MuscleMeat

Trump - Articles of Impeachment vs. COVID-19 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Donald Trump’s New Gray Hair Is Just His Latest Political Tactic
GettyImages-1208679310.jpg


:eek!:
 
Waarom herhaalt hij stukjes uit zijn betoog voortdurend ?
Zoals numbers big numbers Big Numbers? Etc.
 
Waarom herhaalt hij stukjes uit zijn betoog voortdurend ?
Zoals numbers big numbers Big Numbers? Etc.
Dat zal de leeftijd wel zijn. Zodra hij het woord heeft uitgesproken is hij het vergeten en dus blijft hij herhalen.
 
Waarom herhaalt hij stukjes uit zijn betoog voortdurend ?
Zoals numbers big numbers Big Numbers? Etc.
Hij praat op het niveau van een kleuter en dat werkt heel goed bij zijn supporters. Vooral vaag blijven en aandikken hoe goed je het zelf doet, dan gelooft de massa je gewoon.
 
Ooooo, de haat zit diep, mensen!
 
Ooooo, de haat zit diep, mensen!
Van al die topics die je hebt lopen samenvoegen, was dit er nou geen eentje om samen met jouw Amerika/ Trump topic samen te voegen?
 
Van al die topics die je hebt lopen samenvoegen, was dit er nou geen eentje om samen met jouw Amerika/ Trump topic samen te voegen?
Niet echt. Het andere topic is ondertussen een VS topic geworden, terwijl het begon als een topic over de 2016 verkiezingen. :dunno:
 
Niet echt. Het andere topic is ondertussen een VS topic geworden, terwijl het begon als een topic over de 2016 verkiezingen. :dunno:
Waren voor lange tijd Trump topics. Dat is het vage. Dit is zo langzamerhand een topic met een en al propaganda. Geluid mag er ook zijn natuurlijk.
 
Mmm, yes... Drown me in the sweet water of your envy.
 
Zoals ik in het andere topic al zei, Trump is een fenomeen dat niet (snel) vergeten zal worden. Hij behoort daardoor tot het elite clubje van circa 10 presidenten. 'k Heb vooral genoten van doorsnee mensen, diverse media en intellectuelen die full retard gingen en compleet door de mand vielen.
 
Zoals ik in het andere topic al zei, Trump is een fenomeen dat niet (snel) vergeten zal worden. Hij behoort daardoor tot het elite clubje van circa 10 presidenten. 'k Heb vooral genoten van doorsnee mensen, diverse media en intellectuelen die full retard gingen en compleet door de mand vielen.
Jij zei het. Je bent net zo geweldig als Trump.
 
Het is toch logisch waarom Trump zo vaak over zichzelf praat, zichzelf omhoog prijst en dingen herhaalt.

Dat is zijn hele image. Een zelfverzekerd businessman die met al het zelfvertrouwen van de wereld compleet in controll is. Een leider die, althans volgens zichzelf,alles kan en alles weet. Iemand die eerder compleet overtuigend iets fouts zegt, dan dat ie twijfeld.

Zeg wat je wilt maar het werkt. En het is super amuserend omdat het heel veel mensen over de zeik brengt. Ik denk dan ook dat hij er vaak nog een paar schepjes bovenop doet puur en alleen om bepaalde mensen en groepen te triggeren.

Wat dat betreft is hij de koning der trollen.
 
Jij zei het. Je bent net zo geweldig als Trump.
Goed verhaal. Lekker beknopt ook. Ben je boos?


Je hoeft helemaal niet zuiver op de graat te zijn om herinnerd te worden. Ik ken pakweg Caligula in ieder geval niet omdat het, volgens sommige bronnen, zo'n vrolijke jongen was.

Nixon ligt ook voor de hand als je een recenter voorbeeld wil.
 
Ik geef je een compliment. Accepteer het met aanmatiging. :thumbup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven