MuscleMeat

turinabol only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Infinity zei:
Ok het werd ook wel gehyped maar das weer een argument van lulkoek anderzijds want wat dacht je nou dat ik dacht dat ik de hulk zou worden?
Als ik zeg dat ik er wat meer had van verwacht dan bedoel ik gewoon iets meer dan een lekkere en het gevoel hebben van lekker knallen in de sportschool met een noemenswaardige krachttoename.

hoe je het ook wendt of keert, als spullen zo gehyped worden kan het alleen maar tegenvallen. anderzijds ben ik het met je eens dat het een tegenvaller is als je alleen een iets dikkere pomp hebt. je wil er immers wel wat aan over houden
 
Latin spirit zei:
hoe je het ook wendt of keert, als spullen zo gehyped worden kan het alleen maar tegenvallen. anderzijds ben ik het met je eens dat het een tegenvaller is als je alleen een iets dikkere pomp hebt. je wil er immers wel wat aan over houden

Ik hou er ook vast wel wat aan pver aangezien ik 5 kilo aan ben gekomen in 5 weken alleen had wat meer krachttoename verwacht waardoor je tog meer het gevoel hebt dat je lekker aan het knallen bent:)
 
maar kerel wat is het probleem dan? tbol aromatiseert niet dus dan vind ik 5 kilo op 5 weken niet verkeerd hoor ;) kracht zegt natuurlijk niet zo heel veel he, je bent toch geen powerlifter? ;)
 
Ik wil wel 5 kilo extra mass op me lichaam!!.Maar voor een kuur is het wel weinig winst is mijn mening.Aan de andere kant van het verhaal blijft het een oral only kuur en kan je niet verwachten dat je enorm veel kilo's pakt.En het mrp vs gs verhaal ja iedereen kan daar zijn eigen conclusie uittrekken maar echt objectief zijn kan je in mij ogen nog niet echt zijn aangezien er maar weinig ervaringen zijn hiermee.
 
redhead zei:
Ik wil wel 5 kilo extra mass op me lichaam!!.Maar voor een kuur is het wel weinig winst is mijn mening.Aan de andere kant van het verhaal blijft het een oral only kuur en kan je niet verwachten dat je enorm veel kilo's pakt.En het mrp vs gs verhaal ja iedereen kan daar zijn eigen conclusie uittrekken maar echt objectief zijn kan je in mij ogen nog niet echt zijn aangezien er maar weinig ervaringen zijn hiermee.

bij 5kg met oral only mag je gewoon niet klagen.....
 
Infinity zei:
Ik hou er ook vast wel wat aan pver aangezien ik 5 kilo aan ben gekomen in 5 weken alleen had wat meer krachttoename verwacht waardoor je tog meer het gevoel hebt dat je lekker aan het knallen bent:)

vijf kilo in vijf weken?;)?;)? :eek:
wat zeur je man, met een oral only is dat toch wel erg knap :D

idd, tbol werd de hemel ingeprezen als zijnde een wonder middel. wel tbol, en as in zijn algemeenheid zijn geen wondermiddelen dat zijn training, voeding en rust. zo dat waren weer een paar wijze woorden
 
Het klopt inderdaad dat t-bol al over het paard getilt werd voordat er ook maar 1 gebruikers-ervaring was, dat is zeker waar.

Voordat ik begon heb ik 3 gebruikers-ervaringen gehoord, twee hele enthousiaste over de t-bol van MRP, en die van D.W over de t-bol van GS.

Aan de hand van die ervaringen heb ik besloten om de t-bol van "good old" GS te pakken, omdat ik over de anavar ook zeer te spreken was.

Nu zitten we tegen het einde van de kuur, zelfs hoger gedoseerd, en ik merk zo goed als niks van de t-bol. Nu heb ik tijdens deze kuur al diverse (+- 5) enthousiaste ervaringen gehoord over de t-bol van MRP. Nu heb ik tijdens deze kuur ook al diverse (+-4) verhalen van mensen die vrijwel niks qua trainen merkte van de t-bol van GS.

Je kan gewoon de conclusie voor jezelf trekken; ik merk vrijwel niks van 50mg, Infinity merkt ook bar weinig qua trainen, en ik ken nog 2 jongens die er tot nu toe ook niet enthousiast over zijn. En ik heb enkel enthousiaste verhalen gehoord over die van MRP.

oke oke, D.W merkt dan wel een goede pomp.......


En die kilo's erbij voor Infinity; je gaf zelf al in een eerder log aan dat je bang was dat er vocht en vet bij zat weet je nog? (ik heb geen zin om je te quoten).
En nog een logje van een andere gebruiker; die is zelfs weer teruggevallen in gewicht. Hij heeft 3kg gepakt nu, en zit ook aan de creatine. Neemt ze de hele 40mg voor het trainen, en heeft geen brute krachtstoename gemerkt (kleine kanttekening; wel iemand met weinig trainingservaring, dus die ervaringen acht ik iets minder hoog)
En de kilo's die ik gewonnen heb; ik zit nu op 3kg, en mijn vet is 1% gestegen (kijk; dat zijn objectieve metingen).


Of die t-bol bij mij niet aan slaat, of mijn voeding/training niet in orde is, of dat die t-bol van GS van gewoon niet goed is, trek je eigen conclusie met logisch beredeneren....

