brokken ofzo ikzelf maak hem met melk maar je kunt hem ook met water maken

ik zal het zeker verdernemen met bulken en proberen nog kilotjes ermee te winnen :p

truemass.jpg


truemass_banner.jpg
 
Zojuist 2 potten ontvangen, choco & aardbei, de choco is echt totaal niet mijn smaak, de aardbei is heerlijk..ben benieuwd naar het resultaat!

liefhebbers van choco..stuur PM
 
ik heb nou ook bsn true massa gekocht neem nu in de ochtend als ik wakker ben na het trainen en als ik ga slapen ik train om 7 uur tot 8 uur half 9 en dan neem ik die shake dan ga ik slapen neem ik nog een shake is dit slim ??
 
je kan het s'avonds beter niet nemen door de hoge koolhydraten
als je slapen gaat zal dit in vetten omgezet worden s'avonds beter zuivere eiwitten

je kan het beter verspreiden over de dag dan!
 
je kan het s'avonds beter niet nemen door de hoge koolhydraten
als je slapen gaat zal dit in vetten omgezet worden s'avonds beter zuivere eiwitten

je kan het beter verspreiden over de dag dan!


ok dan neem ik in de ochtend een true massa en na het trainen om uurtje of 8 en dan voor het slapen gaan heb ik bulk whey ? of ken ik beter dan niks nemen voor het slapen ??
 
ja en nee...

je kan het nemen of je kunt het niet nemen...als je echt voor puur massa wilt gaan kan je een gainer nemen voor het slapen gaan

LET OP
JE KOMT AAN IN MASSA MAAR OOK IN VET!! (maar in vet aankomen is logies in de bulk..hangt ervan hoe schoon je wilt bulken =))

btw
hmmm 74 euro voor true mass...ik zeg dat je geripped bent =)
 
ok dan ja ik neem het nu niet meer voor het slapen gaan ben vandaag wel begonnen met nieuwe creatine powder dat neem ik 3 keer per dag tot6 dagen en daarna 1 x per dag 2 uur voor het trainen maar kan het aan dat als ik in de ochtend 5mg. creatine neem dat ik daarna er achter aan ook true massa neem of ken ik die true massa dan even 6 dagen laten zitten tot die oplaadfase voor bij is ??

ps. ik heb true massa voor 50 euro gekocht via een nederlandse site ! :)
 
momenteel verkoopt de eigenaar in mijn gym ze aan 39,90euro
zalig!!!!
 
momenteel verkoopt de eigenaar in mijn gym ze aan 39,90euro
zalig!!!! en ik neem 2maal per dag 3scoops
 
Even dit ophalen omdat ik er zelf ook aan denk hiermee te beginnen..

je kan het s'avonds beter niet nemen door de hoge koolhydraten
als je slapen gaat zal dit in vetten omgezet worden s'avonds beter zuivere eiwitten

je kan het beter verspreiden over de dag dan!

Bericht van BE Fitshop: ''Doordat True Mass langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het perfect om voor het slapen te gebruiken. True Mass is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een training!''

maar oke het zal wel niet goed zijn voor je buikje maar who cares!

zijn er mensen die hier resultaat uit hebben gehaald, want daar heb ik niks over gelezen in deze revieuw..?
 
Jup. Absoluut.

Wel wat extra massa erbij gekregen. Supersmaak. Goed voor slapengaan.
 
en hoeveel precies? aantal kg? en zichtbaar resultaat?
 
zichtbaar resultaat: ja
kg: +/- 1 a 2 kg.
hoeveel: 1 pot a 2.5kg

maar ik vind musclemilk toch echt de top.
dat `voel` je gewoon door je heenstromen. vooral snachts. wow.
 
heb hem ook nu truemass. kan nog niks zeggen over de resultaten want gebruik hem nog niet lang genoeg alleen de smaak aardbei vind ik er lekker. Smaak een beetje naar een mdouble you proteïne aardbei shake.
 
Net true mass gekocht.

Heerlijke shake. Ik ben een erg moeilijke shakedrinker, maar dit is de eerste die ik gewoon echt lekker vind! (heb in totaal 9 verschillende shakes gehad, eiwit en gainers).

Ik had een zware training achter de rug en voelde me misselijk en had geen zin in een shake, toch maar genomen en het was heerlijk en voelde me al snel beter daarna!

Smaak: 10
Kosten: 6 (dus heb je geld zat, zeker kopen!)
 
Ik gebruik het nu ook een weekje !
De cookies and cream heeft echt een super smaak.

Ik heb hem gekocht op de webwinkel krachtvoeding.nl daar kost hij nu 49,90 zonder verzendkosten, maar vanaf €75 vervallen die weer :D

Ze verkopen daar nu trouwens ook die nieuwe testovate voor €39,90 heeft iemand daar al goede resultaten mee geboekt ?
*laat even weten !
 
Ga dit product zeker proberen! Kijk er zelf naar uit, maar een gainer voor het slapen is dodelijk! Ligt zwaar op de maag en zorgt voor kotsneigingen en slechte slaap. Ik verkies casseïne voor het slapengaan.
 
wel dure gainer...
zijn goedkopere die ook hun werk doen
 
Heb nu al 3 weken true mass gebruikt en ik ben zeer tevreden! Chocosmaak valt goed mee en de gainer ligt niet zo zwaar op de maag zoals mammoth en mutant mass. Ik neem zelfs een dosis true mass voor het slapen gaan en heb geen last van een zware maag! Uitstekende gainer! Bravo, een echte aanrader!
 
ik ben bang dat ik weer een buikje zou krijgen ervan
 
Back
Naar boven