Fitness Seller

True Natural Protein Ice Cream

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Ideaal weer vandaag om jullie op een overheerlijk ijsje te trakteren. :cool:

Voor mezelf maakt het weer al lang niet meer uit, ik eet sowieso elke dag bijna een ganse doos (liter) zelfgemaakt TN Protein Ice Cream (schepijs), mijn favoriete manier om voor het slapen gaan nog een flinke portie eiwitten (caseïne en whey), groenten en fruit naar binnen te werken, en de glycogeenvoorraden nog wat aan te vullen tegen de volgende training.

Lekker genieten van overheerlijk, caloriearm (weinig suiker en vet), vanille, chocolade, bessen, mokka-koffie, koekjes, bananen, pistache, … ijscrème boordenvol eiwitten! Heerlijk!

true-natural-protein-ice-cream.jpg


Mijn recepten, die naar mijn bescheiden mening vele malen lekkerder en gezonder zijn dan alle andere protein ice cream recepten, kan je hier downloaden:

Recepten excel: http://www.true-natural-bodybuilding.com/pic/true-natural-protein-ice-cream.xlsx

Of leuker nog, gewoon mijn YouTube video filmpjes bekijken:

How to Make DELICIOUS Low-Calorie BLUEBERRY-STRAWBERRY Protein Ice Cream


How to Make DELICIOUS Low-Calorie CHOCOLATE Protein Ice Cream


How to Make DELICIOUS Low-Calorie COCONUT Protein Ice Cream


How to Make DELICIOUS Low-Calorie COFFEE-MOCHA Protein Ice Cream


How to Turn your Favorite Whey Protein Powder into your Favorite PROTEIN ICE CREAM


GREG DOUCETTE’s Anabolic PROTEIN ICE CREAM versus True Natural Protein Ice Cream


Als grootste fan en promotor van TNBB, is Galen alvast persoonlijk uitgenodigd om een paar bolltjes TN PIC te komen proeven bij Mister TN. ;)

Ik verneem graag jullie vragen en feedback/ervaring!

Veel ijscrèmeplezier, zonder schuldgevoel!!!
True Natural, Baby! Yeahhh!!! :cool:
 
Laatst bewerkt:
Courgette?
 
Inderdaad, bevroren courgetteschijfjes blijken een fantastisch ingrediënt te zijn, Een zeer neutrale smaak, maar ideaal om volume te geven aan het ijs (luchtbelletjes) en om een goede textuur aan het ijs te geven. Veel beter dan gewone ijsblokjes die men vaak grbruikt, maar tot een ijzige/waterachtge smaak en textuur leiden. En als je gele courgettes gebruikt, of ze schilt voor het invriezen, dan hebben ze geen gekke impact op de kleur van het ijs.
 
Inderdaad, bevroren courgetteschijfjes blijken een fantastisch ingrediënt te zijn, Een zeer neutrale smaak, maar ideaal om volume te geven aan het ijs (luchtbelletjes) en om een goede textuur aan het ijs te geven. Veel beter dan gewone ijsblokjes die men vaak grbruikt, maar tot een ijzige/waterachtge smaak en textuur leiden. En als je gele courgettes gebruikt, of ze schilt voor het invriezen, dan hebben ze geen gekke impact op de kleur van het ijs.
Interessant, asap maar eens proberen! Is cottage cheese een must of zou kwark een goede vervanger kunnen zijn?
 
Interessant, asap maar eens proberen! Is cottage cheese een must of zou kwark een goede vervanger kunnen zijn?
Echt een must. Dus nog even wachten tot de winkels terug open zijn. :)
 
Waar is de True Natural Protein Ice Cream Stand gevestigd? :cool:
 
😍 IJs is altijd een goed idee!! 🥰


Deze doet het niet bij mij. Niet op de telefoon en niet op de laptop :(

Directe links van het forum naar excel files worden blijkbaar om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Maar je kan de excel met alle recepten en hun voedingswaarden wel downloaden vanop mijn website: http://www.true-natural-bodybuilding.com/protein-ice-cream.html

De excel file is echt wel een must-have als je zelf de TN Protein Ice Creams wil proberen te maken.
Veel succes!!
 
Heeft iemand ervaring met het opbouwen van spiermassa met behulp van melkproducten, bijvoorbeeld ijs? Ik denk dat ik een tekort aan spiermassa heb, maar ik kan veel voedingsmiddelen gewoon niet eten vanwege een allergie. Deel alsjeblieft jouw ervaringen.
En lactose - iets wat veel mensen niet goed kunnen verdragen - kan je wel gewoon eten?
 
Heeft iemand ervaring met het opbouwen van spiermassa met behulp van melkproducten, bijvoorbeeld ijs? Ik denk dat ik een tekort aan spiermassa heb, maar ik kan veel voedingsmiddelen gewoon niet eten vanwege een allergie. Deel alsjeblieft jouw ervaringen.
welke allergie hebben we het dan over?
 
Heeft iemand ervaring met het opbouwen van spiermassa met behulp van melkproducten, bijvoorbeeld ijs? Ik denk dat ik een tekort aan spiermassa heb, maar ik kan veel voedingsmiddelen gewoon niet eten vanwege een allergie. Deel alsjeblieft jouw ervaringen.
Misschien is het handig om een eigen topic aan te maken voor je vragen. en de sticky's te lezen.
 
Had vorige x dat ik ijs wou maken mijn blender opgeblazen, waarschijnlijk teveel xangum
Ga die van jou eens proberen, heb nu betere blender.
 
Back
Naar boven