AndroidHealthClinic

True mass - BSN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? True Mass bevat 4 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor sneller spieropbouw.

Doordat True Mass langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het perfect om voor het slapen te gebruiken. True Mass is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een training!

De vetten in True Mass, MCT en Zonnebloem Olie, zijn goede vetten. Dat wil zeggen dat ze niet of nauwelijks als lichaamsvet opgeslagen kunnen worden. Ze geven daarnaast wel extra energie en zijn goed voor je pezen en gewrichten.

Sporters hebben extra vitaminen en mineralen nodig. Ze bewegen immers veel meer dan niet sporters. Daarnaast is het lichaam voldoende bouwstoffen nodig om te kunnen groeien. Daarom bevat True Mass een flinke dosering van alle vitamines en mineralen die juist voor een sporter zo belangrijk zijn!

True Mass bevat geen creatine, schadelijke hormonen, cafeïne of aspartaam. Je kunt True Mass dus het hele jaar door gebruiken. Zo vaak je wilt.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? goed , vanilleWelke dosis heb je gebruikt? 3 Scoops (145 g)Waar heb je het supplement gekocht? http://www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €74,90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. eindelijk een gainer die echt werkt bij mij :)Mijn review:
toen ik ermee begon (met bulken) woog ik zo een 77kg nu een maand later wel in combinatie met een goed voedingsschema ben ik aan ongeveer 80 kg geraakt ik ben er tevreden over omdat ik reeds 2 maanden geen gewichtstoenamen had bereikt er zal ook wel wat vet bijzijn daar twijfel ik niet aan maar het werkt wel :o

het nadeel ervan vond ik de prijs bsn is niet bepaald een goedkoop merk. dat is de minpunt eraan

het shaked ook heel gemakkelijk geen brokken ofzo ikzelf maak hem met melk maar je kunt hem ook met water maken

ik zal het zeker verdernemen met bulken en proberen nog kilotjes ermee te winnen :p

truemass.jpg


truemass_banner.jpg
 
daarentegen is het natuurlijk wel een heel stuk goedkoper als je meerdere items per zending bestelt:D

Ja , maar wie zegt dat je bij nederlandse/ Belgische shop dan geen extra korting krijgt.

vaak krijg je 2e pot 25% korting.

of je moet allerlei potjes crea stack enz kopen , die bij BB.Com vaak zeer goedkoop in aanbieding zijn.

dan nog risico van nabetaling bij aflevering. (kan nog 14 dagen later komen)
 
Ik zelf vind het merk BSN duur maar je gaat er wel goed op vind ik. Jullie zeggen van best op een .com site deze producten te bestellen. Is dit ook mogelijk zonder een visa-kaart. ( bv. overschrijving, zoals ik mijn bestellingen altijd doe)
 
Ik zelf vind het merk BSN duur maar je gaat er wel goed op vind ik. Jullie zeggen van best op een .com site deze producten te bestellen. Is dit ook mogelijk zonder een visa-kaart. ( bv. overschrijving, zoals ik mijn bestellingen altijd doe)

Voor bestsellingen vanuit Amerika zal dat niet gaan ben ik bang. Echt ALLES gebeurd daar met creditcard.
 
Ik was net aan het rekenen ja ,

of hij traint maar 5 x per maand.?

ik doe 3 schepjes per dag niet per serving samen is dat 145gram
omdat ik ook nog bcaa's neem en veel eet zou ik er toch al genoeg eiwitten binnenkrijgen

ik train 4x per week alle spiergroepen 2x per week
dus 3 spiergroepen per dag
 
Ik heb de groothandel prijzen hier, en ik kan je zeggen dat de marges niet echt om naar huis te schrijven zijn. Je kan de prijzen in VS niet vergelijken met de prijzen hier. In Europa heb je importeurs die de Amerikaanse supplementen invoeren, daarvan koop je als kleinhandel hier je producten. Doordat de importeur al een marge moet maken, houd jij als shop hier minder marge over.

Als partikulier kan je idd goedkoop kopen in de VS, maar als de douane je pakje onderschept betaal je ook die import/BTW en dan zal je zien dat de totaalprijs plots een stuk hoger ligt...

