Fitness Seller

Trump - Articles of Impeachment vs. COVID-19 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trump is president geworden met minder stemmen dan Hillary. Dat soort dingen kunnen alleen in de vs.
In Amerika hebben ze het ellectoral college. Dit is zodat staten met miljoenensteden niet heel veel meer politieke macht hebben dan de kleine staten. Amerika is immers niet echt 1 land, maar een federatie van 50 verenigde staten, zoals de naam 'De Verenigde Staten' al zegt.

De spelregels omtrend de verkiezingen staan al een lange tijd vast en zodoende wordt het spel genaamd de presidentsverkiezingen gespeeld. Achteraf gaan huilen dat de spelregels je niet aanstaan is, apart van dat het ontzettend sneu is, ook nog ontzettend dom. Blijkbaar heb je dan de spelregels niet goed gelezen en heb je de verkeerde tactiek gebruikt. Dat Trump zogenaamd ten onrechte heeft gewonnen omdat Hillary meer stemmen zou hebben is een argument dat alleen domme mensen gebruiken die het systeem niet snappen, of domme mensen die gewoon ontzettend zuur zijn.

Het gaat er wellicht moeilijk in bij jullie maar als Trump verliest dan zou dat het gevolg zijn van zijn eigen handelen. Hij mag wel sluw zijn en macht hebben maar de man heeft werkelijk een laag iq.
Ironisch. Als Hillary verliest komt het door Russian collusion.
Maar als Trump verliest komt het door Trump zelf.
Linkse logica.

Hier ga je inderdaad weinig positieve berichten lezen over Trump dus beter dat je daar de man de hemel in kan prijzen.
Je bent in ieder geval wel eerlijk dat je toegeeft niet objectief maar gekleurd nieuws hier te plaatsen. Maar dat wist iedereen natuurlijk al.
 
Trump is president geworden met minder stemmen dan Hillary. Dat soort dingen kunnen alleen in de vs.

Het gaat er wellicht moeilijk in bij jullie maar als Trump verliest dan zou dat het gevolg zijn van zijn eigen handelen. Hij mag wel sluw zijn en macht hebben maar de man heeft werkelijk een laag iq.

Hier ga je inderdaad weinig positieve berichten lezen over Trump dus beter dat je daar de man de hemel in kan prijzen.
In het VK haalde UKIP bij verkiezingen vaak meer of evenveel stemmen dan de SNP, toch kreeg de UKIP niet/nauwelijks zetels en de SNP wel in het Lagerhuis, dit was dan bij het direct gekozen Europees Parlement wel anders, hoezo alleen in de VS? Dat is nu eenmaal een eigenaardigheid van een districtenstelsel, dat weet je van te voren dus moet je zorgen dat je voldoende districten wint.

Een aantal jaar geleden was D66 de 2e of 3e partij en gingen de coalitie-onderhandelingen niet met hen, dit was toen opeens ondemocratisch, want zij hadden meer zetels. Ook zo'n gelegenheidsargument van verliezers, ik heb D66 daar nooit over gehoord toen de PVV veel stemmen had.

Bill Clinton had het goed begrepen: "It's the economy, stupid!", tot het moment dat de mensen doorhadden dat het systeem gewoon tegen ze was en het enige wat ze konden doen was de grootste middelvinger opsteken in de politieke geschiedenis, Trump stemmen (vrij naar Michael Moore, geen Trumpfan).

Trump is een fenomeen in een politiek verziekt en verdeeld land. Zonder de intense rot in het systeem zou zo iemand geen schijn van kans maken. Een fenomeen dat je overal ziet, de partijen die het oorspronkelijk voor de werkende klasse en achtergestelden op zouden moeten nemen zijn drukker met genderneutrale toiletten dan met de bestaanszekerheid van hun traditionele achterban. We hebben goede politici nodig die ook goede mensen zijn, hopelijk krijgen die een kans na "Drain the Swamp".

Ik weet niet of Trump een hoog of laag IQ heeft, maar het is duidelijk geen wetenschapper en ook geen typische politicus. Mijn mening is dat het verhaal "Trump is geweldig" even waanzinnig dom is als "Orange Man Bad", alle mensen die alles wat Trump doen geweldig vinden zijn even achterlijk als de mensen die alles wat hij doet afkeuren. De media in de VS doen in overwegende mate het laatste. Op Fox zijn meer kritische geluiden te horen over Trump en positieve over Democraten dan omgekeerd op CNN e.d. Dat zou te denken moeten geven.

Mijn interesse is gaat niet uit naar juichverhalen, maar ook niet naar geblaat over hoe slecht Trump wel niet is.
 
Met de subtiliteit van een olifant door een porseleinen kast en zijn extreem onbeschofte wijze van communiceren kan ik met moeite iets positiefs bedenken over het handelen van de man. Als ik dan iets positiefs moet opnoemen dan is het de invoer belastingen op producten uit China. Niet zozeer om de economie in de VS te stimuleren maar de om massa consumptie wereldwijd af te remmen. De goedkope rotzooi die onze kant op komt is bedroevend en je ziet nu wat de gevolgen zijn als je zoveel producten naar lage lonen landen verplaatst. Dat is het grote nadeel van het kapitalisme, geld is heilig.
 
Trump is president geworden met minder stemmen dan Hillary. Dat soort dingen kunnen alleen in de vs.

Het gaat er wellicht moeilijk in bij jullie maar als Trump verliest dan zou dat het gevolg zijn van zijn eigen handelen. Hij mag wel sluw zijn en macht hebben maar de man heeft werkelijk een laag iq.

Hier ga je inderdaad weinig positieve berichten lezen over Trump dus beter dat je daar de man de hemel in kan prijzen.
Is het in Belgie beter dan? Degene met de meeste stemmen zijn hier ook niet aan zet.
 
Er zijn niet genoeg joden beschikbaar om stenen te kappen.

giphy.gif
 
  • Haha
Waarderingen: mat
#obamagate

Shit is aan.
Niet overdrijven, laat dat nou aan Trump en zijn haters over.

Jurist heeft op Fox uitgelegd dat er feitelijk nog niet zoveel aan de hand is, op Fox, ik zeg het nog maar een keer.

Fascinerend is wel het verschil (beter: uitblijven van) in reactie van de MSM als Trump in zoiets geframed had kunnen worden en het aanpassing van de trends op Twitter e.d., dat dan weer wel.
 
Niet overdrijven, laat dat nou aan Trump en zijn haters over.

Jurist heeft op Fox uitgelegd dat er feitelijk nog niet zoveel aan de hand is, op Fox, ik zeg het nog maar een keer.

Fascinerend is wel het verschil (beter: uitblijven van) in reactie van de MSM als Trump in zoiets geframed had kunnen worden en het aanpassing van de trends op Twitter e.d., dat dan weer wel.
Heeft Trump nou al het geboortecertificaat van Obama gevonden?
 
Het is alweer een tijdje geleden maar hoe gaat het met de impeachment?
 
4 more years en 2 more impeachments :roflol:

Ik voorspel ook geen democratische president de aankomende 3 verkiezingen. Mensen vergeten deze heksenjacht niet.

Dus niet afgezet?

Is hij al afgezet?

Is hij al afgezet ondertussen?

We gaan nog jaren langer kunnen lachen ,wanneer hij herverkozen wordt.

Is hij nu al afgezet?

Het is alweer een tijdje geleden maar hoe gaat het met de impeachment?
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Corona heeft de ziek(t)e Trump verwijderd... kwaad met kwaad bestrijden noemt men dat. :D
Jullie posts waren heel vermakelijk, bedankt voor alles.

Hier kan een slotje op! :slotje:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven