Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het woord zegt het al een gainer is om aan te komen, bevat vooral veel koolhydrathen en wat eiwitten. turbo mass gainer bevat ook nog extra's zoals creatine.
Het best is om een gainer na je maaltijd te nemen, zo sla je extra callorien op die je weer kan omzetten in massa.
Goed dat Juriaan zegt dat er ook creatine in zit. In je andere topic zeg je dat je ook creatine gebruikt. Dan is het dus handig om daar met de dosering rekening mee te houden.
Ik weet inmiddels dat er ook creatine in turbo mass gainer zit maar ik vroeg me dus af of je dan helemaal geen creatine meer hoeft te gebruiken. Dus hoeveel creatine zit er eigenlijk serving van turbo mass en kan je gewoon creatine ernaast gebruiken?
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.