Ik weet voor mezelf dat training en voeding 100% waren, ik heb mezelf helemaal de tering in getraind, er nog een schepje bovenop gedaan zelfs, en nog pak ik niet veel zwaarder dan dat ik voor deze kuur deed. Voor de verandering ben ik maar op de pomp gaan trainen, en zelfs hier was ik niet te spreken over. Klaar uit!

Als ik ook maar een kwart van die pomp terugkreeg wat ik van die 30mg anavar merkte, dan was ik al tevreden....
 
Laatst bewerkt:
Ok wat die 5 kilo precies inhoud zal men vetpercentage gaan uitwijzen die ik laat meten na de kuur.
Tuurlijk 5 kilo is netjes opzich alleen zoals ik zei had ik tog een stuk meer krachttoename verwacht waardoor je tog meer het gevoel hebt van lekker knallen tijdens een kuur
 
Heb zelf de T-bol van GS gehad en vind de werking schommelen tussen winstrol en dboll...niks op aan te merken.

Loo; heb je het genoteerd in je marktonderzoek?

Groet Jugger
 
dennis999 zei:
heb tbol van mrp, en zit er nu 10 dagen aan op 40mg p/d. de test e en bold moeten nog gaan inslaan maar mensen zitten mij nu al te bekijken alsof ik van mars kom. oog vol en een stuk harder. kracht is ook iets gestegen. zweet me eigen helemaal suf, wel lekker dus ;)

jammer voor je loo.
take care d


Team Nijmegen doet het nogal goed op de gear van MRP. Pipo dus ook en ik geloof dat Yzord ook MRP winstrol had. Correct me if i'm wrong.

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik mezelf weer in de logboek sectie meng na mijn debacle die ik als kuur had.

Vind het superk*t voor je Loo, dat je niks merkt.
Wanneer ik je log lees lijkt het wel of ik mijn eigen log nog een keer overlees.

Mijn 1e kuur was d'bol van gs.
Vooruitgang --> 0
Mijn 2e kuur was:
week 1-10 test enanthaat (500 mg)
week 1-10 boldenon (400 mg)
week 7-12 winstrol (50 mg/dag)

Dit is er een uit het boekje en op zulke hoeveelheden zou ik supersterk moeten zijn geworden. Ik had er ook als een monster uit moeten zien nu.
Resultaat was een krachtstoename van 0,0
En doordat ik mezelf te pleuris vrat kwam ik 3 kg aan waarvan MINSTENS 1,5 kg vet!!!


Sorry, moest er even uit. Nu ik dit lees raak ik toch weer een beetje frusti.
Tijd voor een shrink voor Big'r
 
Ik denk dat je 1 ding vergeten bent...aanmelden als actief lid op een sportschool in Nijmegen

j/k
 
JuggerNaut zei:
Heb zelf de T-bol van GS gehad en vind de werking schommelen tussen winstrol en dboll...niks op aan te merken.

Loo; heb je het genoteerd in je marktonderzoek?

Groet Jugger

Ik zeg niets ;) :cool:
 
Dat er mensen zijn die minder te spreken zijn over de tabs van GS doet natuurlijk niet af van het feit dat GS verder Top spullen levert:)
 
JuggerNaut zei:
Heb zelf de T-bol van GS gehad en vind de werking schommelen tussen winstrol en dboll...niks op aan te merken.

Loo; heb je het genoteerd in je marktonderzoek?

Groet Jugger

jij hebt zeker aandelen GS :rolleyes:

ff zonder dollen; zat je aan de t-bol only, ben je er een stuk sterker van geworden/had je een betere pomp ???
 
Infinity zei:
Dat er mensen zijn die minder te spreken zijn over de tabs van GS doet natuurlijk niet af van het feit dat GS verder Top spullen levert:)

zonder twijfel; eerste kuurtje van mij ging als een trein, ook van GS.

maar voor mij is het duidelijk dat ze met de t-bol de plank hebben misgeslagen
(onder voorbehoud dat ik niet immuum ben voor de werkzame stof van t-bol)
 
Loo zei:
jij hebt zeker aandelen GS :rolleyes:

ff zonder dollen; zat je aan de t-bol only, ben je er een stuk sterker van geworden/had je een betere pomp ???

Nee das iemand anders die aandelen van GS heeft;)
 
Infinity zei:
Nee das iemand anders die aandelen van GS heeft;)

ik zelf heb er ook weinig aan om GS een slechte naam te geven :p
 
Tuurlijk daar heeft niemand wat aan.

Ook ik niet uiteraard.

Ik geef alleen men mening maar vind het een beetje onzinnig om niet toe te geven dat bepaalde tabs van een merk mischien van mindere kwaliteit zijn wanneer de praktijk dit uitwijst.

En zeker wanneer de reden is dat men het hier aanbied op het board:)
 
Als je op de amerikaanse boards leest zijn ze ook erg enthousiast over de t-bol...zeker al 8 gelezen die het 2 thumbs up geven.

Meesten daar gebruiken van British Dragon en nemen waar: verbeterde gemoedstoestand, hoger libido (zou vrij test stimuleren toch), goede pomp en gedurende de weken ook meer kracht. Gemiddeld komen ze denk ik 3 kilo tot 5 kilo aan met meeste gains in de eerste 3 weken. Zo gek klinken die cijfers van jullie dus opzich niet...maar als je niks qua pomp, libido, kracht merkt is het wel vreemd.
 
We merken wel wat alleen niet noemenswaardig.
 
Back
Naar boven