AndroidHealthClinic

True whey - My Weigh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? MP MAX® True Whey is het ideale supplement voor iedereen die spiermassa wil opbouwen zonder een hoger vetgehalte te krijgen. Dit is de perfecte mix van whey concentraat en isolaat. True Whey heeft een zeer laag vetgehalte, geen toegevoegde suikers en bevat weinig, maar zit boordevol met het eiwit met de hoogste biologische waarde verkrijgbaar en bevat ook zeer veel BCAA's.

    Om de vertering van de whey te bevorderen hebben we Digezyme® toegevoegd. Dit is een mix van verteringsenzymen, die de opnamen van eiwit verzekeren en het opgeblazen gevoel en de maagklachten die vaak met minder goede eiwitshakes geassocieerd worden tegengaan. Ook hebben we Lactospore® Probiotic toegevoegd die de vertering verder vergemakkelijkt, de biologische waarde van de ingrediënten verhoogt en voor gezonde bacteriën in de maag zorgt.

    Naast het leveren van voedingswaarden hebben we ook gezorgd voor een shake die geen gedoe oplevert en een genot is om te drinken. De smaken zijn in samenwerking met een testpanel ontworpen, zodat we de best mogelijke smaken kunnen aanbieden. Elke fantastische smaak smaakt uniek en we zijn er zeker van dat onze True Whey het lekkerste whey-eiwit product op de markt is.

    Door de verschillende gebruikte technieken hebben wij een shake kunnen creëren die niet schuimt en instant is, dus goed mengt. Je hoeft enkel water of melk toe te voegen en te shaken. Dit is de ultieme whey eiwit shake: goede functie, ingrediënten van goede kwaliteit, lekkere smaken, en dat allemaal voor de fabrieksprijs.

    Wilt u een sample van dit product uitproberen, klik dan hier.

    Voordelen van MP MAX® True Whey:

    Schuimvrij en instant voor goede mengbaarheid
    100 miljoen sporen Lactospore® Pro-biotica per portie
    50mg Digezyme® verterinsenzymen per portie.
    GEEN apartaam, maltodextrine of andere vulmiddelen!
    Gezoet met Sucralose®.
    Uitstekend aminozuurprofiel met een hoge concentratie BCAA's.
    Inclusief maatschep.

    Geschikt voor vegetariërs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, caramel-chocolate
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schep in 300-400ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? Myprotein
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering, gratis sample, belachelijk veel whey smaken
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 45 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, maar ga eerst nog de impact whey proberen, als die hetzelfde doet koop ik die voortaan.

Mijn review:

(Merk is myprotein, maar die staat er niet bij)

Van normale whey's krijg ik vaak behoorlijke farts/bloat, zag deze voorbij komen en dacht fuck it, let's give it a try.

De prijs is ruim een tientje meer dan de normale impact whey van myprotein en dat zou dan komen door de speciale enzym+probiotic blend. Was behoorlijk sceptisch, maar moet zeggen dat ik na 4x proberen veel minder last heb van gas/bloat dan met whey perfection (20% meer farts) en xxl whey.

De smaak caramel-chocolate is zoet maar erg lekker. Hij mixt prima in een shaker en heeft geen klontjes.

Al met al prima whey voor een redelijke prijs (scheelt 5 euro met whey delicious van xxl) en wonder boven wonder helpt die enzym blend dus echt

True whey.jpg
 
Ikzelf heb een aantal smaken Impact Whey Protein (normale versie dus) geprobeerd, maar nooit last van gas/farts. Ik ben idd zelf ook sceptisch als het gaat om claims zoals "100 miljoen sporen lactospore" etc. Maar kennelijk merk je wel verschil.
 
Ikzelf heb een aantal smaken Impact Whey Protein (normale versie dus) geprobeerd, maar nooit last van gas/farts. Ik ben idd zelf ook sceptisch als het gaat om claims zoals "100 miljoen sporen lactospore" etc. Maar kennelijk merk je wel verschil.

Ja dat had ik dus zelf ook, maar tot nu toe ga ik er beter op dan normale whey. Kan overigens ook liggen aan lage hoeveelheid lactose, maar ik heb ook een impact whey sample, dus dat kan ik zo wel ff testen
 
Back
Naar boven