MuscleMeat

turnen of aerobic

Bezoekers in dit topic

joseppe10

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2011
Berichten
142
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Een vraagje,ik train nu al meer als een jaar intensief.
Ben net terugvan verlof en in ons hotel was er een show met mensen die acrobatische aerobic deden. Als je zag hoe gespierd ze waren dat is echt zot!!!
Ik wou ook graag zoiets bij doen maar is dat haalbaar met de fitnes en wat zou ik eventueel kunnen doen? Turnen of aerobic?
Misschien een stomme vraag maar ikheb gezien dat als je oefeningen doet waarvan je spieren steeds opgespannen je mooie spieren krijgt!!!!
 
???
 
Laatst bewerkt:
Zal prima kunnen lijkt me, maar ik raad het je af. Om deze reden:
Stats: M
 
turnen is mss een leuk begin. is niks gays aan hoor,laat ze lekker praten ;)
 
Tuurlijk, moet 'ie zelf weten. Ik zou hem ook niet kunnen verbieden om make up te dragen. Ik RAAD het aan.
 
thanks philosopher,jou reacties zijn heel bruikbaar maar moet ik dat in club doen of kan ik dat ook thuis doen??????????,
 
thanks philosopher,jou reacties zijn heel bruikbaar maar moet ik dat in club doen of kan ik dat ook thuis doen??????????,

In het forum post hij een workout of the day (WOD) die kun je veelal thuis doen al heb je wel ringen nodig sinds deze vrij frequent gebruitk worden. Deze zou je anders ook nog eens kunnen bekijken sinds die wat minder materiaal gebruikt: http://gymnasticswod.com/
 
Weet je ook hoelang ik dit moet doen en hoeveel keer enzo??
 
Back
Naar boven