Fitness Seller

True mass - BSN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? True Mass bevat 4 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor sneller spieropbouw.

Doordat True Mass langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het perfect om voor het slapen te gebruiken. True Mass is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een training!

De vetten in True Mass, MCT en Zonnebloem Olie, zijn goede vetten. Dat wil zeggen dat ze niet of nauwelijks als lichaamsvet opgeslagen kunnen worden. Ze geven daarnaast wel extra energie en zijn goed voor je pezen en gewrichten.

Sporters hebben extra vitaminen en mineralen nodig. Ze bewegen immers veel meer dan niet sporters. Daarnaast is het lichaam voldoende bouwstoffen nodig om te kunnen groeien. Daarom bevat True Mass een flinke dosering van alle vitamines en mineralen die juist voor een sporter zo belangrijk zijn!

True Mass bevat geen creatine, schadelijke hormonen, cafeïne of aspartaam. Je kunt True Mass dus het hele jaar door gebruiken. Zo vaak je wilt.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? goed , vanilleWelke dosis heb je gebruikt? 3 Scoops (145 g)Waar heb je het supplement gekocht? http://www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €74,90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. eindelijk een gainer die echt werkt bij mij :)Mijn review:
toen ik ermee begon (met bulken) woog ik zo een 77kg nu een maand later wel in combinatie met een goed voedingsschema ben ik aan ongeveer 80 kg geraakt ik ben er tevreden over omdat ik reeds 2 maanden geen gewichtstoenamen had bereikt er zal ook wel wat vet bijzijn daar twijfel ik niet aan maar het werkt wel :o

het nadeel ervan vond ik de prijs bsn is niet bepaald een goedkoop merk. dat is de minpunt eraan

het shaked ook heel gemakkelijk geen brokken ofzo ikzelf maak hem met melk maar je kunt hem ook met water maken

ik zal het zeker verdernemen met bulken en proberen nog kilotjes ermee te winnen :p

truemass.jpg


truemass_banner.jpg
 
ik ben net begonnen met bsn treu mass hij vult idd echt goed
de smaak vind ik klein beetje tegenvallen vind het beetje vanille karton achtig ofzo xD maar het is wel te drinken dus boeit verder ook niet zal kijken hoeveel ik overmaandje ben aangekomen
 
kun je dees nemen met animal cuts of essential amino stack ?
zou het beter pomp geven of etc.
 
eerste maand 4.2kg aangekomen zonder BSN ,2e maand 3.3kg aangekomen met true mass =o (uiteraad i.c.m veel eten)

VANNILLA genomen smaak was wel te verdragen 5/10 qua smaak :D
 
Met hoeveel water en welke dosering kun je nu het beste aanhouden?
Kan ik het beter dagelijks gebruiken of alleen op trainingsdagen...?

Alvast bedankt
Gr Ries
 
Back
Naar boven