MuscleMeat

TTE & Nos Ether LOG !

Bezoekers in dit topic

MMN

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
4.017
Waardering
14
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Nou hier hou ik dus even een logje bij even wat stats :

lengte : 1,86
gewicht : 89 KG
Doel : 2-3 kilo winst:cool:

Dus ik neem Trib Test Extreme & Nos Ether

Dag 1-12 : TTE
Dag 12-24 : TTE, Nos Ether
Dag 24-36 : Nos Ether

voedingsschema: heb ik niet echt als ik maar genoeg eet, 4 eieren + 1,5 liter melk + 1,5 kg kwark en dan nog gewoon brood enzo erbij en avondeten, werkt overgens goed, want kom al maanden aan:D

Overige supplementen :
2500 mg groene thee
5 gram L-arginine
 
DAG 1

1ste pil TTE ingenomen :D

1e training bijna elk setje wel een record, maar dat ligt niet aan het supp denk gewoon hard getraind
 
Laatst bewerkt:
DAG 2 :

vandaag benen trainen + schouders
dus wordt knallen
 
Die tribulus produkten werken zelden. Denk zowiezo niet dat je veel merkt van een testbooster op 18 jaar. Ben in ieder geval benieuwd naar die nos :)
 
Die tribulus produkten werken zelden. Denk zowiezo niet dat je veel merkt van een testbooster op 18 jaar. Ben in ieder geval benieuwd naar die nos :)

ja ik zie het wel, weet het ook nog niet, verwacht er niet te veel van over een weekje of iets meer ga ik al weer aan de nos ether dus dat wordt wat:Dknalluh
 
verestering, ether, ketonen-dieet*, wat is het morgen creatine aldehyde, of creatine dihalogeen-fluoride
 
suc6 man.

Ik heb Diesel Test Hardcore gebruikt en die werkte zeer goed. das ook een test booster....

ik ga binnekort een log starten met NOS Ether, TribTest Extreme en Diesel Test Hardcore.

suc6 ik hou je logje in de gaten
 
suc6 man.

Ik heb Diesel Test Hardcore gebruikt en die werkte zeer goed. das ook een test booster....

ik ga binnekort een log starten met NOS Ether, TribTest Extreme en Diesel Test Hardcore.

suc6 ik hou je logje in de gaten

je gaat dat toch niet in 25 dagen er door heen rossen he 3 producten tegelijk:eek:
 
1ste week alleen nos ether. week 2 aanvullen met Trib Test Extreme, en week 3 DTH erbij.

anders krijg je in 1x een te grote N.O. boost....

dus duurt well ff... ik heb meerdere potten nos ether besteld... dus komt goed :D
 
DAG 3

raar had net 400mg caffeine op omdat ik me wat moe voelde. en een uurtje later zit ik te eten en toen ik klaar was met eten voel ik opeens mijn hoofd raar aanvoelen. niet echt hoofdpijn, maar een beetje duizelig gevoel, zou misschien van die TTE komen, van caffeine lijkt me dat niet heb ook al eens 1200 mg op en toen had ik daar ook geen last van dus.

edit : voel me weer goed gelukkig.
straks mijn laatste pil van de dag dan zien we wel hoe het gaat
 
Laatst bewerkt:
Sucses bro', ik ben vooral benieuwd naar Die Nos ether
 
ik ook naar de TTE... ik kan ook niet w8en op mijn stack :D:D:D.. weer lkkr goed dieet r bij en knallen...
 
Die ken ik eigenlijk niet, ik blijf het volgen hiero :D
 
Die ken ik eigenlijk niet, ik blijf het volgen hiero :D

kon het ook niet totdat ik het bij XXLnutrition zag en het is ook van GET DIESEL
het lijkt alsof het nu al werkt voor een wat hoger libido, maar zeker is dat nog niet:D
 
DAG 4

libido is bijna zeker wel hoger, maar of dat in betere trainingen resulteert moeten we nog maar zien morgen ga ik weer trainen
 
Succes !!! Blijf het hier zeker volgen!
 
DAG 6 :

eerste keer sinds het gebruik dat ik het heb gemerkt met het trainen
resultaat : 2-3 herhalingen PER SETJE meer (elk setje weer)

dat kan nooit een placebo zijn zo'n verschil
 
Denk wel dat het placebo effect is ;) Maar wat werkt wat werkt toch? Nog 1 weekje dan ga ik het ook naar binnen scheppen :)
 
Ben benieuwd wanneer het bij mij merkbaar zal worden. Gebruik het nu 4 trainingsdagen. Maar merk nog geen duidelijke pomp zoals ik dat bij een andere creatine product wel had.
Of hoef ik ook geen pomp te verwachten?
 
Back
Naar boven