Zo heb ik ooit van BB.com besteld en nadat de BTW en douanekosten erbij waren geteld betaalde ik net zoveel als wanneer ik het heir zou gekocht hebben.

Er zijn hier idd shops die de marges breder maken door een max prijs te vragen, maar vergeet niet dat grote shops altijd wat lager kunnen gaan in prijs door hun enorme omzet. Kleine shops kunnen dat niet zo makkelijk.

IDD de marge die webshops tegenwoordig maken op de meeste producten vallen wel mee, zo is de adviesprijs voor een pot NO-Xplode 74,50 terwijl een beetje voordelige site dit product aanbied voor een prijs rond de 55-60 euro. Dus kun je nagaan wat er al aan marge wordt toegegeven.
 
Kost in USA rond 39 U$D zo'n pot True Mass.........

De pot = 38,79 maar het transport =39,99 dus in totaal 78,78
dus de berekening klopt wel.

Dat is zo klote, de producten zijn een stuk goedkoper maar het vervoeren is veel duurder. Behalve als je pillen koopt
 
Ben blij dat iemand True-mass reviewed! Ik ben persoonlijk altijd heel positief over BSN, maar heb nog nooit True-mass geprobeerd, dus ben erg benieuwd naar de ervaringen!
 
Just started

Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum omdat ik dit allemaal erg intressant vind. Ik train nu een maand of 2 en heb net mijn mega pot true mass binnen. heb net een shakie na het trainen genomen maar ik moet zeggen dat ik de aardbeien smaak niet echt lekker vind. Hiervoor had ik syntha6, die is echt lekker. Misschien dat ik dat gewend ben. Ik laat mijn vorderingen weten.
 
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum omdat ik dit allemaal erg intressant vind. Ik train nu een maand of 2 en heb net mijn mega pot true mass binnen. heb net een shakie na het trainen genomen maar ik moet zeggen dat ik de aardbeien smaak niet echt lekker vind. Hiervoor had ik syntha6, die is echt lekker. Misschien dat ik dat gewend ben. Ik laat mijn vorderingen weten.

ik heb nu al vanille en chocolade smaak gehad vind ze wel lekker al1 met melk wordt de smaak wel wat boterig :)
maar shyntha6 heeft idd wel een betere smaak
staat al klaar voor in de cut :)
 
Ik heb ook Syntha 6 cookies & cream. Hij is erg lekker, maar ik vind het wel jammer dat hij niet echt zwaar is. Ik moet hem echt samen met wat anders eten om niet na een halfuur weer honger te hebben, ook als je hem met melk maakt.
 
Ik heb ook Syntha 6 cookies & cream. Hij is erg lekker, maar ik vind het wel jammer dat hij niet echt zwaar is. Ik moet hem echt samen met wat anders eten om niet na een halfuur weer honger te hebben, ook als je hem met melk maakt.

Ja maar syntha 6 is een proteine.. geen maatijdvervanger..

Vanaf maandag ook Syntha 6 van BSN bij ons verkrijgbaar. Ook hebben we de True Mass in alle smaken.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel waar, maar je hebt ook pure proteïne blends die wel vullen. Mdy heeft er bijvoorbeeld. Het is een superproduct hoor, niks ten nadele van, maar ik vond het wel de moeite van het vermelden waard. Wellicht zijn er ook mensen die het juist een voordeel vinden;).
 
ik heb nu al vanille en chocolade smaak gehad vind ze wel lekker al1 met melk wordt de smaak wel wat boterig :)
maar shyntha6 heeft idd wel een betere smaak
staat al klaar voor in de cut :)


Ik deel je mening volledig. Met melk vind ik hem er niet lekkerder op worden. Maar dat vond ik ook van shyntah6 aarbei met melk. Wel heb ik het ideen dat het bij mij werkt. Ik neem 2 shakes van 2 scheppen poeder met water per dag. 1 s'morgens, en 1 na mijn training. Omdat ik laat train neem ik niet een shake voor het slapen. Ik gebruik het nog te kort om echt te zeggen of het bij me werkt. Maar heb laatst een videotje van trey brewer gezien die er 3 op een dag neemt en daarnaast 8 maaltijden. Echt bizar hoe die kerel groeit....:eek:
 
Heb via nutriplaza.nl 2potten true-mass bestelt. smaak chocolade. ik neem er tussen de 2a 3shakes per dag mee, in combinatie met anabolic window van nutrabolics en axis-ht van bsn. en dan ook nog men dagelijkse dosis bcaa tabs van dymatize.
 
