Fitness Seller

turinabol ervaringen.

Bezoekers in dit topic

alphanator

Novice
Lid geworden
16 nov 2011
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
halowkes,
heeft iemand hier ervaringen met turinabol?
Heb me laten vertellen in the gym dat het een mild steroiden is.
verder train ik al 4 jaar naturel en wil ik wel een klein kuurtje steken.

en btw , hoe voelt het eigelijk aan? want ik heb al eens een tabje clenbuterol geslikt waar ik me niet echt goed bij voelden.(te zenuwachtig).
Voel je turinabol(en andere aas) alleen in je gains ? of ook mentaal zoals clen.
:fluit:

(en ja ik weet dat test betere is als eerste kuur , maar ik ben model en wil absoluuut geen vochtophouden.)
 
halowkes,
heeft iemand hier ervaringen met turinabol?
Heb me laten vertellen in the gym dat het een mild steroiden is.
verder train ik al 4 jaar naturel en wil ik wel een klein kuurtje steken.

en btw , hoe voelt het eigelijk aan? want ik heb al eens een tabje clenbuterol geslikt waar ik me niet echt goed bij voelden.(te zenuwachtig).
Voel je turinabol(en andere aas) alleen in je gains ? of ook mentaal zoals clen.
:fluit:

(en ja ik weet dat test betere is als eerste kuur , maar ik ben model en wil absoluuut geen vochtophouden.)

Turinabol zit kwa werking tussen winstrol en dianabol in.
Als je echt geen vocht wilt vasthouden kan je winstrol nemen, dat ontrekt zelfs vocht uit je gewrichten.
 
als je toch orals wil nemen zou ik lekker voor een dianabol kuurtje gaan :) leuk kennismakertje
 
als je toch orals wil nemen zou ik lekker voor een dianabol kuurtje gaan :) leuk kennismakertje

Hij wil geen vocht vasthouden zegt tie net....... dan is dbol geen optie natuurlijk :D
 
neen ik wil geen winstrol (dht , uber toxic , en wil geen ****ed up joints), en verre van dianabol.

dus t bol :). wiet iemand na hoeveel dagen je het begint te voelen? en voel je het alleen aan je strengt lvl's , of krijg je ook een funny feeling ?
 
Nog NIETS positiefs gehoord over T-bol, troep dus.
 
Mentaal voel je er praktisch niets van. Je humeur kan wat veranderen maar thats it.
 
ah oke , want ik had eens winstrol genomen, maar na 2 weken ook gestopt want mijn gevrichten deden echt pijn , en ik begon mij ook nerveus/angstig te voelen. Vandaar werd tbol mij geadviseerd. Het zou minder heavy moeten zijn. Naar mijn doelen lijkt het wel een goede optie. Anders had ik al lang test e + deca geknalt ;)
 
als je toch orals wil nemen zou ik lekker voor een dianabol kuurtje gaan :) leuk kennismakertje

:roflol:

Je doet je Avater eer aan :D.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nog NIETS positiefs gehoord over T-bol, troep dus.

Zou ik eens op de internationale boards kijken, vooral op uk-muscle zijn ze er geil van.
 
Al aan anavar gedacht?
 
(en ja ik weet dat test betere is als eerste kuur , maar ik ben model en wil absoluuut geen vochtophouden.)

Begrijp dus dat je niks tegen prikken hebt. Pak dan lekker test p om de dag (EOD heet dat, every other daY) pak evt mast of een beetje arimedex of aromasin maar dan niet 20mg maar 5-10 mg oid. Of test e gewoon elke week prikken met ook iets anti oestrogeen.

Dat je niks negatief over Tbol leest op NL sites is ook omdat het weinig gebruikt wordt en de sides van winny overdreven wordt. Ja dbol lijkt mij niks daarvan krijg je zeker vocht.

En anavar lijkt me ook niet heel gek, verwacht dan alleen niet veel groei.
 
Laatst bewerkt:
neen ik wil geen winstrol (dht , uber toxic , en wil geen ****ed up joints), en verre van dianabol.

dus t bol :). wiet iemand na hoeveel dagen je het begint te voelen? en voel je het alleen aan je strengt lvl's , of krijg je ook een funny feeling ?

Dat winny meer giftig is (voor lever) dan tbol is echt slecht het beeld dat ontstaat omdat wij op DBB meer over winny schrijven dan Tbol. Ik heb meer twijfels bij tbol dan winny voor mijn lever. Ga toch prikken als je slechts bang bent voor vocht en niet het prikken opzich!

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 20:46 ----------

mister haarweb

:)
 
Ja waarom wordt Tboll minder gebruikt dan anavar of winstrol? zal denk ik aan naamsbekendheid liggen niet aan de werking.
 
Back
Naar boven