XXL Nutrition

Tss wie maakt nu zoiets (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en dan dat vreselijke duitse accent!!
 
gaat er net iets over... de echte foto's doen het voor me. anders had ik er nog naar kunnen kijken zonder medelijden met die maker te hebbe
 
MrJ zei:
Maar jullie lachen wel om die Morning Glory's?


idd ik ben hieraan ook schuldig maar ik ontken het niet
 
haha eeeeeeeeeeeeeehm...Mensen? :o:o:o
Ik ken de jongen in kwestie..das het jongere Broertje van een van me maten met wei ik op vakantie ga dit jaar...ik heb belooft zn naam niet te noemen dus dat doe ik da ook niet.

Maar laat ik zeggend at ie heel wat boze mensen heb gehad en telefoontjes..zn ouders kregen ook opeens 20 pizzas aan huis bezorgd en ook ken ie al 3 nachten niet slapen...uit vrees voor zn pa wou ie bij broer lief die op kamers woont onderduiken..tis nog een computernerd ook!!!:roflol:

Tis wel me weekie...eerst zie ik Sandra Krijgsman die van Perzie beschuldig terug ..ik ken r van kindas af aan

En nu het broertje van een van me maten!!hahaha..life can be full of surprises
 
Diegene is echt verkeerd bezig en er zit opzeker iets goed los in zijn bovenkamer :mad: :mad:
 
Hey mannen, lachen is een manier om zulke dingen te verwerken!
Vond het zelf niet grappig, maar had niets te maken met de inhoud, het was gewoon zeer flauw gevonden en alles behalve creatief. Maar om nu zo te reageren als jullie vind ik ook niet echt gezond. Het filmpje is toch duidelijk om te lachen bedoeld en niet om te doden. Het zegt ook niets over de persoon die dit gemaakt heeft. Geert Hoste en andere "komieken" :rolleyes: , durven ook vaak zulke smerige moppen te vertellen, kijk maar naar het Duttroux tijdperk en dan lacht iedereen zich kriek (ik niet want vind meestal die grappen ook te weinig creativiteit bezitten)? Grappen zoals: dutroux:" doe mij maar ne kleine met mayonaise.", werden op iedere hoek van de straat verteld.
Deze "grap" heeft bij mij één ding bereikt:
Daarjuist dacht ik niet aan Auswitch en hoe erg het daar was, en nu denk ik er wel aan, en dit filmpje doet me nu zeker niet denken dat het daar één leuke houseparty was (daar ben ik nu net niet naief genoeg).
 
calibre zei:
gaat er net iets over... de echte foto's doen het voor me. anders had ik er nog naar kunnen kijken zonder medelijden met die maker te hebbe
:bow:
 
Totaal GEEN ST
 
George zei:
wat is dit nou weer voor kanker ziek filmpje tyfus

nee, jij bent lekker bezig :rolleyes:


Maar ontopic; heb deze op partyflop ook al gezien. Soort van "goed" bedacht (hoop dat dit niet verkeerd begrepen word :eek:), maar je trapt er zoveel mensen mee op hun ziel...

Ik kon er niet om lachen iig..
 
Zal ik dan maar als eerste eerlijk bekennen dat ik er wel een beetje de humor van in zie?
 
Ziek filmpie, heb het zelf niet meegemaakt, maar als je dit zelf zou moeten zien zou je er denk ik behoorlijke pissed over kunnen worden.
 
Heel apart om een verband te leggen tussen auswitsch en een house-party.
 
Sommige mensen denken niet na vooraleer ze iets doen of maken. Internet speelt daarin een heel belangrijke rol denk ik, de stap om iets IRL over te brengen is veel groter dan het ff op internet te smijten...
 
benchMarc zei:
Zal ik dan maar als eerste eerlijk bekennen dat ik er wel een beetje de humor van in zie?
Centaur zei:
Weet je, als het niet zoveel mensen pijn zou doen, en niet om mensenleed ging had ik er best nog om kunnen lachen.

:thumb:
 
Back
Naar boven