MuscleMeat

Turbo mass gainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2007
Berichten
1.761
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Ik heb een maand geleden turbo mass gainer van performance gekocht. Dit is een weight gainer met een kleine dosis creatine in. Mijn vraag is nu of ik maanden na elkaar van die weightgainer mag blijven nemen, ondanks het feit dat er ook creatine in zit?
 
Er zit geen maximum aan de tijd dat je creatine mag nemen. Daar kun je in principe mee doorgaan zo lang als je wilt (als je er niet meer dan een paar gram van per dag neemt).
 
Er zit geen maximum aan de tijd dat je creatine mag nemen. Daar kun je in principe mee doorgaan zo lang als je wilt (als je er niet meer dan een paar gram van per dag neemt).
+1 cyclen van (normale hoeveelheden) crea is achterhaald.
 
En nu in het nederlands?:p Dus het maakt niet uit hoelang ik het neem?

Cyclen = voor een bepaalde periode gebruiken, en dan weer voor een bepaalde tijd stoppen en zo voort. Gebeurd vooral met aas (anabolen steroide), maar mensen dachten dat het ook nodig was voor creatine. Dit blijkt dus niet zo te zijn.

Kortom, je kunt gewoon door gaan met turbo mass gainer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cyclen = voor een bepaalde periode gebruiken, en dan weer voor een bepaalde tijd stoppen en zo voort. Gebeurd vooral met aas (anabolen steroide), maar mensen dachten dat het ook nodig was voor creatine. Dit blijkt dus niet zo te zijn.

Kortom, je kunt gewoon door gaan met turbo mass gainer.

Ok bedankt voor jullie hulp.
 
Back
Naar boven