XXL Nutrition

T's Movie Picks [Laatste update: 02/08/2012] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja en ik plaatste hem al op nr 1 nog voor ik één review erover had gelezen. Kan er eigenlijk niets negatiefs over zeggen. De film is voor veel mensen een inspiratie geworden om hun eigen leven te veranderen, dat zegt wel genoeg denk ik. Maar ik denk vanaf de 8+ films hangt de ranking ook voor een groot stuk af van wat iemand als persoonlijke smaak heeft. Dat merk ik bij mezelf ook wel.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in ja.
 
Unforgiven hoort wat mij betreft ook in het rijtje van beste westerns te staan.
 
Zit aardig wat goeds tussen en hier en daar ook wat onbekends wat ik binnenkort ook maar eens ga kijken. Verbaasde me een beetje dat the machinist er niet tussen zit.
 
Zit er tussen onder "Thriller". Heb ondertussen weer wat meer films gezien dus update volgt nog.

Unforgiven heb ik maar nog geen tijd gehad, voor goeie films wil ik het juiste moment kiezen.
 
Django unchained al gezien ?
 
Mooie lijst :)
Django is een hele goede film, echt een aanrader!
 
Ben benieuwd naar nog eens een update!
 
RomComs:

- The five-year engagement
- How to lose a guy in 10 days
- 50 first dates
- Forgetting Sarah Marshall
- (500) Days of Summer
- I Love You, Man
- Easy A


in b4 shitstorm.

Ja er zijn veel betere, dit is allemaal matig werk op imdb, maar verstand op 0, met je meisje op de bank, fles wijn er bij, dikke prima.
 
Land of the dead vind ik persoonlijk geen afrader. Het was een oké film die er mee door kan. De zombies zagen er goed uit, de film was een klein beetje spannend (aan het begin), en dat was het zo'n beetje. ;)
Cijfer: 6,5

Toch wel een film die je in ieder geval 1x gezien moet hebben, maar verwacht er niet te veel van.

Tropic Thunder vond ik goed te pruimen (mede dankzij Ben Stiller & Robert Downey Jr.), heeft mooi locaties, leuke scenes maar er zitten ook flauwe tussen (mede dankzij Jack Black, waar ik geen fan van ben).
Cijfer: 7-

Death proof vond ik ook geen bal aan. Vreemde film en saai... alleen de achtervolgingsscène op het einde was nice.
Cijfer: 4,5
 
Laatst bewerkt:
hier hebben we toch een ander topic voor?
 
Is mijn reactie op Big T zijn lijst. Van overrated & afraders. Neem aan dat het mag en anders ken het verplaatst worden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Tropic Thunder was geniaal. Death Proof idem.
 
Tropic Thunder was geniaal. Death Proof idem.
Het idee/plot van TT was goed, sommige scenes hadden zelfs potentieel, maar de algemene uitvoering en het niveau was vreselijk. Niet voor niets één van de films die ik niet kon uitkijken omdat het allemaal te dom werd.

Geniaal is net het omgekeerde wat ik de film zou noemen, DP idem. Het is eerder heel simpel vermaak voor mensen die niet teveel willen nadenken en snel aan het lachen te brengen zijn.

DP is ook nog steeds erg overgewaardeerd. Beide films stonden ooit met 7,5 op imdb, ik zei toen al dat ze zwaar overgewaardeerd waren en kreeg gelijk. Nu aan 7/10 zijn de ratings iets correcter, maar nog steeds te hoog. TT is een zesje, DP een 6,5.

Maar ik snap wel waarom mensen zich aangetrokken voelen tot zulke films, omdat ze wel afwijken van de norm.
 
onder fantasy geen Conan the Barbarian :(
 
Het idee/plot van TT was goed, sommige scenes hadden zelfs potentieel, maar de algemene uitvoering en het niveau was vreselijk. Niet voor niets één van de films die ik niet kon uitkijken omdat het allemaal te dom werd.

Geniaal is net het omgekeerde wat ik de film zou noemen, DP idem. Het is eerder heel simpel vermaak voor mensen die niet teveel willen nadenken en snel aan het lachen te brengen zijn.

DP is ook nog steeds erg overgewaardeerd. Beide films stonden ooit met 7,5 op imdb, ik zei toen al dat ze zwaar overgewaardeerd waren en kreeg gelijk. Nu aan 7/10 zijn de ratings iets correcter, maar nog steeds te hoog. TT is een zesje, DP een 6,5.

Maar ik snap wel waarom mensen zich aangetrokken voelen tot zulke films, omdat ze wel afwijken van de norm.

je keek te nuchter :P
Kvind m zoals robg geniaal, maar kan ook komen door de toestand waarin ik verkeerde de eerste keer dat ik hem zie, en dus de associatie elke keer weer als ik hem zie.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 14:05 ----------

RomComs:

- The five-year engagement
- How to lose a guy in 10 days
- 50 first dates
- Forgetting Sarah Marshall
- (500) Days of Summer
- I Love You, Man
- Easy A


in b4 shitstorm.

Ja er zijn veel betere, dit is allemaal matig werk op imdb, maar verstand op 0, met je meisje op de bank, fles wijn er bij, dikke prima.

sowieso. evenals knocked up, this is 40, what happens in vegas, the holiday, etc.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 14:06 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=7wVagQ_LVd4

ijzersterke scene haha

robert downey jr is genius :P
it's like working with mercury
 
Laatst bewerkt:
Het idee/plot van TT was goed, sommige scenes hadden zelfs potentieel, maar de algemene uitvoering en het niveau was vreselijk. Niet voor niets één van de films die ik niet kon uitkijken omdat het allemaal te dom werd.

Geniaal is net het omgekeerde wat ik de film zou noemen, DP idem. Het is eerder heel simpel vermaak voor mensen die niet teveel willen nadenken en snel aan het lachen te brengen zijn.

DP is ook nog steeds erg overgewaardeerd. Beide films stonden ooit met 7,5 op imdb, ik zei toen al dat ze zwaar overgewaardeerd waren en kreeg gelijk. Nu aan 7/10 zijn de ratings iets correcter, maar nog steeds te hoog. TT is een zesje, DP een 6,5.

Maar ik snap wel waarom mensen zich aangetrokken voelen tot zulke films, omdat ze wel afwijken van de norm.

Imdb cijfers zeggen mij echt jack shit. Ik vond DP iig zeker vetter dan inglorious bastards en Django. Zwaar genoten van die film en voor mij zeker 1 van de betere tarrantino films. Zeker als je het hele tweeluik inclusief fake trailers kijkt is het puur genieten.

Ieder zijn ding, maar ik neem de imdb cijfers niet als graadmeter.

Tropic Thunder was imo zeer cool. Tijdens de eerste viewing vond ik er niet veel aan. Maar als ik hem nu nog terug kijk. Simple Jack, de full retard dialoog en de epische rol van Tom Cruise. Zeker een toppertje imo.

Naja uiteindelijk heeft ieder zo zijn smaak.
 
Ook een lijstje plaatsen doen, in willekeurige volgorde want anders moet ik ze alle 10 nog een x kijken om daar echt over te kunnen beslissen;

9 Рота
Into the Wild
Year One
Leon
Requiem for a Dream
Braveheart
The Last Samurai
Se7en
Gran Torino
Mongol
 
Ook een lijstje plaatsen doen, in willekeurige volgorde want anders moet ik ze alle 10 nog een x kijken om daar echt over te kunnen beslissen;

9 Рота
Into the Wild
Year One
Leon
Requiem for a Dream
Braveheart
The Last Samurai
Se7en
Gran Torino
Mongol

zitten ook een paar favorieten tussen voor mij
 
Back
Naar boven