AndroidHealthClinic

TTE & Nos Ether LOG ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yo MMM. ik moest vragen van Chuck of je ook een reviewtje op de XXLNutrition site wil zetten...

Thnx alvast

van Trib Test Extreme had ik er al eentje op gezet hoor onder de naam kees:D
wordt je gesponsord door hem ofzo:eek::p:D
 
neej, helaas niet :(.. het was meer zo, ik had een log geschreven op BB.com waar hij heel tevrede over was, en ik heb de contacten tussen hem en René versnelt, dus ik heb een pot TTE van hem gekregen, meer niet, maar hij houdt me nu op de hoogte met nieuwe producten en wat info, en ik paas het door hier naartoe omdat ik altijd nog zeer tevrede ben over Get Diesel...

Dont worry, als t een k*t product is laattik t gwoon weten...
 
oh oke nou ik had gisteren getraind

en veel records verbroken
hopen dat het zo blijft of beter wordt
 
Trib Test Extreme krijgt van mij 10 van de 10 sterren hoor perfect spul je libido knalt eruit nog wat eigenschappen van het product:

* +- 1 uur naar inname een boner om niks (al denk je nergens aan is overgens wel weer na 10-15 min weg)

* libido is zo hoog dat je elke dag wel iemand moet versieren (soort-ghb-gekte)

* 3 stuks is genoeg per dag op de verpakking staat 5 maar dat gaat me iets te ver

* smaak boert soms op is niet aangenaam

* innemen met veel water zodat de stoffen goed oplossen in je maag

* mensen die zeggen dat je libido niet hoger kan zijn door test-boosters op je 18-19 ZIJN GEK het is 2x zo hoog als normaal (minimaal)

* agressie is enorm mijn ouders zijn soms beetje boos om. In de sportschool sta ik ook te gooien en te smijten met die gewichten

* acne verergerde heel erg werd wel 2 a 3 keer meer dat vind ik minder daarom stop ik nu ook even een paar dagen anders zie ik er in het weekend helemaal niet uit!

conclusie : of het de training verbeterd weet ik niet zeker denk het wel maar libido is zeker veel hoger (2x zo hoog als normaal)
 
Laatst bewerkt:
YEAH!! ik heb mn vriendin al gewaarschuwd :D DTH en TTE :D:D:D..... heb r nu al zin in :D

nice reviewtje
 
voorlopig ga ik me zelf niet wegen eind van de maand weer :roflol: houdt het spannend
ben nu een beetje aan het minderen met eten, omdat mijn vet best hoog opliep. Ik doe dit gewoon door steeds iets weg te laten totdat mijn vet daalt.
Het eerste wat ik heb weggelaten is 1 plak ontbijtkoek.

want ja over een maand ga ik al op vakantie en als het niet lukt kunnen we er altijd nog wat eph erin gooien :roflol:

vanavond weer trainen en dat is dan mijn 5 dag nos ether dus we zullen zien
 
gaat goed vanochtend weer getraint terwijl ik gewoon ben uit geweest en om 5 a 6 uur in bed lag en er weer om 10 uur uit ging(langleve GHB)

* 3 a 4 herhalingen meer

* van 16 naar 18 kg met de het zelfde aantal herhalingen als de vorige keer

* gewicht momenteel 91 KG (89 kg begin log) ( 2KG in 19 dagen) (eerst alleen TTE)
 
Neem je nou TTE en DTH samen, of maar 1 van de 2?
 
update :

* trainingen zijn beter

* meer honger met het zelfde dieet terwijl ik normaal nooit voor een pauze erge honger heb

* +- 1 uur naar inname een boner om niks (al denk je nergens aan is overgens wel weer na 10-15 min weg)

* libido is zo hoog dat je elke dag wel iemand moet versieren (soort-ghb-gekte)

* 3 stuks is genoeg per dag op de verpakking staat 5 maar dat gaat me iets te ver

* smaak boert soms op is niet aangenaam

* innemen met veel water zodat de stoffen goed oplossen in je maag

* mensen die zeggen dat je libido niet hoger kan zijn door test-boosters op je 18-19 ZIJN GEK het is 2x zo hoog als normaal (minimaal)

* agressie is enorm mijn ouders zijn soms beetje boos om. In de sportschool sta ik ook te gooien en te smijten met die gewichten

* acne verergerde heel erg werd wel 2 a 3 keer meer dat vind ik minder maar als je wat wilt :D

* na een setje denk je nou dat viel wel mee en kan zeker 3 a 4 herhalingen per setje meer.

* duidelijk droger geworden en zwaarder geworden

* 3 a 4 herhalingen meer

* van 16 naar 18 kg met de het zelfde aantal herhalingen als de vorige keer

* gewicht momenteel 91 KG (89 kg begin log) ( 2KG in 19 dagen) (eerst alleen TTE)


dit is van tte en nos ether
 
Liggen je eiwitten niet wat hoog, en krijg je daardoor wat meer acne? Het is nu ook warmer weer dus zul je ook wat meer zweten. Als je niet snel douched na je training kan dat ook een rol spelen.
 
Liggen je eiwitten niet wat hoog, en krijg je daardoor wat meer acne? Het is nu ook warmer weer dus zul je ook wat meer zweten. Als je niet snel douched na je training kan dat ook een rol spelen.


eiwitten hoog weet ik niet neem gewoon
1500gr kwark 3 x 40 = 120
1,5 liter melk 15 x 3,6 = 54
5 hele eieren 5 x 7 = 35
totaal = 209 gram en dan komt er natuurlijk nog aardig wat uit mijn overige voeding zoals avondeten broodbeleg:D

in de rest van het eten zit natuurlijk ook eiwit maar komt er dus nog bij, en dit at ik ook voordat ik nos ether en tte gebruikte soms zelf nog meer dus daar zal het niet aan liggen
 
update jah

ben goed vooruit gegaan ben er erg tevreden over het product, maar ben nu 2 weken voor de vakantie ermee gestopt, omdat ik deze laatste 2 weken niet veel zal trainen vanwege werk en andere dingen. dus ga na de vakantie (over 5 weken) weer verder met de laaste 1/3 van de pot

gewicht voor dit log : 89
na 2/3 van nos ether : 92 (winst 3kg)
nu : 91 Kg en veel droger geworden
 
update jah

ben goed vooruit gegaan ben er erg tevreden over het product, maar ben nu 2 weken voor de vakantie ermee gestopt, omdat ik deze laatste 2 weken niet veel zal trainen vanwege werk en andere dingen. dus ga na de vakantie (over 5 weken) weer verder met de laaste 1/3 van de pot

gewicht voor dit log : 89
na 2/3 van nos ether : 92 (winst 3kg)
nu : 91 Kg en veel droger geworden

3kg winst is niet slecht
 
Cool.
Ik begin Maandag met NOS esther en DTH. Exact 30 dagen aan 1 stuk. Dus ik hoop begin Augustus ook een kilo of 2/3 (droog) mee te hebben gepakt.

Die 3 kilo, dat is vrijwel alleen vocht? Of ziet het er in de spiegel naar uit dat het ook veel spiermassa is? (aangezien je zegt dat je droger bent geworden)
 
Cool.
Ik begin Maandag met NOS esther en DTH. Exact 30 dagen aan 1 stuk. Dus ik hoop begin Augustus ook een kilo of 2/3 (droog) mee te hebben gepakt.

Die 3 kilo, dat is vrijwel alleen vocht? Of ziet het er in de spiegel naar uit dat het ook veel spiermassa is? (aangezien je zegt dat je droger bent geworden)

niet veel vocht max 500gr vocht
 
Back
Naar boven