MuscleMeat

Tuig Gouda opgepakt na mishandeling

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
GOUDA - Alle jongeren die in december in Gouda een meisje mishandelden zijn inmiddels aangehouden. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.

newPic_44_jpg_814054d.jpg


Op internet verscheen vorige week een filmpje, waarop te zien was dat een 15-jarig meisje door een groep Marokkaanse jongeren werd belaagd en bestolen van haar fiets.

Aan de hand van de video werden eerder deze week al twee meisjes van 13 en 14 aangehouden. Zij komen uit Gouda en Stolkwijk. Woensdag, donderdag en vrijdag zijn nog eens tien andere jongeren in de leeftijd van 13 tot 15 jaar gearresteerd. Volgens de politie is hiermee de hele groep geweldplegers aangehouden.

De politie begon het onderzoek naar de mishandeling in december, maar dat leidde niet tot de verdachten. Nadat het onderzoek in januari was stopgezet, kreeg de politie begin februari internetbeelden van de mishandeling in handen. De identiteit van de verdachten kon de politie toen vrij snel achterhalen. Mogelijk worden er de komende tijd nog meer arrestaties verricht. Van de verdachten is er een eerder met politie en justitie in aanraking geweest, meldt Omroep West.

Drie verdachten zijn in verzekering gesteld. Eén daarvan wordt maandag 14 februari bij de rechter-commissaris voorgeleid. De overige verdachten zijn heengezonden. Omdat het hier minderjarige verdachten betreft, heeft de politie ook met de ouders gesproken. Alle verdachten zijn aangemeld bij Bureau Jeugdzorg.

Telegraaf

Benieuwd wat ze krijgen, zal wel weer met een sisser aflopen, want wat is nou in principe de aanklacht... Pesterijen?
 
'De politie begon het onderzoek naar de mishandeling...."

Hoop dat het voor mishandeling is
 
GOUDA - Alle jongeren die in december in Gouda een meisje mishandelden zijn inmiddels aangehouden. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.

newPic_44_jpg_814054d.jpg


Op internet verscheen vorige week een filmpje, waarop te zien was dat een 15-jarig meisje door een groep Marokkaanse jongeren werd belaagd en bestolen van haar fiets.

Aan de hand van de video werden eerder deze week al twee meisjes van 13 en 14 aangehouden. Zij komen uit Gouda en Stolkwijk. Woensdag, donderdag en vrijdag zijn nog eens tien andere jongeren in de leeftijd van 13 tot 15 jaar gearresteerd. Volgens de politie is hiermee de hele groep geweldplegers aangehouden.

De politie begon het onderzoek naar de mishandeling in december, maar dat leidde niet tot de verdachten. Nadat het onderzoek in januari was stopgezet, kreeg de politie begin februari internetbeelden van de mishandeling in handen. De identiteit van de verdachten kon de politie toen vrij snel achterhalen. Mogelijk worden er de komende tijd nog meer arrestaties verricht. Van de verdachten is er een eerder met politie en justitie in aanraking geweest, meldt Omroep West.

Drie verdachten zijn in verzekering gesteld. Eén daarvan wordt maandag 14 februari bij de rechter-commissaris voorgeleid. De overige verdachten zijn heengezonden. Omdat het hier minderjarige verdachten betreft, heeft de politie ook met de ouders gesproken. Alle verdachten zijn aangemeld bij Bureau Jeugdzorg.

Telegraaf

Benieuwd wat ze krijgen, zal wel weer met een sisser aflopen, want wat is nou in principe de aanklacht... Pesterijen?

Een envelop met geld om voortaan van de straat te blijven als het sneeuwt. De aanklacht zal mishandeling zijn denk ik.
 
De rechter zal eens met zijn vinger zwaaien: ''Niet meer doen hé jongens!"
 
'De politie begon het onderzoek naar de mishandeling...."

Hoop dat het voor mishandeling is

Voor mishandeling moet er denk ik wel letsel bewezen worden.

Naja, ik ben benieuwd iig.
 
sorry zeggen

maar wel met wolla
 
Ik denk dat hun ouders worden ingelicht zodat ze billenkoek krijgen.
 
Geef die ouders een zware boete, ze zijn immers grotendeels verantwoordelijk. En dan doen ze hopelijk eens iets aan de belabberde opvoeding die ze hun kinderen geven.
 
