XXL Nutrition

Tss wie maakt nu zoiets

Bezoekers in topic

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 feb 2004
en dan dat vreselijke duitse accent!!

calibre

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 feb 2005
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
gaat er net iets over... de echte foto's doen het voor me. anders had ik er nog naar kunnen kijken zonder medelijden met die maker te hebbe

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
MrJ zei:
Maar jullie lachen wel om die Morning Glory's?

idd ik ben hieraan ook schuldig maar ik ontken het niet

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
haha eeeeeeeeeeeeeehm...Mensen? :o:o:o
Ik ken de jongen in kwestie..das het jongere Broertje van een van me maten met wei ik op vakantie ga dit jaar...ik heb belooft zn naam niet te noemen dus dat doe ik da ook niet.

Maar laat ik zeggend at ie heel wat boze mensen heb gehad en telefoontjes..zn ouders kregen ook opeens 20 pizzas aan huis bezorgd en ook ken ie al 3 nachten niet slapen...uit vrees voor zn pa wou ie bij broer lief die op kamers woont onderduiken..tis nog een computernerd ook!!!:roflol:

Tis wel me weekie...eerst zie ik Sandra Krijgsman die van Perzie beschuldig terug ..ik ken r van kindas af aan

En nu het broertje van een van me maten!!hahaha..life can be full of surprises

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
17 apr 2005
Diegene is echt verkeerd bezig en er zit opzeker iets goed los in zijn bovenkamer :mad: :mad:

Suicide Sid

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 apr 2005
Hey mannen, lachen is een manier om zulke dingen te verwerken!
Vond het zelf niet grappig, maar had niets te maken met de inhoud, het was gewoon zeer flauw gevonden en alles behalve creatief. Maar om nu zo te reageren als jullie vind ik ook niet echt gezond. Het filmpje is toch duidelijk om te lachen bedoeld en niet om te doden. Het zegt ook niets over de persoon die dit gemaakt heeft. Geert Hoste en andere "komieken" :rolleyes: , durven ook vaak zulke smerige moppen te vertellen, kijk maar naar het Duttroux tijdperk en dan lacht iedereen zich kriek (ik niet want vind meestal die grappen ook te weinig creativiteit bezitten)? Grappen zoals: dutroux:" doe mij maar ne kleine met mayonaise.", werden op iedere hoek van de straat verteld.
Deze "grap" heeft bij mij één ding bereikt:
Daarjuist dacht ik niet aan Auswitch en hoe erg het daar was, en nu denk ik er wel aan, en dit filmpje doet me nu zeker niet denken dat het daar één leuke houseparty was (daar ben ik nu net niet naief genoeg).

Samu

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2004
calibre zei:
gaat er net iets over... de echte foto's doen het voor me. anders had ik er nog naar kunnen kijken zonder medelijden met die maker te hebbe
:bow:

The_Oak

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
7 aug 2003
Totaal GEEN ST

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
George zei:
wat is dit nou weer voor kanker ziek filmpje tyfus

nee, jij bent lekker bezig :rolleyes:

Maar ontopic; heb deze op partyflop ook al gezien. Soort van "goed" bedacht (hoop dat dit niet verkeerd begrepen word :eek:), maar je trapt er zoveel mensen mee op hun ziel...

Ik kon er niet om lachen iig..

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Zal ik dan maar als eerste eerlijk bekennen dat ik er wel een beetje de humor van in zie?

Big_M

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 dec 2004
Ziek filmpie, heb het zelf niet meegemaakt, maar als je dit zelf zou moeten zien zou je er denk ik behoorlijke pissed over kunnen worden.

zeekip

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
Heel apart om een verband te leggen tussen auswitsch en een house-party.

Santoz

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2004
Sommige mensen denken niet na vooraleer ze iets doen of maken. Internet speelt daarin een heel belangrijke rol denk ik, de stap om iets IRL over te brengen is veel groter dan het ff op internet te smijten...

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
14 jul 2004
Lengte
1m90
Massa
110kg
benchMarc zei:
Zal ik dan maar als eerste eerlijk bekennen dat ik er wel een beetje de humor van in zie?
Centaur zei:
Weet je, als het niet zoveel mensen pijn zou doen, en niet om mensenleed ging had ik er best nog om kunnen lachen.

:thumb:

Naar boven