Ben nu sinds een klein weekje aan de True-Mass, ik vind de smaken echt bijzonder lekker in vergelijking met welke shake dan ook die ik ooit gebruikt heb. Ik geef toe dat Syntha-6 veel beter smaakt (zeker de cookies and cream damn!) maar True-Mass is ook zeker goed te doen. Alleen daarvoor zou ik eigenlijk al voor BSN gaan, want bij alle andere gainers die ik gebruikt heb was ik na een paar dagen al zat van de smaak en ging ik na een paar weken al bijna over mijn nek bij het zien van de pot :P en het belangrijkste van een gainer is toch wel dat je hem ook daadwerklijk inneemt :)

Ook ligt True-mass lekkerder op de maag vind ik, ik heb vrijwel geen opgeblazen gevoel meer zoals voorheen. Gebruikte hiervoor Mammoth 2500, een prima gainer opzich, zeker in de prijs, maar ik ga niet meer terug.

Wat betreft de resultaten zal ik jullie op de hoogte houden!

Wat betreft de prijs: ok BSN is niet goedkoop maar mijnsinziens krijg je er ook wel waar voor en het is nou ook niet alsof je er een tweede hypotheek voor af hoeft te sluiten :)
 
Ben nu sinds een klein weekje aan de True-Mass, ik vind de smaken echt bijzonder lekker in vergelijking met welke shake dan ook die ik ooit gebruikt heb. Ik geef toe dat Syntha-6 veel beter smaakt (zeker de cookies and cream damn!) maar True-Mass is ook zeker goed te doen. Alleen daarvoor zou ik eigenlijk al voor BSN gaan, want bij alle andere gainers die ik gebruikt heb was ik na een paar dagen al zat van de smaak en ging ik na een paar weken al bijna over mijn nek bij het zien van de pot :P en het belangrijkste van een gainer is toch wel dat je hem ook daadwerklijk inneemt :)

Ook ligt True-mass lekkerder op de maag vind ik, ik heb vrijwel geen opgeblazen gevoel meer zoals voorheen. Gebruikte hiervoor Mammoth 2500, een prima gainer opzich, zeker in de prijs, maar ik ga niet meer terug.

Wat betreft de resultaten zal ik jullie op de hoogte houden!

Wat betreft de prijs: ok BSN is niet goedkoop maar mijnsinziens krijg je er ook wel waar voor en het is nou ook niet alsof je er een tweede hypotheek voor af hoeft te sluiten :)

Joh jij heb geen idee joh :P ik heb mijn nieren moeten verkopen om BSN te kunnen betalen. Terwijl ik moet zeggen dat ze toch het beste in samenwerking zijn. Cellmass is ook een topper en no-explode past ook perfect in het rijtje. Maar voor een scholier als mij is het haast niet te betallen met een baantje van 1x in de week. Sinds ik weer naar school ben gegaan heb ik toch maar weer die oude shake potten tevoorschijn gehaald.
 
Smaken zijn persoonlijk vind ik. Mij spreekt da smaak van true-mass choco niet echt aan, vind de super mega gainer choco van dymatize lekkerder, maar zoals ik al zei smaken zijn persoonlijk.
 
Het is inderdaad verschillend. Vele bij ons op de sportschool gaan voer hun nek van bepaalde smaken. Het is leuk om het drankje lekker te vinden. Maar het gaat uiteindelijk gewoon om het resultaat.
Ik zit nu aan de orange Dymatize Whey Elite. In het begin was het lekker. Maar nu bijna aan het einde van de 2e pot..... Neus dicht... En gieten maar!
 
Maar heb laatst een videotje van trey brewer gezien die er 3 op een dag neemt en daarnaast 8 maaltijden. Echt bizar hoe die kerel groeit....:eek:

:roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven