Fitness Seller

Turinabol

Bezoekers in dit topic

Prometheus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2009
Berichten
273
Waardering
7
Beste BB.

Ik heb het gevonden! Turinabol!

Volgens UK en USA sites is Turinabol het geheime wapen van de vroegere DDR.
Het is een vorm wat qua werking tussen Anavar en dianabol in licht waar je 4-5 kg droge vvm aankomt zonder enige bijwerkingen.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Turinabol?

Bedankt alvast.
 
Beste BB.

Ik heb het gevonden! Turinabol!

Volgens UK en USA sites is Turinabol het geheime wapen van de vroegere DDR.
Het is een vorm wat qua werking tussen Anavar en dianabol in licht waar je 4-5 kg droge vvm aankomt zonder enige bijwerkingen.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Turinabol?

Bedankt alvast.

wat een onzin 4-5vvm met tbol. en elke aas heeft sides dus hou maar op met dat onzin gelul want gaat nergens over. met je ik heb het gevonden!! het nieuwe wondermiddel waar je gerust 5 kg vvm aankomt zonder risico , om maar niet over de door jou gegeven kg's niet te praten. tbol kan je wel op gainen net als elke aas , maar zijn veel betere keuzes en voor de hand liggende.
test is de basis om te groeien , en tbol is daar niks bij , en levert zeker geen 4-5kg vvm garandeer ik je.
 
wat een onzin 4-5vvm met tbol. en elke aas heeft sides dus hou maar op met dat onzin gelul want gaat nergens over. met je ik heb het gevonden!! het nieuwe wondermiddel waar je gerust 5 kg vvm aankomt zonder risico , om maar niet over de door jou gegeven kg's niet te praten.

:eek::eek::eek::D:D:D
 
je kan er wel kaal van worden Prometheus :D hehehe
 
Laatst bewerkt:
Leuk om mee te cutten of om samen met Test te kiezen voor leangain.
 
je kan er wel kaal van worden Prometheus :D hehehe

Als ik de UK/USA boards mag geloven is dit bij Turinabol niet het geval:D:)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 19:38 ----------

Leuk om mee te cutten of om samen met Test te kiezen voor leangain.

Ja idd maar het werkt meer massa opbouwend dan een vergelijkbaar middel zoals Anavar of Winstrol.
 
is ongeveer hetzelfde qua werking.
 
Wanneer ga je beginnen dan?
 
Turinabol is volgens mij precies hetzelfde als de prohormoon H-drol. Prima goedje om mee te cutten, of om een recomp te draaien. Die 4/5 KG VVM is echt makkelijk te behalen mits je niet traint als een idioot, goed eet en toch minimaal 100 mg op 5 weken draait ;)
 
Ben je er wel al over uit of je uberhaupt wilt gaan kuren?
Of ben je aan het wachten tot je van nature al kaal begint te worden om dan vervolgens te starten? :D
 
Wanneer ga je beginnen dan?

Nu komen eerst de feestdagen (vreetdagen) en een maand later ga ik op vakantie dus dat zal pas in febr of mrt worden.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 22:04 ----------

Turinabol is volgens mij precies hetzelfde als de prohormoon H-drol. Prima goedje om mee te cutten, of om een recomp te draaien. Die 4/5 KG VVM is echt makkelijk te behalen mits je niet traint als een idioot, goed eet en toch minimaal 100 mg op 5 weken draait ;)

juist idd. waarom dit hier niet zo populair is en anavar wel begrijp ik niet helemaal.
Die Duitsers hebben er toch veel succes mee gehaald dus dat zal geen kattepis zijn. Bijwerken zijn echt nihil.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 22:07 ----------

Ben je er wel al over uit of je uberhaupt wilt gaan kuren?
Of ben je aan het wachten tot je van nature al kaal begint te worden om dan vervolgens te starten? :D

-Van Turinabol krijg je absoluut geen haaruitval
-Ik ben nu bezig met finasteride.

Ik plan 2 kuurtjes en daar blijft het echt bij.

Kuur 1

Turinabol of Anavar

Kuur 2

Test E 350 of 500 mg per week.


Gezondheid (en ook mijn haardos:D) zijn het belangrijkst.
 
Nu komen eerst de feestdagen (vreetdagen) en een maand later ga ik op vakantie dus dat zal pas in febr of mrt worden.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 22:04 ----------



juist idd. waarom dit hier niet zo populair is en anavar wel begrijp ik niet helemaal.
Die Duitsers hebben er toch veel succes mee gehaald dus dat zal geen kattepis zijn. Bijwerken zijn echt nihil.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 22:07 ----------



-Van Turinabol krijg je absoluut geen haaruitval
-Ik ben nu bezig met finasteride.

Ik plan 2 kuurtjes en daar blijft het echt bij.

Kuur 1

Turinabol of Anavar

Kuur 2

Test E 350 of 500 mg per week.


Gezondheid (en ook mijn haardos:D) zijn het belangrijkst.

Waarom geen winstrol in de overweging genomen bij kuur 1, haar uitval?
 
Jongens, antwoord toch gewoon niet meer op die berichten. Als Prometheus zegt dat je van turinabol geen haaruitval krijgt, laat hem dan proberen. Hij zal het zelf wel zien. Hij is zo naief en denkt het altijd beter te weten als iemand hem advies geeft. Ik weet wel wat er in de DDR gebeurd is met veel atleten die turinabol geslikt hebben. Zijn atleten van mijn generatie. Ik weet waarom er zoveel een proces gestart zijn jaren later. En dat ging wel degelijk over blijvense gezondheidsproblemen. Turinabol is even schadelijk als dianabol. Trouwens, kaal worden doet hij toch. Zelfs als hij niets gaat nemen. Hij kan het enkel wat afremmen door finasteride te nemen en niet te kuren. Alle mannen die aanleg hadden om kaal te worden toen ik jong was, zijn dat jaren later ook geworden. De ene wat later door finstareide of DHT remmers te nemen, maar dit was enkel maar wat uitstel. Hij zal dat gewoon onder ogen moeten zien.
 
Laatst bewerkt:
Jongens, antwoord toch gewoon niet meer op die berichten. Als Prometheus zegt dat je van turinabol geen haaruitval krijgt, laat hem dan proberen. Hij zal het zelf wel zien. Hij is zo naief en denkt het altijd beter te weten als iemand hem advies geeft. Ik weet wel wat er in de DDR gebeurd is met veel atleten die turinabol geslikt hebben. Zijn atleten van mijn generatie. Ik weet waarom er zoveel een proces gestart zijn jaren later. En dat ging wel degelijk over blijvense gezondheidsproblemen. Turinabol is even schadelijk als dianabol. Trouwens, kaal worden doet hij toch. Zelfs als hij niets gaat nemen. Hij kan het enkel wat afremmen door finasteride te nemen en niet te kuren. Alle mannen die aanleg hadden om kaal te worden toen ik jong was, zijn dat jaren later ook geworden. De ene wat later door finstareide of DHT remmers te nemen, maar dit was enkel maar wat uitstel. Hij zal dat gewoon onder ogen moeten zien.


Beste Skydirk,

Ik denk dat je je flink vergist met Turinabol. volgens andere fora en bronnen op internet is Turinabol juist een van de minst schadelijke AAS. Het heeft bijv totaal geen onderdrukking van je Axis.
Natuurlijk weet ik ook dat er processen later in de DDR geweest maar dat waren vooral vrouwen die door het jarenlang gebruiken van Turinabol schadelijke bijwerkingen aan hebben overgehouden. Dus dit is hier op mij helemaal niet van toepassing.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 07:38 ----------

Turinabol heeft ongeveer qua werking de helft van de gains dan dianabol maar ook 1/8 vd bijwerkingen van dianabol
 
Beste Skydirk,

Ik denk dat je je flink vergist met Turinabol. volgens andere fora en bronnen op internet is Turinabol juist een van de minst schadelijke AAS. Het heeft bijv totaal geen onderdrukking van je Axis.
Natuurlijk weet ik ook dat er processen later in de DDR geweest maar dat waren vooral vrouwen die door het jarenlang gebruiken van Turinabol schadelijke bijwerkingen aan hebben overgehouden. Dus dit is hier op mij helemaal niet van toepassing.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 07:38 ----------

Turinabol heeft ongeveer qua werking de helft van de gains dan dianabol maar ook 1/8 vd bijwerkingen van dianabol

whoehoehoe kerel echt briljant, je bevestigd Dirk in 1 post. Your ignorant ass hell.... Succes met je Tbol (meen ik oprecht) maar niet komen uithuilen en vragen om advies als je haren van je kop donderen OK?

Suc6 kerel
 
Turinabol is volgens mij precies hetzelfde als de prohormoon H-drol. Prima goedje om mee te cutten, of om een recomp te draaien. Die 4/5 KG VVM is echt makkelijk te behalen mits je niet traint als een idioot, goed eet en toch minimaal 100 mg op 5 weken draait ;)

Eens. Ben wel nieuwsgierig is wat het verschil in resultaat van het PH ten opzichte van the real deal is, ik ken alleen maar de PH ;) Maar daar kun je dat resultaat inderdaad mee halen.
 
Beste Skydirk,

Ik denk dat je je flink vergist met Turinabol. volgens andere fora en bronnen op internet is Turinabol juist een van de minst schadelijke AAS. Het heeft bijv totaal geen onderdrukking van je Axis.

dit is nutteloos zonder bron! wees specifiek en geef de bron dan ook en een gericht citaat graag geen boekwerken die ik door moet zoeken.

geen onderdrukking kan niet. een stof heeft anabole androgene werking omdat het chemisch verwant is aan lichaamseigen hormonen zoals test en dht. omdat dit zo is werkt een middel en omdat dit zo is is het onderdrukkend want als je exogeen stoffen toedient gaat je eigen lichaam reageren en zelf minder maken.

jou zoektocht naar de ideale aas is als zoeken naar water wat dorst lest maar waar je niet nat van wordt.
 
dit is nutteloos zonder bron! wees specifiek en geef de bron dan ook en een gericht citaat graag geen boekwerken die ik door moet zoeken.

geen onderdrukking kan niet. een stof heeft anabole androgene werking omdat het chemisch verwant is aan lichaamseigen hormonen zoals test en dht. omdat dit zo is werkt een middel en omdat dit zo is is het onderdrukkend want als je exogeen stoffen toedient gaat je eigen lichaam reageren en zelf minder maken.

jou zoektocht naar de ideale aas is als zoeken naar water wat dorst lest maar waar je niet nat van wordt.

Whahahaha. Ga kapot hier. Met dat water.

Ff OT dan maar....

Keep dreaming boy!! 'jou' risicoloze aas ga je niet vinden. Die bestaat simpelweg gewoon niet. Niet alles geloven wat er op forums staat.
 
Back
Naar boven