MuscleMeat

Turbo Mass Gainer

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.420
Waardering
38.193
Hoi, daten?
 
Laatst bewerkt:
ik zou het als nood vervanging gebruiken(maaltijd vervanger), ik werk in de horeca en kan soms ff niet tijd nemen om wat te eten en gooi er dan een shake doorheen, dit kan dan natuurlijk ook, of als pre work-out shake(creatine en taurine en dextrose en maltodextrine, goede pre work-out stoffen), maar om het vast in je schema te nemen vind ik niet zo slim.

Ten eerste het is een shake en dus vloeibaar en vast voedsel(gewoon groente, vlees/vis en aardappelen/rijst) is altijd beter dan vloeibaar voedsel, simpelweg omdat vast voedsel langzamer verteerd en je dus minder lang honger zult hebben(voller gevoel) en je lichaam meer moeite moet doen om het te verbranden, dus meer verbranding en dat is handig in je cut/dieet.
Ten Tweede zit er dextrose in en maltodextrine, nou kan die maltodextrine nog wel, maar dextrose neemt snel op, handig voor of tijdens de training, maar zo tussendoor niet, want je zal alleen maar eerder honger hebben en te snel weer zonder kh's zitten.

Gewoon vast voedsel nemen dus, kijk maar eens bij pascalxx zijn schema, dat is op zich een goed schema, niet precies overnemen, maar gewoon voor jezelf nagaan wat het beste voor je werkt, dus gewoon keer wat dingen uit proberen kwa voeding en hier rondkijken voor tips, succes(aldoende leert men door informatie te verzamelen ;)).

BTW: voor informatie over suplementen moet je bij het andere draadje over supplementen zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Moved naar sups.
 
Back
Naar boven