Fitness Seller

Turinabol van GS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SAHR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
1.303
Waardering
1
Iemand daar goede ervaringen mee? Turinabol van GS 10mg per TAB?
Iemand wil het gaan gebruiken, maar wou eerst wat gebruikers ervaringen weten, en aangezien ik geen orals gebruik moest ik het hier wel vragen.

Groeten: Ray
 
Heb dit erover gelezen:


Oral Turinabol is een steroïde dat tijdens de vroege jaren '60 werd ontwikkeld,

Oral Turinabol heeft een hoofdzakelijk anabool effect dat met een vrij laag androgene component wordt gecombineerd. Op een schaal van 1 tot 100 is het androgene effect zeer laag, slechts 6 en het anabole effect is 53. (In vergelijking: het androgene effect van Dianabol is 45 en zijn anabool effect is 90.)

Oral Turinabol heeft zo milligram voor milligram een lager effect dan Dianabol. Het is daarom geen steroïde dat een snelle aanwinst in kracht, gewicht, en spiermassa zal veroorzaken.

De resultaten zullen eerder in een stevige spieraanwinst tot uiting komen en, indien genomen over verscheidene weken, ook in een goede kracht aanwinst. De atleet zal zeker niet puffy worden zoals het geval is met Testosteron, Dianabol, en Anadrol 50.

De maximum bloedconcentratie van Oral Turinabol wanneer er 10, 20 of 40 mg/de dag genomen wordt, is 1,5 -3,5 of 4,5 keer de endogene testosteronconcentratie (zie ook Dianabol). Dit toont duidelijk aan dat de doeltreffendheid van deze samenstelling sterk van de dosering afhangt.

Dagen x 0,4 x 0,45 kilogram (lichaamsgewicht) = globaal te nemen aantal tabletten. Tijdens het interval van opname zou een atleet die 90,72 kilogram weegt slechts 4 tabletten van 5 mg nemen (20mg/dag.) Uit eigen ervaring nemen bodybuilders gemiddeld 8-10 tabletten van 5 mg, dat is 40-50 mg/dag. Velen melden zeer goede resultaten met deze dosering: men bouwt een stevige spiermassa, de kracht aanwinst is lonend om te zien, het vasthouden van vocht is zeer laag en de oestrogeen veroorzakende bijwerkingen zijn zeldzaam.

Zonder twijfel is Oral Turanabol ook populair onder powerlifters en gewichtheffers die deze kenmerken zeer waarderen. Wegens zijn kenmerken is Oral Turinabol ook een geschikte steroïde voor zowel mannen als vrouwen in competities.

Een gewoonlijk zeer efficiënte stack voor mannelijke bodybuilders bestaat uit 50 mg Oral Turinabol/dag, 228 mg Parabolan/week, en 150 mg winstrol Depot/week.

Voor hen die hun lichaamsvet op een laag niveau hebben of hebben gebracht door vetverbrandende substanties te gebruiken (e.g. Clenbuterol, Efedrine, Salbutamol, Cytomel, Triacana), zal de bovengenoemde steroide combinatie in hardheid tot uiting komen, zowel in de scherpte als in de dichtheid of volledigheid van de spieren.

Zonder vergrote borsten, zonder oestrogeensurplus, en zonder waterretentie (het puffy lijken van het spiersysteem). Als Oral Turinabol beschikbaar zou zijn op de zwarte markt, zouden bodybuilders, powerlifters, en gewichtheffers voor dit Oostduitse anabool moeten gaan.

Oral Turinabol geniet een grote populariteit aangezien het snel door het lichaam wordt opgesplitst en metaboliten vrij snel door de urine worden afgescheiden.

De vaak gestelde vraag betreffende hoeveel dagen na gebruik alvorens een test uitwijst van Oral Turanabol of iemand schoon wordt bevonden (Clean te zijn) is moeilijk specifiek te beantwoorden. Uit een betrouwbare bron die atleten begeleidt, wordt beweerd dat als je slechts alleen Oral Turinabol als steroïde zou nemen en die op een dosis van 10-15 tabletten/dag zou nemen en precies vijf dagen vóór een test zou stoppen, de test negatief zou moeten uitwijzen.

Deze aanwijzingen worden gesteund door het feit dat zelfs de positieve urineanalyses zelden de namen Oral Turinabol of chlordehydromethyl-testosteron hebben vermeld.

De potentiële bijwerkingen van Oral Turinabol hangen zoals gewoonlijk van het doseringsniveau af en zijn geslachtsspecifiek. Het viriliserende effect bij vrouwen komt voor en behalve afhankelijk van hun gevoeligheid zal deze stijgen wanneer de dosering van meer dan 20 mg per dag over een langere tijd zal worden genomen.

