AndroidHealthClinic

Nieuws Turkije: Europeanen zeggen ‘neen!’

Bezoekers in dit topic

@ Big-T laat Riggard lekker , sinds hij 'studeert' vind hij zichzelf beter dan het klootjesvolk. Dit terwijl hij alles uit boekjes heeft of van marginale figuren die les geven.....

Dit valt mij ook op. :roflol:

Ik herinner me nog een uitspraak van Riggard richting mij. ''Ga jij maar lekker verder met je MBO-opleiding''.

Zoiets was het. :roflol:
 
@ Big-T laat Riggard lekker , sinds hij 'studeert' vind hij zichzelf beter dan het klootjesvolk. Dit terwijl hij alles uit boekjes heeft of van marginale figuren die les geven.....

Marginale figuren, bedoel je niet professoren? Inderdaad hoe geloofwaardig zijn die nou :rolleyes:. Het is beter om je mening te baseren op berichten van dit forum.
 
Geleerden, wetenschappers en intellectuelen..het nieuwe tuig van de maatschappij zeg ik je en iedereen weet toch dat je van het lezen van boeken voortgekomen uit wetenschappelijk onderzoek e.d. alleen maar stommer en onwetender wordt!
 
Marginale figuren, bedoel je niet professoren? Inderdaad hoe geloofwaardig zijn die nou :rolleyes:. Het is beter om je mening te baseren op berichten van dit forum.

Het gaat om de studierichting. En in Riggards geval telt inderdaad peroonlijke voorkeur nogal mee. Maar dat snap jij waarschijnlijk niet omdat dat jouw pet te boven gaat.....
 
Back
Naar boven