AndroidHealthClinic

turinabol only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Logje voor de komende zes weken;

Zo, het is weer zondag.
Weer een weekend achter de rug met veel alcohol, weinig slaap, weing eten, en niet trainen.
De laatste paar weken is er echt schandalig slecht geleefd; het ene feestje na de andere, bijna niet getraind, en over fatsoenlijk eten maar niet gesproken. :(
En aan mijn trainingsmaat heb ik al helemaal niks; hij draait tegenwoordig nachtdiensten, en de rest van de tijd heeft hij geen zin (lekker motiverend voor mij ook)
En als klap op de vuurpijl; nog ziek geweest ook de afgelopen week.

Ik heb me maar niet gewogen de afgelopen tijd, want deze teleurstelling kon ik nog ff niet onder ogen zien. :bawling:

Maar morgen zal ik er toch aan moeten geloven, want na deze dramatische inleiding is vandaag de dag dat het tij gaat keren.
Het is weer tijd voor 6 weken hardcore knallen :hedbang:
6 weken bijtijds naar bed en er weer vroeg uit.
6 weken strikt eten.
6 weken keihard beuken in the gym (met een nieuwe trainingsmaat, met dezelfde motivatie)

Ik heb er weer zin in!

Pasta, rijst, bruin brood, havermout, bananen, eiwitshakes, tonijn, makreel, koolvis, kipfilet, rookvlees, en biefstuk, zijn weer in overvloed aanwezig.

Enne, oja, ik vergeet nog wat; :p

Ik ben vandaag begonnen met turinabol van onze vrienden van G.S, op 40 mg

Ben benieuwd....

Ciao, Lo
 
Laatst bewerkt:
Loo zei:
Het is weer tijd voor 6 weken hardcore knallen :hedbang:
6 weken bijtijds naar bed en er weer vroeg uit.
6 weken strikt eten.
6 weken keihard beuken in the gym (met een nieuwe trainingsmaat, met dezelfde motivatie) :lifter: :whip:

Ik heb er weer zin in! :thumbs:
En daarna? Bij mij zit bb 24/7 in mijn hoofd. bovenstaande lijkt alsof het alleen om die 6 weken gaat.
 
ja loo, prioriteiten stellen jongen!;)
heel veel succes met je kuur en dat je een harde 5kg mag pakken
succes
 
Yzord zei:
En daarna? Bij mij zit bb 24/7 in mijn hoofd. bovenstaande lijkt alsof het alleen om die 6 weken gaat.

iedereen heeft weleens afleiding nodig:)
 
Loo zei:
Logje voor de komende zes weken;

Zo, het is weer zondag.
Weer een weekend achter de rug met veel alcohol, weinig slaap, weing eten, en niet trainen.
De laatste paar weken is er echt schandalig slecht geleefd; het ene feestje na de andere, bijna niet getraind, en over fatsoenlijk eten maar niet gesproken. :(
En aan mijn vaste trainingsmaat heb ik al helemaal niks; hij draait tegenwoordig ook nachtdiensten, en de rest van de tijd heeft hij geen zin (lekker motiverend voor mij ook) :mad:
En als klap op de vuurpijl; nog ziek geweest ook de afgelopen week.

Ik heb me maar niet gewogen de afgelopen tijd, want deze teleurstelling kon ik nog ff niet onder ogen zien. :bawling:

Maar morgen zal ik er toch aan moeten geloven, want na deze dramatische inleiding is vandaag de dag dat het tij gaat keren.
Het is weer tijd voor 6 weken hardcore knallen :hedbang:
6 weken bijtijds naar bed en er weer vroeg uit.
6 weken strikt eten.
6 weken keihard beuken in the gym (met een nieuwe trainingsmaat, met dezelfde motivatie) :lifter: :whip:

Ik heb er weer zin in! :thumbs:

Pasta, rijst, bruin brood, havermout, bananen, eiwitshakes, tonijn, makreel, koolvis, kipfilet, rookvlees, en biefstuk, zijn weer in overvloed aanwezig.

Enne, oja, ik vergeet nog wat; :p

Ik ben vandaag begonnen met turinabol van onze vrienden van G.S, op 40 mg :hedbang:

Ben benieuwd....

Ciao, Lo

veel smilies....
 
Yzord zei:
En daarna? Bij mij zit bb 24/7 in mijn hoofd. bovenstaande lijkt alsof het alleen om die 6 weken gaat.

nee nee, dat interpeteer je verkeerd gozer.

Je moet doelen stellen en daarbij tijdsperiodes handhaven, dat werkt voor mij het beste. Als je een bepaald doel heb gesteld binnen een bepaalde periode, dan werkt dat voor mij meer motiverend.

Ik ga niet na de 6 weken niks lopen doen, dan ben ik zo weer terug bij af.
 
Loo hoe neem jij ze in..

Neem je ze 4 keer per dag of neem je bv net als mij sochtends 2 en savonds 2:)
 
met je kuur is opzich niks mis, maar ik was benieuwd naar je lengte en het gewicht waar je 3 jaar geleden mee begon toen je startte met trainen...
 
Infinity zei:
Loo hoe neem jij ze in..

Neem je ze 4 keer per dag of neem je bv net als mij sochtends 2 en savonds 2:)

volgens mij hebben ze een halfwaarde tijd van 8 of 9 uur, dus in principe kan het s' ochtends en s'' avonds.

ik neem er 2 voor het ontbijt, 1 s'middags, en 1 s'avonds na het trainen.
 
Pumpin' zei:
veel smilies....

ff aangepast want was inderdaad beetje teveel van het goede; net een kleurplaat ;)
 
Loo zei:
volgens mij hebben ze een halfwaarde tijd van 8 of 9 uur, dus in principe kan het s' ochtends en s'' avonds.

ik neem er 2 voor het ontbijt, 1 s'middags, en 1 s'avonds na het trainen.


Loo tabs werken vaak redelijk kort en velen zeggen 3-5 uur, in mijn ogen zou je ze dan het beste circa 3 uur voor het trainen moeten nemen om er optimaal van te profiteren en een maximale boost te krijgen :D :D :D
Ik zelf doe het nml altijd met tabs/caps op die manier en heb er veel baat bij, maar de meningen zijn erover verdeelt.

succes met je kuurtje
 
neem je ze dan allemaal pre training pipo?
 
Heb je al iets gemerkt in de afgelopen 4 dagen?
 
jammer dat je een oral only kuur doet... mis je volgens mij toch veel waardevolle massa... maarja aan de andere kant...kunnne wij zo wel weer veel opsteken over dit redelijk nieuwe goedje...

in iedere geval veel succes...

grt eddy
 
Ga ons proefkonijn nou niet op andere gedachten brengen! :D

eddycaminos zei:
jammer dat je een oral only kuur doet... mis je volgens mij toch veel waardevolle massa... maarja aan de andere kant...kunnne wij zo wel weer veel opsteken over dit redelijk nieuwe goedje...

in iedere geval veel succes...

grt eddy
 
eddycaminos zei:
jammer dat je een oral only kuur doet... mis je volgens mij toch veel waardevolle massa... maarja aan de andere kant...kunnne wij zo wel weer veel opsteken over dit redelijk nieuwe goedje...

in iedere geval veel succes...

grt eddy

Ja ik pak eigenlijk ook liever een deca/enth. kuurtje van 10 weken, maar het komt me nu heel slecht uit i.v.m m'n studie. Met deze 6 weken kom ik nog goed uit met mijn toets-periode, etc, etc.

Maargoed het is een weloverwogen keuze om nu een "licht" kuurtje te pakken, en dan pas voor de zomer een zware kuur te pakken.

Hopen dat ik toch een kilo of 4 kan pakken, dan ben ik tevreden.
Aan het eten kan het niet liggen...
 
pipo zei:
Loo tabs werken vaak redelijk kort en velen zeggen 3-5 uur, in mijn ogen zou je ze dan het beste circa 3 uur voor het trainen moeten nemen om er optimaal van te profiteren en een maximale boost te krijgen :D :D :D
Ik zelf doe het nml altijd met tabs/caps op die manier en heb er veel baat bij, maar de meningen zijn erover verdeelt.

succes met je kuurtje

ik neem als ik wakker wordt meteen 2 (een soort piek-effect), en dan een uur of 2 voor het trainen eentje (om tijdens de training profijt te hebben) en dan voor het slapen de laatste (zodat ik s'nachts ook een goede concentratie in m'n bloed heb)

Eerlijk gezegd weet ik niet of het zo werkt, het is mijn persoonlijke invulling.
En ik geloof er wel in dus het placebo-effect is alleen al goed :D
 
UPDATE WEEK 1

het is nu zondag, en de eerste week zit erop.

Qua trainen heb ik nog weinig van de turinabol gemerkt.
Ik heb geen noemenswaardige krachtstoename gezien.
Wel heb ik vrijdag en vandaag (zondag) een iets betere pomp gevoeld in de schouders en biceps, maar nog geen spectaculaire verschijnselen.
Ik verwacht deze volgende week wel te merken...

Ik ben wel 2 kg in gewicht omhoog gegaan.
Ook dit vind ik geen spectaculaire toename, in ieder geval niet boven mijn verwachting, omdat ik me ten eerste de hele week de ###### in heb gegeten, en omdat ik ten tweede nu pas weer op mijn oude gewicht zit (80 kg).

De aankomende week wordt pas echt interessant voor mij, ik hoop en verwacht een kilo aan te komen, en nu echt profijt te krijgen van de betere pomp/kracht.

See you next week :thumbs:
 
kun je niet vaker posten Loo, ben zeer benieuwd naar je resultaten!

grtz
 
Back
Naar boven