Bij mensen kan de verminderde testosteronproductie zelden worden vermeden. Gynecomastie komt zelden voor. Aangezien de reactie van het water en elektrolythuishouding minimaal is wordt er nauwelijks over vochtretentie bij atleten gesproken en hierdoor wordt ook slechts zelden over een hoge bloeddruk gesproken.

Acne, gastro-intestinale pijn, en het ongecontroleerde agressieve gedrag is ook eerder uitzondering dan regel. Verhoogd libido wordt in de meeste gevallen door beide geslachten gemeld.

Omdat chlordehydromethyltestosterone 17-alpha gealkyleerd is, wordt door de fabrikant geadviseerd dat de leverfunctie regelmatig moet worden gecontroleerd aangezien door hoge doseringen het risico van mogelijke leverschade niet kan worden uitgesloten.

Oral Turinabol is ook een steroïde dat zonder onderbreking voor langere tijd kan worden genomen. Studies van mannelijke atleten die over een periode van zes weken 10mg Oral Turanabol/dag werden gegeven vertoonden geen aanwijzingen van gezondheid bedreigende gevolgen.


Hoop dat je er wat aan hebt ;)
 
Maatje van me heeft een tijdje geleden de Turinabol van EPL gebruikt. Hij was er tevreden over.
 
Bedankt alvast voor deze reacties, maar hoe zit het met de Turinabol van GS?? Want dat is het merk dat degene wil gaan gebruiken? Goed?
 
jep is goed ;)
 
GS is oke.. maatje van me voegt binnenkort de Tbol toe aan zijn kuur... kan je dus pas over enkele weken vertellen wat hij ervan vond.
 
heb t-bol van gs al eens gebruikt.
is niet slecht, maar van een t-bol onlykuur zou ik alleszins niet teveel verwachten.
je moet het ook tamelijk hoog doseren wil je er wat van merken, meen ik me te herinneren.

het is eerder een aanrader voor op het einde van een kuur, bij wijze van extra stimulans zeg maar.
ik ga het alleszins niet meer gebruiken, er zijn betere dingen op de markt voor dezelfde prijs.
 
ik vind het geweldig, raadde het vandaag nog aan in een andere post ;)
 
GS is ermee gestopt heb ik vernomen.
D-Bol van EPL vond ik best wel goed.
40 mg p//d 6 weken. In een combinatie.
 
GS is ermee gestopt heb ik vernomen.
dianabol van EPL vond ik best wel goed.
40 mg p//d 6 weken. In een combinatie.


waarom laten jullie je altijd iets wijsmaken?????

of is het omdat u beter gestled bent met gg???

Indien er nog 1 maal word gezegd dat iemand gestopt is vind ik dat het gegrond moet worden!
 
waarom laten jullie je altijd iets wijsmaken?????

of is het omdat u beter gestled bent met gg???

Indien er nog 1 maal word gezegd dat iemand gestopt is vind ik dat het gegrond moet worden!


Echt KUL Ik gebruik veel van GS. En als mijn leverantsier zegt dat GS de productie heeft gestaakt geloof ik hem. En dat erbij heb ik nooit aangegeven dat ik beter gestelt ben bij GG.
 
ik denk jij anders antwoorde je wel op mijn vraag maar no hard feelings bro ;)
 
Echt KUL Ik gebruik veel van GS. En als mijn leverantsier zegt dat GS de productie heeft gestaakt geloof ik hem. En dat erbij heb ik nooit aangegeven dat ik beter gestelt ben bij GG.

en wat voor Nederlands is dit weer ???

:roflol:
 
Gs turinabol op 60mg pd gezetten, was er wel te vreden mee, leuke pomps:D
 
heb ooit eens een t-boll only gedaan, puur om te kijken wat het deed maar had er weinig aan, mischien dat het in een stack wel zijn werk doet die ervaring heb ik nog niet, dan kies ik toch altijd liever voor d-boll dit doet zeker zijn werk
 
Je hebt er degelijk wel wat aan en de Tbol van GS is zeker ok, maar verwacht niet de gains zoals bij DBol want het is niet voor niets een mildere variant....

Mij lijkt deze het beste in een stack....

Daarnaast vind ik nu eigenlijk dat je alleen orals moet nemen als je een wedstrijdsporter bent....anders kan je imo beter injecteren. Ben ik ook pas later achter gekomen...OF je moet ZOOOOO bang zijn van naalden...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven