AndroidHealthClinic

Tsjebbe's traininglog

Bezoekers in dit topic

Om mee omhoog te krijgen? Is dat fout? Gewoon set afronden dan?
 
Ik zie echt niet in hoe iemand je bij DL kan/moet spotten


Echt niet !
 
Dan heb je denk ik al 2 spotters nodig, elke kant eentje.

Ik zou de set afronden bij deadlift als die echt niet meer gaat. Je kan ook als nodig bij deadlift net iets langer rusten om mee of beter te kunnen pakken.
Te zwaar, gewoon laten vallen of neerleggen. Bij dingen als squat, bench, ohp, pull-up en alles meer daar wel spotter om toch die laatste of extra rep te forceren(is mijn mening).
 
Update ?!

Ik weet dat je nog in de gym geweest bent, stiekemerd :D
 
ohja, juist, geen idee wat ik toen heb gedaan precies

Heb het superdruk vanwege examens. Tussendoor doe ik push ups, planks en ben ik bomen aan het omhakken... Veel meer kan ik niet zeggen.
 
ohja, juist, geen idee wat ik toen heb gedaan precies

Heb het superdruk vanwege examens. Tussendoor doe ik push ups, planks en ben ik bomen aan het omhakken... Veel meer kan ik niet zeggen.

Klote als je het te druk hebt met school/werk. Maar probeer wat meer te doen zou ik zeggen.Ook als tussendoor oefeningen eventueel.
Probeer wat bodyweight squats eerst een setje normaal om soepel en warm te worden dan heel erg langzaam zakken en explosief omhoog. Je mag er gaande weg jumpsquats bij doen.
Inverted row proberen te doen of ergens optrekken. Inverted row kan ook hangend onder een tafel net als aan de stang van smithrack.
Je kan ook oefeningen doen met gewicht. Het maakt niet uit wat je gebruikt als gewicht zoals zakken aardappelen een zak zand. of met squats desnoods iemand even op je schouders laten zitten.
En bij push-ups iemand op je rug laten tegen duwen.

Je kan echt veel doen thuis tussendoor om de spieren te blijven prikkelen.
 
Klote als je het te druk hebt met school/werk. Maar probeer wat meer te doen zou ik zeggen.Ook als tussendoor oefeningen eventueel.
Probeer wat bodyweight squats eerst een setje normaal om soepel en warm te worden dan heel erg langzaam zakken en explosief omhoog. Je mag er gaande weg jumpsquats bij doen.
Inverted row proberen te doen of ergens optrekken. Inverted row kan ook hangend onder een tafel net als aan de stang van smithrack.
Je kan ook oefeningen doen met gewicht. Het maakt niet uit wat je gebruikt als gewicht zoals zakken aardappelen een zak zand. of met squats desnoods iemand even op je schouders laten zitten.
En bij push-ups iemand op je rug laten tegen duwen.

Je kan echt veel doen thuis tussendoor om de spieren te blijven prikkelen.
Bomen omhakken en verslepen/opheffen is wat ik versta onder gewichten heffen/squaten? :p
 
Bomen omhakken en verslepen/opheffen is wat ik versta onder gewichten heffen/squaten? :p

ah owkee ik dacht bij bomen omhakken aal abdominal twist oefening. Oefening voor zijkanten van je buik.
 
Back
Naar boven