AndroidHealthClinic

turinabol only (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kerel stop er gewoon mee, het is niet jou schuld dat het niet werkt, luister naar wat ik zeg en koop eens wat mrp Tboll. vriend van me zit nu op dag 13 en is 3kg bijgekomen, duwt 7.5kg meer op bench in dezelfde rep range, ziet er droger , harder en vascualairder uit en dit alles na 13 dagen op 40mg.
je hebt toch zelf gelezen dat pipo de anabolengod zelfs merkwaardige dingen merkte na 2-3 weekjes tboll van mrp
 
heb tbol van mrp, en zit er nu 10 dagen aan op 40mg p/d. de test e en bold moeten nog gaan inslaan maar mensen zitten mij nu al te bekijken alsof ik van mars kom. oog vol en een stuk harder. kracht is ook iets gestegen. zweet me eigen helemaal suf, wel lekker dus ;)

jammer voor je loo.
take care d
 
ja ik weet het jongens, over die t-bol van MRP hoor ik niks anders dan positieve verhalen.

maar over die van GS; is dit nu die turinabol waarmee de duitsers nieuwe olympische records neerzetten...

ik baal er echt goed van; elke dag loop ik me op te fokken voordat ik ga trainen, ik moet knallen omdat ik die gear in m'n bloed heb, ik geef echt 110 % in the gym, maar als ik na de training nou nadenk of ik zwaarder heb gepakt dan normaal, of een betere pomp heb gehad....dan moet ik gewoon concluderen dat ik tot de dag van vandaag geen profijt heb gehad.

En de gewichtstoename is ook nihil, ondanks dat ik gewoon strict gegeten heb. Ik heb ook het idee dat ik ietsje in vet iets ben gestegen (moet nog ff meten dus dat is niet zeker)

En daar komt nog eens bij dat ik nog niemand heb gesproken die wel veel van die t-bol van GS hebben gemerkt.

Dus wat moet ik nu doen;

- starten met m'n nakuur
- 3 weken doorgaan met t-bol van MRP
- 3 weken doorgaan met anavar

Zou ik met die 2 laatste keuzes nog een paar kilo kunnen pakken?
Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit een mislukte kuur is, en over een x aantal maanden weer een nieuwe poging wagen?

Mazzel, Lo
 
Loo zei:
Zou ik met die 2 laatste keuzes nog een paar kilo kunnen pakken?
Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat dit een mislukte kuur is, en over een x aantal maanden weer een nieuwe poging wagen?

Mazzel, Lo

zou over een aantal maanden weer een poging wagen. neem tijd om te herstellen en volgende keer gewoon aan de slag met test en primo :D , goed idee?

ps. snap ook eerlijk gezegd niet waarom velen hier op dit board ineens een oral-only gaan doen, je doet toch ook geen dbol only? degene die dat roept wordt weggehoond maat tbol only lijkt in een keer een trend, wazig ???
 
dennis999 zei:
zou over een aantal maanden weer een poging wagen. neem tijd om te herstellen en volgende keer gewoon aan de slag met test en primo :D , goed idee?

ps. snap ook eerlijk gezegd niet waarom velen hier op dit board ineens een oral-only gaan doen, je doet toch ook geen dbol only? degene die dat roept wordt weggehoond maat tbol only lijkt in een keer een trend, wazig ???


...
 
Laatst bewerkt:
RubenSossa zei:
Misschien om te testen hoe je erop reageert? Dan weten andere mensen tenminste of het een goed produkt is ja of nee!

voortaan laat ik dat testen maar aan anderen over....

ik heb me mee laten slepen in het enthousiasme over t-bol, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat er zo'n verschil zou zitten tussen die van MRP en GS
 
RubenSossa zei:
Misschien om te testen hoe je erop reageert? Dan weten andere mensen tenminste of het een goed produkt is ja of nee!

Juist ;)
 
Nou Loo, ik stel het wel op prijs dat je je ervaringen zo post. Of die GS nou echt slecht is of niet...ik heb in ieder geval ervoor gezorgd dat ik die van MRP heb genomen voor volgende kuurtje, just to be safe.

Wel balen zeg, net als dat je je bijvoorbeeld weken lang met fake shit zit vol te spuiten...je krijgt er spontaan roid rage van denk ik :o

Volgende kuur wel weer lekker knallen en deze snel doen laten vergeten!
 
RubenSossa zei:
Misschien om te testen hoe je erop reageert? Dan weten andere mensen tenminste of het een goed produkt is ja of nee!

je gaat toch niet ieder middel only nemen om te kijken hoe je erop reageert?
en ik kuur voor mezelf en niet voor anderen!
 
Ik ben bezig geweest met de Tbol van Gs en heb wel degelijk resultaat geboekt hoor,
dikke pomp dat het gewoon pijn deed tijdens trainen en alles zat lekker vol..kilos heb ik niet naar gekeken..is ook niet echt belangrijk...
Neem het de volgende keer zeker weer

grt. D.W.
 
