AndroidHealthClinic

True Mass van BSN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shophorst

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
413
Waardering
0
Dag mede bb'ers,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het product True Mass van BSN?

Schijnt een goed product te zijn, waar echt massa mee te kweken is.

Mvg,


Shophorst
 
Ik gebruik het momenteel en moet zeggen ben bijgekommen in massa maar vooral voel me smorgens na een training stuke beter . Minder uitgeleefd vooral .
 
Het is het aanschaffen dus wel waard?

Hoeveel kg ben je aangekomen na 1 pot? of op dit moment?

Is het een pot van 2.610 gram?

Mvg,

Shophorst
 
Goede weightgainer.
Ik gebruik hem al een half jaar standaard in mn dieet. 1 shake van 3 scoops per dag.
 
Goede weightgainer.
Ik gebruik hem al een half jaar standaard in mn dieet. 1 shake van 3 scoops per dag.

Je gebruikt het dus 1x per dag? Op welk tijdstip?

Mvg
 
SMaakt deze ook zo goed als Syntha-6 !?
 
Duidelijk een Bulk-product vermoed ik !?
 
ja dat is juist na 1 a 2 dagen komen ze het pakje afleveren. En in mijn geval naar Belgie. Altijd correct geweest.
 
ja dat is juist na 1 a 2 dagen komen ze het pakje afleveren. En in mijn geval naar Belgie. Altijd correct geweest,en indien later eens het geval was steken ze er iets extra in.

+1

goede shop, mss niet de goedkoopste, maar qua service perfect
 
Betrouwbare shop, idd duurder, service valt mee.
Heb eens proteinerepen besteld, kreeg verkeerde smaak. Had ik ff gemailt, niks van gehoord. Opzich geen ramp, maar goede service kun je het niet noemen.

Heb het ooit weleens eerder gehad bij een shop (perfectbody.nl) mocht het produkt houden, en kon een nieuwe doos krijgen. Omdat de repen puur voor de vakantie waren, was het geen probleem om voor hetzelfde bedrag iets anders te nemen.
Dat is goede service.
 
De meningen zijn dus aardig verdeeld. Jammer.

Maar binnen 2 dagen is toch niet verkeerd. Bij KRACHTVOEDING.NL duurt het namelijk 2 weken
 
bodyenfitshop.nl goedkoopst en snelst. Maar goed, dit mag volgens mij niet, dus neem 1 van de board sponsors
 
Back
Naar boven