MuscleMeat

True mass - BSN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? True Mass bevat 4 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor sneller spieropbouw.

Doordat True Mass langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het perfect om voor het slapen te gebruiken. True Mass is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een training!

De vetten in True Mass, MCT en Zonnebloem Olie, zijn goede vetten. Dat wil zeggen dat ze niet of nauwelijks als lichaamsvet opgeslagen kunnen worden. Ze geven daarnaast wel extra energie en zijn goed voor je pezen en gewrichten.

Sporters hebben extra vitaminen en mineralen nodig. Ze bewegen immers veel meer dan niet sporters. Daarnaast is het lichaam voldoende bouwstoffen nodig om te kunnen groeien. Daarom bevat True Mass een flinke dosering van alle vitamines en mineralen die juist voor een sporter zo belangrijk zijn!

True Mass bevat geen creatine, schadelijke hormonen, cafeïne of aspartaam. Je kunt True Mass dus het hele jaar door gebruiken. Zo vaak je wilt.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? goed , vanilleWelke dosis heb je gebruikt? 3 Scoops (145 g)Waar heb je het supplement gekocht? http://www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €74,90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. eindelijk een gainer die echt werkt bij mij :)Mijn review:
toen ik ermee begon (met bulken) woog ik zo een 77kg nu een maand later wel in combinatie met een goed voedingsschema ben ik aan ongeveer 80 kg geraakt ik ben er tevreden over omdat ik reeds 2 maanden geen gewichtstoenamen had bereikt er zal ook wel wat vet bijzijn daar twijfel ik niet aan maar het werkt wel :o

het nadeel ervan vond ik de prijs bsn is niet bepaald een goedkoop merk. dat is de minpunt eraan

het shaked ook heel gemakkelijk geen brokken ofzo ikzelf maak hem met melk maar je kunt hem ook met water maken

ik zal het zeker verdernemen met bulken en proberen nog kilotjes ermee te winnen :p

truemass.jpg


truemass_banner.jpg
 
Was je pot op na die maand? En hoe vaak en wanneer nam je die shake per dag?
 
nee was nog niet op er is nog 1/4 in en ik nam hem na de training en voor het slapen gaan en s'morgens bij het ontbijt
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt. Is dit de standaard opgave of deed je dit uit jezelf?
 
gewoon uit mezelf zodat het dan verdeeld is over de dag :p
 
Hangt er vanaf op welk tijdstip je traint. ;)

Ow sorry zie nu pas dat je geedit hebt. Ja drie keer per dag :D
 
sinds wanneer mag je nu koolhydraten eten voor het slapengaan???
 
"De vetten in True Mass, MCT en Zonnebloem Olie, zijn goede vetten."


Zo goed zijn die vetten nu ook weer niet, maar verder wel een ok product, BSN is natuurlijk ook een A merk dat je betaalt.
 
Bestel gewoon in Amerika (bvb. bodybuilding.com). Kost daar amper de helft van wat ze er hier voor vragen. Kun je meteen raden welke woekerwinsten ze er hier op halen...
 
Bestel gewoon in Amerika (bvb. bodybuilding.com). Kost daar amper de helft van wat ze er hier voor vragen. Kun je meteen raden welke woekerwinsten ze er hier op halen...

Vaag is dat he....
Op diverse suppsites in USA kun je BSN producten incl verzendkosten voor minder dan de halve prijs kopen maar wat echt raar is dat de producten op de Amerikaanse BSN website zelf wel best duur zijn.......???

Ik vind BSN wel prijzig maar als het werkt, werkt het ook RETEgoed
 
Bestel gewoon in Amerika (bvb. bodybuilding.com). Kost daar amper de helft van wat ze er hier voor vragen. Kun je meteen raden welke woekerwinsten ze er hier op halen...

