AndroidHealthClinic

Turinabol / witte bloedplaatjes

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Beste broeders

Ik heb Turinabol op de plank liggen (eventueel met test en bold)
En hoeveel ik veel inlees kan ik niks vinden of Turina iets met de witte bloedplaatjes doet.
Rood/hb is wel te vinden maar zeer benieuwd wat de witte doen.
Iemand?
👌🏻🙏🏻
 
Witte bloedplaatjes bestaan niet. Je hebt wel bloedplaatjes en witte bloedcellen. Deze laatste komen in verschillende soorten en maten. Waarom verwacht je dat turinabol in het bijzonder hier iets mee gaat doen? Je gaat overigens hier ook niets over vinden, er is geen enkele studie naar gedaan met turinabol.
 
  • Like
Waarderingen: bain
Witte bloedplaatjes bestaan niet. Je hebt wel bloedplaatjes en witte bloedcellen. Deze laatste komen in verschillende soorten en maten. Waarom verwacht je dat turinabol in het bijzonder hier iets mee gaat doen? Je gaat overigens hier ook niets over vinden, er is geen enkele studie naar gedaan met turinabol.

Ok inderdaad een foutje van mij.
de reden dat ik het vraag:
Ooit eens Stromba tabs gebruikt maar daar gingen de waardes van de bloedplaatjes of de witte bloedcellen (zegt u het maar welke) zwaar van omhoog en dat wil ik absoluut niet.
De rode zijn geen probleem.

Is dit een eigenschap die Stromba en Turinabol delen of juist niet ?
 
Ok inderdaad een foutje van mij.
de reden dat ik het vraag:
Ooit eens Stromba tabs gebruikt maar daar gingen de waardes van de bloedplaatjes of de witte bloedcellen (zegt u het maar welke) zwaar van omhoog en dat wil ik absoluut niet.
Ik heb geen idee welke waardes bij jou omhoog zijn gegaan, dus die vraag kan ik niet voor je beantwoorden. Normaal gesproken stijgen geen van beide door AAS-gebruik. Een stijging van witte bloedcellen krijg je al snel bij elke infectie.
 
Heb zelf al naar een aantal studies gekeken en WBC blijft in elke studie onveranderd.
 
Ok inderdaad een foutje van mij.
de reden dat ik het vraag:
Ooit eens Stromba tabs gebruikt maar daar gingen de waardes van de bloedplaatjes of de witte bloedcellen (zegt u het maar welke) zwaar van omhoog en dat wil ik absoluut niet.
De rode zijn geen probleem.

Is dit een eigenschap die Stromba en Turinabol delen of juist niet ?
Hoe kwam je daar achter dan?
 
Hoe kwam je daar achter dan?

ZH waardes moesten op 19 zitten en zaten op 129.
De arts maakte nog wel flauw een grapje:Geen stromba gebruiken meer,,,,, maar dit mag ik niet zeggen: Het helpt u wel sneller genezen.
:D???
 
ZH waardes moesten op 19 zitten en zaten op 129.
De arts maakte nog wel flauw een grapje:Geen stromba gebruiken meer,,,,, maar dit mag ik niet zeggen: Het helpt u wel sneller genezen.
:D???
En hoe kwam hij erachter dat het door je stanozolol gebruik kwam dan?
 
Als je geen infectie had dan is de stromba die jij nam waarschijnlijk geen stanozolol omdat stanozolol de WBC niet laat stijgen.
Je zult zijn afgescheept en hebben ze jouw iets verkocht wat een stijging teweegbrengt zoals epinephrine, allopurinol, aspirine, heparin, quinine, corticosteroids, and triamterene.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven