XXL Nutrition

Turkesterone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

V777

Novice
Lid geworden
19 mei 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Hey allemaal, ik ben nu al bijna 2 jaar lang elke dag aan het gymen. Heel veel verandering gemaakt in me lichaam. Maar ik kwam hier om de vraag over Turkesterone. Ik zag het laatst een keer voorbij komen en ik vroeg me toch echt af wat het nou precies was. Ik heb gezien dat het je stress vermindert en je libido verhoogt. Ook zou je erdoor sneller spiermassa bouwen. Wat ik zelf denk is dat dat komt door de vermindering van stress. Maar ik wilde toch even vragen of iemand meer verstand heeft over de stoffen in dit supplement. Ik ben namelijk best benieuwd en zou het wel willen uitproberen. Ik zet 2 fotos erin trouwens.
 

Bijlagen

  • D7397980-983D-4222-B8BE-CD2B10756AA7.jpeg
    D7397980-983D-4222-B8BE-CD2B10756AA7.jpeg
    107,4 KB · Weergaven: 501
  • 479DFE8B-EBBF-4315-B28C-E1DFA51D5CCF.jpeg
    479DFE8B-EBBF-4315-B28C-E1DFA51D5CCF.jpeg
    133,6 KB · Weergaven: 374
Heeft nogal wat bijwerkingen, hele grote kans op de vorming van een snor, veel lichaamsbeharing (met name op de rug) en een niet te stoppen verlangen naar kebab.

In hele zeldzame gevallen komt het zelfs voor dat je je eigen baan opgeeft en taxichauffeur wordt.
 
Heeft nogal wat bijwerkingen, hele grote kans op de vorming van een snor, veel lichaamsbeharing (met name op de rug) en een niet te stoppen verlangen naar kebab.

In hele zeldzame gevallen komt het zelfs voor dat je je eigen baan opgeeft en taxichauffeur wordt.
Hahahahahahahahahaha doodlachen. Maar je probeert dus te zeggen dat het spul is dat geen kwaad kan. Heb je het ook gebruikt toevallig? Groet,
 
Heeft nogal wat bijwerkingen, hele grote kans op de vorming van een snor, veel lichaamsbeharing (met name op de rug) en een niet te stoppen verlangen naar kebab.

In hele zeldzame gevallen komt het zelfs voor dat je je eigen baan opgeeft en taxichauffeur wordt.
Je gaat ook vaak naar het koffiehuis en zegt tegen je buurman, Fred kom bakkie doen lan.
 
Ben ook benieuwd iemand iets zinnigs hierover te zeggen of een link naar een goed product?
 
Ja er wordt flink over gespeculeerd. Ik ben wel benieuwd! Helemaal omdat t net niet op de dopinglijst staat. Dus dit is net zo 'natural' als creatine. Maar ik weet niet wat de effectieve dosis is... Of wat er te koop is ook echt werkt met de hoeveelheden die erin zitten.
 
Gebruik het nu 1,5 week maar merk vrij weinig om eerlijk te zijn. Ik gebruik het icm injectable L-carnitine en Tadalafil, waar ik eerder positieve ervaringen mee heb maar zou dit eerder in het rijtje creatine / HMB plaatsen. Lijkt me ook sterk dat dit libido kan beïnvloeden, gezien de specifieke werking. Heb het idee dat het vooral erg leeft doordat MPMD het nu promoot.
 
Gebruik het nu 1,5 week maar merk vrij weinig om eerlijk te zijn. Ik gebruik het icm injectable L-carnitine en Tadalafil, waar ik eerder positieve ervaringen mee heb maar zou dit eerder in het rijtje creatine / HMB plaatsen. Lijkt me ook sterk dat dit libido kan beïnvloeden, gezien de specifieke werking. Heb het idee dat het vooral erg leeft doordat MPMD het nu promoot.
1,5 week is misschien ook niet lang genoeg. Ik zou na 8 weken de balans opmaken. Ben zeer benieuwd! En ja, t wordt al vergeleken met creatine kwa effectiviteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven