Fitness Seller

Turkse primobolan

Bezoekers in dit topic

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2008
Berichten
709
Waardering
2
Ik wil een primo kuurtje gaan doen en die wil ik in turkije gaan kope,maar ik las in topics hier dat er veel fake is.

Wat is de huidige stand van zake met turkse primo ?

En zoniet is een UG primo kuurtje een safe alternatief ook mbt tot risico op fake ?

Groete van Bertus !!!
 
kans op fake human grade primo is in elke land groot. Human grade aas inject prijzen in turkije zijn vrij gangbaar met de prijzen hier. Dus het is nogal zinloos om er moeite en risico te nemen om enkel een paar euro's te besparen. Tenzei je echt shitloads wil halen. Verder zou ik natuurlijk de UG merken hier eerder vertrouwen dan de ug's daar.
 
Lekker underground pakken idd zeeeer veel fake bro.
 
UG primo is prima bro!
 
OKe mooi zo,heb iemand ook al is een labtest late doen met primo ug ? want ik had erges op internet geleze dat ze er soms heel andere anabole in de ampul stoppe ?
 
Weet iemand hier meer van ?:cool: ;)
 
labtesten zijn puur een moment opname... wil niet zeggen dat alle batches hetzelfde zijn... dus zoon certifikaatje zegt niet zo veel...

je moet gewoon vertrouwen op de ug's die we hier hebben..
 
een onaangekondigde door een 3e partij uitgevoerde labtest van een aantal batch nr's zegt mij toch wel degelijk iets...
 
Ja oke ruscher maar 3 x op verschillende plekken late teste is ook een heel gedoe !

Maar wat vinder jullie het beste UG merk ?(mischien getest en al ?):D
 
we worden geacht daar hier niet over te praten, zie de board rules.
 
o sorry,maar mag je dan wel vrage wa iemands ervaring is met een bepaald merk ?
 
alle bekende NL UGL spullen zijn OK.
kijk anders even in de echt/nep sectie voor wat namen :)
 
thanks ruscher dat is wel een geruststellende gedachte,ik ga gelijk ff kijen.

Maar zal als 1e kuur 100 mg genoeg zijn per week ?

Want ik heb gehoord dat als je de receptoren overspoeld met grote hoeveelheden dat ze steeds minder gevoelig worden en je dan steeds grotere hoeveelheden moet gebruiken voor hetzelfde effect.???
 
100 mg is wel heel erg weinig, zou eerder aan 300/400 denken.
 
Hey roberto,echt super foto op jouw avatar ben je dat zeluf ?

Maar hoe zit het nou met het overprikkelen van receptors ?

Is het dan niet dat je na je nakuur voor altijd een wijve stem heb en veel te weinig natuurlijke test kan absorbere me je overspoelde receptors ?

Want ik lees op internet dat 100 mg al veel kilos mee gepakt kunne worde de 1e keer
 
100mg primo gaat niets voor je doen, zonde van je geld tijd en moeite! wat roberto zegt klinkt goed, 400mg primo als 1e kuur moet je wel wat kwalitatieve gains gaan brengen...

al je andere angsten over wijve stemmen etc zijn niet gegrond! maar je hebt duidelijk nog wat info te vergaren. lees de stickies kerel! doe je zelf een plezier en snap waar je mee bezig bent!
 
Ja meneer ruscher dat zal ik doen :D


Aleen het is toch zo dat je op een gegeven moment op een punt zit dat meer mg geen zin meer heeft ?


Vanwege da receptor verhaal ?
 
Laatst bewerkt:
Tja daarom ga je ook off, zodat je receptors weer kunnen herstellen.
400 mg primo is een lekker eerste kuur. Zal je zeker mooi gains maken.
Denk wel eerder ongeveer 12 weken, want is een langwerkende ester.
Maar goed, je moet nog je kennis vergroten op het gebied van aas, voordat je begint.
Heb je al een nakuur bedacht.

Suc6
 
Hey hec,daarom ga je off idd.

Maar feit blijft dan nog dat bove een bepaald punt meer mg niet meer kilos en kracht brengt ?

En zou daarom bij een eerste kuur 200 niet voldoende kunne zijn ?

Als ik eigewijs ben moet jet zegge hoor !!!
 
Laatst bewerkt:
Maar zal als 1e kuur 100 mg genoeg zijn per week ?

nee, veeeeel te weinig

Want ik heb gehoord dat als je de receptoren overspoeld met grote hoeveelheden dat ze steeds minder gevoelig worden en je dan steeds grotere hoeveelheden moet gebruiken voor hetzelfde effect.???


hallo! ga eens lezen, er komen in de kuur zelfs receptoren bij! de reden dat je niet blijft groeien is omdat je cortisol levels enz (spierafbraak) omhoog gaan, je lichaam probeert alles te normaliseren!
 
Back
Naar boven