- Lid geworden
- 7 okt 2002
- Berichten
- 55.010
- Waardering
- 3.205
Dit is een lijstje van persoonlijke favorieten. Tips voor aanvullingen zijn welkom, eigen lijstjes ook.
T's Movie Picks
Top 10
Actie
Avontuur & Fantasie
Drama
Drama / Thriller
Drama / Horror
Horror
Horror / Komedie
Komedie
Komedie / Romantiek
Misdaad & Maffia
Oorlog
Sci-Fi / Mysterie
Thriller
Western
Docu / Serie / Allerlei
Overrated
Afraders
T's Movie Picks
Top 10
- The Shawshank Redemption
- One Flew Over the Cuckoo's Nest
- The Godfather
- 12 Angry Men
- Pulp Fiction
- The Good, the Bad and the Ugly
- Fight Club
- Terminator 2
- The Shining
- The Lord of the Rings trilogie
Actie
Avontuur & Fantasie
Drama
- The Shawshank Redemption
- One Flew Over the Cuckoo's Nest [Review]
- 12 Angry Men [Review]
- There Will Be Blood [Review]
- Schindler's List
- Léon [Review]
- American Beauty
- Sunset Blvd.
- Chinatown
- El laberinto del fauno [Review]
- Memento
- Taxi Driver [Review]
- The Elephant Man
- American History X
- Vertigo [Review]
- Requiem for a dream
- A Clockwork Orange (1971) [Review]
- Forrest Gump [Review]
- The Great Escape
- The Wrestler [Review]
- Gran Torino [Review]
- The Sixth Sense
- The Prestige
- The Bicycle Thief [Review]
- The Green Mile
- Sling Blade [Review]
- Changeling
- Crash
- Mystic River
- Papillon
- Judgment at Nuremberg
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Blow
- Million Dollar Baby
- He Was a Quiet Man
- Felon [Review]
- Lolita [Review]
Drama / Thriller
- Das Experiment - [Review]
- Falling Down
Drama / Horror
- Låt den rätte komma in (Let the right one in) [Review]
Horror
- The Shining
- Alien
- The Thing [Review]
- Aliens [Review]
- The Exorcist
- The Fly (1986)
- The Descent
- Dawn of the Dead (1978)
- Night of the Living Dead (1968)
- The Evil Dead
- Halloween (1978)
- 28 Days Later... [Review]
- Saw
- Dawn of the Dead (2004) [Review]
- Drag Me to Hell - [Review]
- The Mist [Review]
- The Ring
- Friday the 13th (1968)
- Scream
- 28 Weeks Later
- Hellraiser (1987) - [Review]
- Cannibal Holocaust
- Mirrors [Review]
- The Texas Chainsaw Massacre (2003)
- Wrong Turn
Horror / Komedie
Komedie
- Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
- Hot Fuzz [Review]
- The Ladykillers (1955) [Review]
- Being John Malkovich
- Thank You for Smoking
- Superbad [Review]
- Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan
- Airplane!
- The Naked Gun: From the Files of Police Squad! (zie ook deel 2 & 3)
- The Big Lebowski [Review]
- Life of Brian [Review]
- Groundhog Day
- American Pie
- Hot Shots!
Komedie / Romantiek
Misdaad & Maffia
- The Godfather
- Pulp Fiction Review
- Reservoir Dogs
- Scarface
- Goodfellas
- The Godfather II
- The Usual Suspects
- Once Upon a Time in America
- The Sting [Review]
- Heat
- Dog Day Afternoon [Review]
- Trainspotting [Review]
- Snatch.
- Lock, Stock and Two Smoking Barrels
- Untouchables
- Kill Bill I & II
- American Gangster
- No Country for Old Men [Review]
- In Bruges [Review]
- Ocean's Eleven
- Layer Cake [Review]
- Casino
- La Haine
- Harry Brown [Review]
- The Godfather III
- The Bank Job
Oorlog
Sci-Fi / Mysterie
- Donnie Darko
- The Matrix
- 2001: A Space Odyssey [Review]
- Back to the Future
- District 9 [Review]
- Blade Runner [Review]
- Children of men
- Planet of the Apes ('68) [Review]
- The Day the Earth Stood Still ('51)
- Inception (2010) [Review]
- Iron Man
- E.T.: The Extra-Terrestrial
- The Abyss Review
- Sunshine
- Screamers
Thriller
Western
Docu / Serie / Allerlei
- Earth [Review]
- Cosmos (TV mini-series 1980)
- The Ascent of Man (TV mini-series 1973)
- Civilisation (TV Series 1969)
- Fawlty Towers
- Hans Teeuwen
- Youp van 't Hek
- Little Brittain
Overrated
Afraders
Laatst bewerkt: