Fitness Seller

turina+boldone

Bezoekers in dit topic

Dhpen

Cool Novice
Lid geworden
2 apr 2011
Berichten
78
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Ik ben zojuist begonnen aan een boldone/turinabol kuur.

week 1-6 40 mg turinabol
week 1-12 500mg boldenone (2ml 1ml=250) per week

nakuur nolva + creatine.


eerdere kuur die ik gedaan had is dianabol. (4 kilo overgehouden)

ik ben nu circa 1,5 week begonnen en voel (door de turina) iets meer zin om te sporten en klein beetje krachtverschil (spieren worden harder). gewicht 1,2 kilo erbij.

Ik heb veel negatieven dingen gelezen over boldone maar ook een aantal positieven en ik ben er nu zelf aan begonnen om te kijken hoe mijn lichaam erop reageerd.

keuze turinabol? puur omdat ik vorige jaar dbol heb gedaan iets anders wil proberen.

mijn doel: is droge massa

Ik weet dat er mensen gaan zeuren over test.
 
Laatst bewerkt:
Wat is boldone? Nakuur CREATINE? Please :o

Lekkere kuur man voor droge massa :thumb:
 
Nieuwe aas? Boldone?
 
boldenone ik gebruik het als afkorting

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

nee bij mijn nakuur (de laatste week van mijn kuur) ga ik creatine gebruiken om zoveel mogelijk te behouden.
 
Kleine update: ben nu iets langer dan 2,5 weken bezig nu 2,5 kilo +- aangekomen en krijg steeds meer trek in eten, wat vooral s avonds vervelend is. me kracht is toename is momenteel ook iets beter geworden(spieren worden voller). ik weet niet of jullie ook interessant vinden dat ik foto s post?
 
boldenone ik gebruik het als afkorting

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

nee bij mijn nakuur (de laatste week van mijn kuur) ga ik creatine gebruiken om zoveel mogelijk te behouden.

Je weet dat je met creatine niets anders vasthoud dan vocht?
 
ok kijk, wrm doe je niet test bold (nu telaat denk ik maar goed)? verder, doe je nolva nakuur en pak je gewoon creatine een maand of 1-2 om de kracht verlies een beetje op te vangen. en nu je toch bezig bent drop foto en laat je voedingsschema zien.
 
Dat klopt helemaal! Test erbij kan nog zit nu bijna op week 3?

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Ik heb nu al een te goede libo word er soms gek van haha :p
 


---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

nee bij mijn nakuur ga ik creatine gebruiken om zoveel mogelijk te behouden.

yeaaahhhhhhh
 
Kleine update ik ben nu 3 weken bezig circa, ik begin steeds meer honger te krijgen
En merk al steeds meer krachts verschil en zin om te trainen.

Vandaag schouders en been getraind super geknald maar nu even in een dip voel me slap.

Circa 3 kilo erbij!
 
Back
Naar boven