Fitness Seller

Turinabol ervaringen?

Bezoekers in dit topic

Cronaldo77

Cool Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
49
Waardering
7
Hallo,

Wat zijn jullie ervaringen van turinabol,
Wat kom je bij , wat hou je over
 
Echte T-Bol is meer voor conditioning/cut, net als Winstrol. Veelal is het een mix met d-bol. Ik ben geen voorstander van dit om massa mee te pakken.
 
Wat raad u mij aan? Wil geen injecties, en geen dbol of anadrol waarmee je alles terug verliest
 
Dianabol op lage dosis kan ook, of Anavar op hogere dosis. Met Anavar zit je het meest Safe voor Cholesterol waarde en lever. deze waarden herstellen meestal wel na de kuur als je verder gezond bent en supps kunnen dat ondersteunen
 
Je hebt eerder injectables gebruikt dus je bent niet bang om te prikken.
Ik neem aan dat je orals ipv injecties wilt zodat het spul snel in en uit je systeem is en heropstart snel verloopt.
Waarom niet kiezen voor een lage dosis korte esters? Bijvoorbeeld 6 weken 100mg test p EOD
 
Na het nakuur, is het zo wat een tijdje kut, dat wil ik niet meer. Met tabs heb ik dat niet
 
Na het nakuur, is het zo wat een tijdje kut, dat wil ik niet meer. Met tabs heb ik dat niet
Je vorige injectable cycle was ook een stuk zwaarder en langer. Daardoor duurt het langer voor je hersteld bent.
Na zo’n kuur ga je weinig meer hebben aan een oral only. Dat is wellicht een leuke kennismaking, maar geen kuurplan voor de lange termijn.

Mocht je het toch willen doen dan zou ik een van de twee compounds kiezen.
 
Na het nakuur, is het zo wat een tijdje kut, dat wil ik niet meer. Met tabs heb ik dat niet
Heb je de vorige kuur afgemaakt op 10 weken of langer ?
Na Test en Tren kuurtje nu deze tabs snap ik ff niet. verder wat is er kut nu dan, dat je niet meer On bent of wat ?
 
Back
Naar boven