Loo zei:
ik heb me mee laten slepen in het enthousiasme over t-bol, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat er zo'n verschil zou zitten tussen die van MRP en GS

hier kan je pas over oordelen als je ze beiden hebt gebruikt kerel.

wellicht reageert jouw lichaam gewoon niet zo goed op tbol, heeft dan niks te maken met het merk
 
Latin spirit zei:
hier kan je pas over oordelen als je ze beiden hebt gebruikt kerel.

wellicht reageert jouw lichaam gewoon niet zo goed op tbol, heeft dan niks te maken met het merk

Daar heb je opzich een punt maar als er meerdere mensen niet super te spreken zijn over de Tboll van GS en je hoort iedereen goed gaan op MRP dan ga je tog je vraagtekens stellen..
 
dutch windmill zei:
Ik ben bezig geweest met de Tbol van Gs en heb wel degelijk resultaat geboekt hoor,
dikke pomp dat het gewoon pijn deed tijdens trainen en alles zat lekker vol..kilos heb ik niet naar gekeken..is ook niet echt belangrijk...
Neem het de volgende keer zeker weer

grt. D.W.

Ok een dikke pomp is er wel maar die kreeg ik bij een goeie crea ook :cool:
 
Infinity zei:
Daar heb je opzich een punt maar als er meerdere mensen niet super te spreken zijn over de Tboll van GS en je hoort iedereen goed gaan op MRP dan ga je tog je vraagtekens stellen..

Loo is de eerste die ik ken die er niet zo over te spreken is hoor. daarnaast hoeveel gebruikerservaringen zijn er nou? zoiets is pas representatief als er 100 ervaringen zijn. niet die paar mensen die GS pakken en een paar mensen die MRP pakken
 
dutch windmill zei:
Ik ben bezig geweest met de Tbol van Gs en heb wel degelijk resultaat geboekt hoor,
dikke pomp dat het gewoon pijn deed tijdens trainen en alles zat lekker vol..kilos heb ik niet naar gekeken..is ook niet echt belangrijk...
Neem het de volgende keer zeker weer

grt. D.W.


Kilo's niet belangrijk? Ik neem aan dat je kuurde om te bulken, om kilo's te pakken?
Met alle respect, maar ik heb zo'n idee dat je met deze post alleen GS probeerd aan te moedigen.
Als je het alleen voor de pomp deed kon je net zo goed St. jankruid nemen namelijk. Een pomp is lekker, maar daarvoor kuur je niet.
 
Latin spirit zei:
Loo is de eerste die ik ken die er niet zo over te spreken is hoor. daarnaast hoeveel gebruikerservaringen zijn er nou? zoiets is pas representatief als er 100 ervaringen zijn. niet die paar mensen die GS pakken en een paar mensen die MRP pakken

Nou dan heb je er hier bij deze nog 1 die er meer van had verwacht dan is gebleken :rolleyes:
 
Tja, GS blijft op dit board een heilig huis op tegenaan te trappen he.. :rolleyes:
 
dutch windmill zei:
Ik ben bezig geweest met de Tbol van Gs en heb wel degelijk resultaat geboekt hoor,
dikke pomp dat het gewoon pijn deed tijdens trainen en alles zat lekker vol..kilos heb ik niet naar gekeken..is ook niet echt belangrijk...
Neem het de volgende keer zeker weer

grt. D.W.

Met alle respect bro maar ik meen mij te herinneren dat je dit in een kuur met de nodige injects ernaast nam. Dan is het dus maar de vraag in hoeverre je die pomp aan de tbol hebt te danken :)
 
Infinity zei:
Nou dan heb je er hier bij deze nog 1 die er meer van had verwacht dan is gebleken :rolleyes:

ja maar dat is gewoonweg het gevaar als een middel op een board zo wordt gehyped. Tbol werd hier op dbb geintroduceerd alsof het beter is dan hgh, IGF en test bij elkaar. het risico is dan dat de verwachtingen veel hoger komen te liggen dan wat het product uiteindelijk doet
 
Latin spirit zei:
ja maar dat is gewoonweg het gevaar als een middel op een board zo wordt gehyped. Tbol werd hier op dbb geintroduceerd alsof het beter is dan hgh, IGF en test bij elkaar. het risico is dan dat de verwachtingen veel hoger komen te liggen dan wat het product uiteindelijk doet

Ok het werd ook wel gehyped maar das weer een argument van lulkoek anderzijds want wat dacht je nou dat ik dacht dat ik de hulk zou worden?
Als ik zeg dat ik er wat meer had van verwacht dan bedoel ik gewoon iets meer dan een lekkere en het gevoel hebben van lekker knallen in de sportschool met een noemenswaardige krachttoename.
 
Back
Naar boven