AndroidHealthClinic

TTE & Nos Ether LOG ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd wanneer het bij mij merkbaar zal worden. Gebruik het nu 4 trainingsdagen. Maar merk nog geen duidelijke pomp zoals ik dat bij een andere creatine product wel had.
Of hoef ik ook geen pomp te verwachten?

neenee het is geen creatine product. ook geen no-product dus geen pomp, wel kracht toename :pof het zit tussen mijn oren:p
 
Ik dacht werkelijk dat het een "nieuw" creatine/NO product was? Zo wordt het aangeboden.
KA Creatine en ik zie Nitric Oxide/Insulin Sensitivity omschreven worden. Of is het bij dit product zo dat dit er wel in zit, maar daar de nadruk niet op ligt? Dan heb ik dat namelijk verkeerd begrepen..
 
Laatst bewerkt:
het is welzeker een product wat een hoge dosis creatine en N.O. bevat...

ik kreeg juist zkr een pomp van dit product...

PS: waar denk je anders dat NOS voorstaat... is stikstof...
 
Daarom. Stond even te kijken van de reactie..

DeEMaSsIvE, wanneer begon N.E. duidelijk te pompen/werken bij jou?
 
Na 1 of anderhalve week merkte ik dattik echt vol zat...

PS: Nos Ether is niet nieuw. het is al jaren tekoop, alleen het word steeds verbeterd... dit is de laatste versie van Nos-Ether.

Improved
 
Ben benieuwd wanneer het bij mij merkbaar zal worden. Gebruik het nu 4 trainingsdagen. Maar merk nog geen duidelijke pomp zoals ik dat bij een andere creatine product wel had.
Of hoef ik ook geen pomp te verwachten?

sorry dacht dat je het over Trib Test extreme had, omdat ik daar nog alleen maar mee bezig ben:D

Ik dacht werkelijk dat het een "nieuw" creatine/NO product was? Zo wordt het aangeboden.
KA Creatine en ik zie Nitric Oxide/Insulin Sensitivity omschreven worden. Of is het bij dit product zo dat dit er wel in zit, maar daar de nadruk niet op ligt? Dan heb ik dat namelijk verkeerd begrepen..

sorry dacht dat je het over Trib Test extreme had, omdat ik daar nog alleen maar mee bezig ben:D
het is welzeker een product wat een hoge dosis creatine en N.O. bevat...

ik kreeg juist zkr een pomp van dit product...

PS: waar denk je anders dat NOS voorstaat... is stikstof...

Daarom. Stond even te kijken van de reactie..

DeEMaSsIvE, wanneer begon N.E. duidelijk te pompen/werken bij jou?

sorry dacht dat je het over Trib Test extreme had, omdat ik daar nog alleen maar mee bezig ben:D
 
DAG 7

Test is merkbaar hoger net alsof je niet bent klaargekomen in 50 uur:o

morgen weer trainen dus we zullen zien:D
 
sorry dacht dat je het over Trib Test extreme had, omdat ik daar nog alleen maar mee bezig ben:D



sorry dacht dat je het over Trib Test extreme had, omdat ik daar nog alleen maar mee bezig ben:D




sorry dacht dat je het over Trib Test extreme had, omdat ik daar nog alleen maar mee bezig ben:D
oke. oke. oke. ;)
 
klinkt als geil spul :p Zit momenteel aan drive+rpm. En lijkt wel of ik laatste tijd minder geil ben daardoor :eek: Zondag gaat ik overstappen op ether, zien of het dan wat terug komt :o
 
Diesel Test Hardcore is nog beter.... alleen ook ietjes duurder
 
Ey geef mij es zo'n pot aso"je hebt er toch 8 !!!
 
klinkt als geil spul :p Zit momenteel aan drive+rpm. En lijkt wel of ik laatste tijd minder geil ben daardoor :eek: Zondag gaat ik overstappen op ether, zien of het dan wat terug komt :o

dat had idee had ik dus ook met DRIVE, wel meer agressie
 
DAG 8 :

libido is up (90% sure)
training ging vandaag niet beter niet slecht maar niet zo super als de vorige keer raar:angstig::spaz::yawn:
 
dag 9 :

libido still higher
zo trainen dus wel zullen zien het is overgens mijn 1 na laatste laatste training daarna neem ik namelijk nos ether erbij

20:45
oke oke ik kon me niet aan mijn schema houden het ging natuurlijk weer niet snel genoeg omdat :
training ging goed maar niet super goed maar ja wat wil je het is maar een supplement geen AAS
libido is wel beter dat is zeker, maar of het nou ook echt je training verbeterd twijfel ik nog aan.

dus ben ik vandaag alvast begonnen met nos ether dat is dus 4 dagen eerder :roflol:
weegschaal gaf vanochtend wel een raar gewicht aan namelijk bijna 91 zal wel zijn omdat ik een dag wat minder heb gescheten :roflol:
 
Laatst bewerkt:
dag 10

vanochtend weer gewogen toch 90+ KG :D
 
dag 11 :

heb de 3 dage load fase van nos ether achter de rug en gebruik nog steeds TTE (nog 56 pillen)

ben overgens over gegaan op 2 pillen TTE per dag libido is zo hoog

supplement Section:
Libido-ultra high (almost as high as on GHB)
Strength- normal
Aggression -much more agression
Hardness- normaal
Confidence-little higher
 
Yo MMM. ik moest vragen van Chuck of je ook een reviewtje op de XXLNutrition site wil zetten...

Thnx alvast
 
Ben vandaag ook met nos ether begonnen :D De smaak is niet echt lekker te noemen. Ik lag echt in een deuk van het lachen om die vieze nasmaak :p

Maar het is prima te doen als je wat water erna drinkt. Eens zien of ik er iets van ga merken tijdens trainen. Maar zal wel iets van een weekje ofzo duren voordat het effect heeft.
 
Back
Naar boven