:banana:
 
Bestel gewoon in Amerika (bvb. bodybuilding.com). Kost daar amper de helft van wat ze er hier voor vragen. Kun je meteen raden welke woekerwinsten ze er hier op halen...
Het verschil in prijs bestaat niet alleen uit winst, maar ook uit importkosten, invoertaksen etc. Er zitten gewoon meer dingen tussen door de invoering. De winsten die kleinhandel maakt zijn niet zo groot als je denkt.
 
Het verschil in prijs bestaat niet alleen uit winst, maar ook uit importkosten, invoertaksen etc. Er zitten gewoon meer dingen tussen door de invoering. De winsten die kleinhandel maakt zijn niet zo groot als je denkt.

Als je als particulier dit voor de helft kan invoeren.. dan maak je mij niet wijs dat een "klein"handel (die toch wel een voorraad inslaagt wsl) dit niet voor minder dan de helft kan invoeren.. het is wel een feit dat deze mensen wel moeten leven van deze winst en ook hun BTW, verlichting van de shop, etc etc.. moeten betalen met deze winst..

De winsten die ze maken zijn wel redelijk groot maar ze moeten gewoon veel afgeven dit maakt hun omzet dan weer kleiner om hiervan te leven
 
Ik heb de groothandel prijzen hier, en ik kan je zeggen dat de marges niet echt om naar huis te schrijven zijn. Je kan de prijzen in VS niet vergelijken met de prijzen hier. In Europa heb je importeurs die de Amerikaanse supplementen invoeren, daarvan koop je als kleinhandel hier je producten. Doordat de importeur al een marge moet maken, houd jij als shop hier minder marge over.

Als partikulier kan je idd goedkoop kopen in de VS, maar als de douane je pakje onderschept betaal je ook die import/BTW en dan zal je zien dat de totaalprijs plots een stuk hoger ligt...

Zo heb ik ooit van BB.com besteld en nadat de BTW en douanekosten erbij waren geteld betaalde ik net zoveel als wanneer ik het heir zou gekocht hebben.

Er zijn hier idd shops die de marges breder maken door een max prijs te vragen, maar vergeet niet dat grote shops altijd wat lager kunnen gaan in prijs door hun enorme omzet. Kleine shops kunnen dat niet zo makkelijk.
 
Vind het een beetje raar, hoelang deed je met 1 zo'n pot?

Want volgens bodybuilding.com zitten er 18 servings in 1 pot. Als je het dus 3x 3 scoops (145 gram) op een dag zou gebruiken, dan zou je er maar 6 dagen mee doen :eek:
 
Vind het een beetje raar, hoelang deed je met 1 zo'n pot?

Want volgens bodybuilding.com zitten er 18 servings in 1 pot. Als je het dus 3x 3 scoops (145 gram) op een dag zou gebruiken, dan zou je er maar 6 dagen mee doen :eek:
Of gebruikte je het echt alleen op trainingsdagen?
 
Vind het een beetje raar, hoelang deed je met 1 zo'n pot?

Want volgens bodybuilding.com zitten er 18 servings in 1 pot. Als je het dus 3x 3 scoops (145 gram) op een dag zou gebruiken, dan zou je er maar 6 dagen mee doen :eek:

Of gebruikte je het echt alleen op trainingsdagen?

Ik was net aan het rekenen ja ,

of hij traint maar 5 x per maand.?
 
Bestel gewoon in Amerika (bvb. bodybuilding.com). Kost daar amper de helft van wat ze er hier voor vragen. Kun je meteen raden welke woekerwinsten ze er hier op halen...

Kost je $78.78 =56.85 euro . incl vzk bij BB.Com

en bij bodylab 59,90 neem ik geen risico voor.;)
 
Kost je $78.78 =56.85 euro . incl vzk bij BB.Com

en bij bodylab 59,90 neem ik geen risico voor.;)

daarentegen is het natuurlijk wel een heel stuk goedkoper als je meerdere items per zending bestelt:D
 
Back
Naar boven