Geef die ouders een zware boete, ze zijn immers grotendeels verantwoordelijk. En dan doen ze hopelijk eens iets aan de belabberde opvoeding die ze hun kinderen geven.

Ik denk dat die kinderen daar schijt aan hebben, en het zijn niet altijd de ouders, gewoon de omgeving waarin de kinderen zich buiten bevinden.

Een dikke taakstraf is gewoon goed denk ik, 200 uurtjes vernederd worden. Opsluiten is ook geen oplossing, vaak vinden ze dat juist stoer en gaan ze zo weer de fout in als ze vrij komen.
 
Laat ze maar gepakt worden voor straatroof met gebruik van geweld.
 
Of we schieten ze gewoon de ruimte in.
 
Ik denk dat die kinderen daar schijt aan hebben, en het zijn niet altijd de ouders, gewoon de omgeving waarin de kinderen zich buiten bevinden.

Een dikke taakstraf is gewoon goed denk ik, 200 uurtjes vernederd worden. Opsluiten is ook geen oplossing, vaak vinden ze dat juist stoer en gaan ze zo weer de fout in als ze vrij komen.
En waarom hebben ze er schijt aan? Juist, door een k*topvoeding. Kinderen/tieners hebben grenzen en regels nodig. Maar dit soort ouders koopt kinderen voor het kindergeld en gooit ze dan op straat. En dan staat iedereen verontwaardigd te kijken als het kleine crimineeltjes worden.

Wat de omgeving betreft, die omgeving is ook het gevolg van andere ontspoorde kinderen, vicieuze cirkel dus.

En taakstraf, ja als het wat te maken heeft met wat ze mispeuterd hebben wel nuttig denk ik.
 
Stiekem hoop je gewoon dat ze zoiets flikken bij een kampioene kickboksen. Een tenger meisje waarvan ze denken dat het een makkelijk slachtoffer is, en dan helemaal tot moes worden geslagen door haar. Helaas .. de realiteit was in dit geval anders.
 
Ach voor hetzelfde geld hadden ze haar anaal vernederd en daarna gestenigd, dus 2 uurtjes taakstraf is meer dan genoeg.
 
Geef die ouders een zware boete, ze zijn immers grotendeels verantwoordelijk. En dan doen ze hopelijk eens iets aan de belabberde opvoeding die ze hun kinderen geven.

+1 idd, de autoriteiten zullen ff klein tikje op de vingers geven voor die kinderen the parents couldnt care less lijkt me
 
schaapie wolla wolla wolla

die geite neukers op sluiten in een boederij ? :D
 
Over paar maanden het zelfde nieuwsbericht van een tijdje geleden:

"Probleemjeugd krijgt een trip naar New York wegens goed gedrag."


Alleen afwachten of ze er nu wel geld voor krijgen. ;)
 
Laatst bewerkt:
gezien de leeftijden zal het wel weer een paar uur borden wassen in een bejaardentehuis worden. Dan doen ze het vast nooit meer!
 
Ze zullen in ieder geval aangeklaagd worden voor diefstal. Aangezien ze bij de kinderrechter komen verbazen die straffen je nog best vaak. Ze zullen geen gevangenis straffen krijgen omdat dat alleen een korte straf van hoogstens 1 maand zou kunnen zijn en kinderrechters weten ook dat dit soort jongeren dan alleen meer meer popi jopie worden als ze weer buiten zijn. Ik verwacht dat ze met de ouders excuses zullen gaan aanbieden aan het meisje. Dat ze een taakstraf van 50 tot 100 uur krijgen. En misschien omdat het filmpje op internet is verschenen en dat dat voor dat meisje ook vernederend kan aanvoelen (niemand wil slachtoffer zijn) Zal het best kunnen dat dit meisje smartengeld van alle daders krijgt voor geestelijke geleden schade. In het filmpje zie je niet echt "geweld" Een rechter zal dit eerder zien als baldadig gedrag. Ik denk ook dat de rechter er rekening mee gaat houden dat alle verdachten 3 dagen in verzekering zijn gesteld. Voor veel kinderen is dit al een vervelende ervaring op zich en doorgaans wordt dit ook al als straf gezien.
 
mooi nu durf ik weer veilig de straat op
 
Back
Naar boven